Putyin szemszöge
"De miért? " (fluimucil xd)Miután Ady Endre visszament otthonába:a híd alá, elindultam Orbikához tátgyalni. Megérkeztem a parlamentbe. (Itt megjegyzem, hogy a mi esetünkben a parlament festés alatt áll. Rózsaszín csillámos lesz, mer mír ne?)
Miután bementem a kapun, láttam egy égő bokrot. Várjatok, az nem is egy bokor! Az Miska. Na de miért ég? Orbika bizzos felégette. Nála ez ilyen trafíció. Biztos nem bírta már Orbika kis diffúz idegrendszere... (Aki nemtudná mi az a diffúz,elmagyarázom nektek mint egy jó tanító. Szóval... Keresd ki googlen ozt jóvan xd)
-Azt a kurva!-hallottam meg egy férfit káromkodni mögöttem.-Milyen prettyn ég a Miska! DIIKKK ez meg a Putyin! Hogy tetszik az új parlament?-kérdezte a mögöttem álló. Hátranéztem és látom, hogy az Orbika az.
-Hát szevasz Orbikám! Nagyon stílusos lett a kis parlid amúgy.
-Danke sőn!-mondta németű.
-Nem is tudtam, hogy tudsz németű.
-Nemtok. Csak ezt a két szavat.
-Jaaa. Laza.-bólogattam.
-Amúgy éppen indultam a fodrászhoz. Kell az új séró.
-Nem ártana. Ez eléggé fos.-bólintottam.-Én addig a parlamentben megvárlak!-mondtam és bementem az építménybe, ami ilyen Hello Kittys vibeokat nyújtott nekem. Beléptem a tárgyalóterembe és szó szerint megvakultam a sok csillogó biszbasztól.
-Aztakurva, miafasz?
Nagy nehezen leültem az egyik székre, majd elővettem a T-rexes rózsaszín limitált kiadású speckó uzsonnásdobozomat, és zabálni kezdtem a vaníliá-csokis tortámat, ami le volt szórva finom rózsaszínű csupa csupszos epres eperkével díszített csillámmal.
(Büszke lenne most a magyaros lol)Na izé.... Kicsit elmaradtam a rész felrakással. Bocsika. Mostmár jönnek az izgalmasnál izgalmassabb részek. Puszika 😘
VOUS LISEZ
Máj Men
AléatoireÉppen a Pilvax kávéházban ültem, amikor megláttam Arany Janit hogy valakivel ordibál a telefonján.... Egy kis vicces sztori, helyesírás biztos nem lesz benne, szoval akinek baj, az mehet... jo olvasást baiiii Ja, meg van benne káromkodás, fontos e...