Csápter szevön

22 2 2
                                    

"Szita szita mamacita"

Whisperton szemszöge
Éppen készültem a Tik-Tok videó felvevésre, amikor jelzett egyet a Tinder.
-Azahriah bejelölt-állt az értesítésben.
-Miaf..-ráncoltam a szemöldökömet. Érkezett még egy értesítés, amiben Azahriah ezt írta:
-Szia cica, van gazdád?
Akkor most mit írjak vissza, he?
-Még nincs, de lehetsz te.
-Jó. Akkor gyere a Pilvaxba ma délután 3-kor. Iszunk egy cafét (káfét)-írta.
Beírtam a napirendembe és felvettem a TikTok videót.
Gyorsan letelt a délelőtt, elkezdtem készülődni a "randevúmra". Kisminkeltem magam, felöltöztem. Felültem a pink robogó mocimra, és elindultam a Pilvaxba.
Megérkeztem a Pilvaxhoz, és leállítottam a mocimat.
Bementem a kávéházba, leültem egy random helyre, és vártam.
Azahriah nemsokára meg is érkezett.
-Szia cica.-ült le velem szembe szélesen elvigyorodva.-Hogy vagy?
-Most egészen jól. A TikTok pörög, sok a sub, meg a Tinderen is rendbe vagyok. Nálad mizu?
-Ááá, semmi, csak a szoki.-mondta unottan.-Amúgy naon teccik a rózsaszín mocid...-mondta kinézve az ablakon.
-Hát perszehogy teccik, hiszen ez egy Nokia 360 850 lóerős kicsi moci. Elvigyelek egy körre?
-Aham, van esetleg....miaz?... Mmmm asszem az a neve, hogy..... Prilba... Igen prilba. Van prilbád?
-Na, van.-megmutattam neki a 2 darab rózsaszín flamingós sisakomat.-Limitált kiadás amúgy.
De miért jelöltél be Tinderen?
-Jajj, hát azé mert naon szexinek néztél ki a képeken.-mondta és végignézet rajtam.
-Rendeljünk valamit.-vetettem fel az ötletet.
-Rendben, de én választok.-idehívta a pincért és kért két üveg szilvapálinkát. Eliszogattunk, pletyiztünk, viccelődtünk. Elnyomott az álom. Mikor felébredtem egy idegen szobában voltam megkötözve.

Na szejasztok emerkéim. Kicsit késve de itt a kövi rész is...
Egy kis szünet volt, de mostmár készülnek a részek, van rá esély h holnap is felrakok egyet. Amugy nemtom kinek irom ezeket, de jovan na. Azé majd te... Igen te aki ezt olvasod írjá má kommentbe véleményt mer naon örülnék neki.
Xd. Na szevasztok...
Baiiiiii

Máj MenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang