» 4 «

122 27 122
                                    

های کیوتەکانم
گەڕامەوە لاتان بە پارتێکی نوێ هیوادارم بەدڵتان بێت و ڤۆت و کۆمێنت لەبیر مەکەن.💞
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

pov:heeseung
بەیانی هەڵسام سەیری کاتژمێر کرد کەمێ درەنگە لەبەر ئەوەی ئەوانەی لەم گوندە دان کەمێ زوو هەڵدەست، بۆیە هەڵسام و چوومە گەرماوەکە ئاوێکم بە ڕووخسارم کرد و چوومە دەرەوە لە ژوورەکەم بەڵام باپیرەم لەوێیا نەبوو لەوانەیە درەختی پرتەقاڵەکان ئاوبدات، منیش چوومە لا بەفرگرەکە شتێکم دەرهێنا و بۆخۆم خواردم ئینجا دوای چوومە دەرەوە بەرە و ڕووبارەکە.

هیسنگ:دووبارە کچەکە؟!(وتی کاتێ بینی کچەکە دووبارە لەلای ڕووبارەکە وەستابوو)

هیسنگ:سڵاو.(هیسنگ وتی کاتێ ڕۆشتە تەنیشت چیهیرۆ وەستا)

چیهیرۆ:ئۆ سڵاو.(وتی کاتێ دووبارە خۆی چەماندەوە)

هیسنگ:پێویست ناکات ئەوەنە فەرمی بیت.

چیهیرۆ:باشە سوپاس.

هیسنگ:وادیارە زۆر دێیت بۆ ئێرە.

چیهیرۆ:ئهم من هەمووکات لێرەم.

هیسنگ:ئم باشە.

چیهیرۆ:داوای لێبوردن دەکەم بۆ دوێنێ لەبەر ئەوەی کەمێ توڕە بووم.

هیسنگ:ئا کێشەنیە.

چیهیرۆ:ئم باشە سوپاس.

هیسنگ:ئم پێت چۆنە ببین بە هاوڕێ لەبەر ئەوەی زۆر یەکتر دەبینن لێرە؟(وتی کاتێ پشتی سەری ئەخوراند)

چیهیرۆ:بەڕاست؟!واتا دەتەوە ببیت بەهاورێم؟!

هیسنگ:ئهم بۆ نا.

چیهیرۆ:باشە منیش ڕازیمە.(وتی بەزەردەخەنەوە)

هیسنگ:باشە ئم ناوی من ئەزانیت وایە؟

چیهیرۆ:هیسنگ وایە؟

هیسنگ:بەڵێ تۆش چیهیرۆ بوویت؟

چیهیرۆ:ئهم بەڵێ.(وتی بەزەردەخەنەوە)

هیسنگ:پێت چۆنە بچینە نێو درەختەکانی باپیرەم ؟

چیهیرۆ:ئهم بۆ نا بابڕۆین.(هەردووکیان لە تەنیشت یەکتر دەڕۆشتن بۆ نێو دەرختی پرتەقاڵەکان)

هیسنگ:چۆن بوو هاتیت بۆ کۆریا؟

چیهیرۆ:حەزم بە وڵاتەکە بوو وەدوایش بۆ خوێندن هاتمە ئێرە.

هیسنگ:ئا باشە.

چیهیرۆ:ئەتوانم بزانم چەند ساڵی؟

هیسنگ:من 22 ساڵم ئەی تۆ؟

چیهیرۆ:ئم منیش 19 ساڵم.

هیسنگ:کێتان لەم گوندە دەژین؟

چیهیرۆ:هیچ کەسێکمان لێرە نیە.

هیسنگ:ئەی بۆ لێرەیت؟

چیهیرۆ:لەگەڵ هاوڕێکانم هاتم بۆ ئێرە.

هیسنگ:ئا باشە.

چیهیرۆ:دەمەوێت لێرە دانیشین.(وتی کاتێ ئاماژەی بە دارێک کرد لە نزیک ڕووبارەکە)

هیسنگ:باشە بابڕۆین.(چوونە ژێر دارەکە دانیشتن و سەیری ڕووبارەکەیان دەکرد تا ئەو کاتەی لیۆ هاتە ئەویا)

هیسنگ:هێی چیدەکەیت لێرە لیۆ؟(وتی دەستی بە پشتی لیۆ دا دەهێنا و زەرەدەخەنەی دەکرد)

چیهیرۆ:ناوی لیۆیە؟

هیسنگ:ئهم.(وتی کاتێ زەردەخەنەیەکی هێمنی کرد و سەری بە بەڵێ جوڵاند)

چیهیرۆ: زۆر جوانە.(وتی کاتێ زەردەخەنەیەکی کرد لەو کاتەش هیسنگ سەیری چیهیرۆی کرد کە وایکرد پەیوەندی چاو ببەستن تا ئەوکاتەی باپیرەی هیسنگ بانگی کرد کە لەلای دەرختەکان بوو)

باپیرە:هیسنگ کوڕم تا ئێرە وەرە.(وتی کاتێ هاواری کرد)

هیسنگ:باشە ئێستاکە دێم باپیرە، ئێ بە یارمەتید پێویستە بڕۆم دوای دەتبینمەوە.(سەرەتا لەگەڵ باپیرەی بوو ئینجا چیهیرۆ)

چیهیرۆ:ئـ ئا باشە.(وتی بە شڵەژانەوە)

pov:hesseung.
بەڕاستی کچێکی زۆر جوان و لەسەر خۆ دیارە ئەوکاتانەی سەیری دەکەم هەست بە ئارامی دەکەم ئەو ڕوخسارێکی ئارامی هەیە، وە چاوەکانی وەک تاریکی شەو وایە زۆر جوان و ڕەشن چاوەکانی، ئا نەخێر باپیرەم کات نماوە ئێستا بانگم ئەکات ئەخەر، هەستام و پێیم گوت دوای یەک دەبینینەوە دوای چوومە لای باپیرەم ئەوش گوتی بچمە لای و درەختەکان ئاو بدەم.....دوای تەواو بووم لە ئاودانی درەختەکان ئینجا چووینەوە ماڵ و نانی نیوەڕۆمان خوارد و چوومە ژوورەکەم تا پشویەک بدەم بەڵام کەوتمە بیرکردنەوە دەربارەی کچەکە،ئەوکاتانەی ئەو دەبینم زۆ هەست بە شڵەژان دەکەم و دڵم خێرا لێدەدات وا هەست دەکەم کە کەوتومە...
.....خۆشەویستی چیهیرۆ
بێگومان ئەو هەم جوان و هەم میهرەبان و لەسەرخۆیە ئەو بەڕاستی لە جۆری منە ، دوای کەمێ پەیوەندیەکم بۆ هات سەیرم کرد جەیکە بۆیە مۆبەکەم هەڵگرت و قسەم لەگەڵ دەکرد.

"لە پەیوەندی"

.
.
.
.
.
.
.
بەردەوامە
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هیوادرم بەدڵتان بێت و ڤۆت و کۆمێنت لەبیر مەکان ئینجا بایی💗

20 vot+200 comment=new part

513 words

»𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐞𝐥𝐝«𝗘𝗡╸ ||𝐥𝐞𝐞.𝐡𝐞𝐞𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠||✔︎Where stories live. Discover now