» 9 «

94 27 141
                                    

▼・ᴥ・▼
های کیوتەکانم.
گەڕامەوە لاتان بە پارتێکی نوێ هیوادارم بەدڵتان بێت و ڤۆت و کۆمێنت لە بیر مەکەن وە زۆری نماوە ئەم چیڕۆکەش کۆتای پێبێت بۆیە سوپاس تان دەکەم بۆ پشتگیریەکانتان.💞
𒊹︎︎︎ ♪𒊹︎︎︎ ♪ 𒊹︎︎︎ ♪ 𒊹︎︎︎ ♪ 𒊹︎︎︎ ♪ 𒊹︎︎︎ ♪ 𒊹︎︎︎ ♪ 𒊹︎︎︎ ♪ 𒊹︎︎︎ ♪

چیهیرۆ:بەڵێ، سوپاستان دەکەم.

یونا:سپاسی ناوێ تەنها ئاگاداری خۆتبە.(وتی بەزەردەخەنەوە)

لیا:پێت چۆنە ببینە هاوڕێ؟

چیهیرۆ:ئهم بێگومان.(دوای گوتنی ئەو وشەیە لیا و یونا سەیرێکی یەکتریان کرد و زەردەخەنەیەکیان کرد، چیهیرۆ هەستی کرد بەڵام خۆی ئاسایکرد و گوێی پێنەدا)

یونا:سوپاس بە هاوڕێیەتی کردنما.

چیهیرۆ:نایەوێت.(بە زەرەدەخەنەوە)

لیا:بڕۆین شتێ بخۆین تا زەنگی ژوورەوە لێی نەداوە؟

یونا:ڕاستدەکەی زۆرم برسیه.

چیهیرۆ:باشە بابڕۆین.(وتی بەزەردەخەنەوە ئینجا چوونە کافتریاکە لەوێ هەنێ شتیان کڕی و خواردیان ئینجا دوای هاتنەوە پۆل لەبەر ئەوەی زەنگی ژوورەوە لێیدا)

مامۆستا:ڕۆژتان باش قوتابیان.

قوتابیەکان:هیتۆش باش مامۆستا.(وتیان کاتێ هەڵسانەوە)

بەڕێوبەر:ڕۆژتان باش.(وتی کاتێ لە دوای مامۆستاکە هاتە ژوورەوە)

قوتابیەکان:هیتۆش باش.

بەڕێوبەر:دەمەوێت هەندێک قسەتان بۆ بکەم،بڕیارم داوە هەفتەی داهاتو گەشتێک بکەین بۆ گوندەکان وە لەوێ شوێنم بە کرێ گرتووە بۆ هەموو پۆلەکە، بۆیە حەزم کرد گەشتێکتان بۆ ڕێکبخەم لەبەر ئەوەی پار قوتابخانەکەمان بە یەکەمی سیۆل دانرا بەڵام ئەوکاتە لەبەر ئەوەی مەجالمان نەبوو بۆیە بڕیارم دا ئەمساڵ بۆتان بکەم،ئینجا بۆ چەند ڕۆژێک دەمێنینەوە هیوادارم خۆشی ببینن دەی ئینجا خواتان لەگەڵ.(وتی چووە دەرەوە قوتابیەکانیش وەک و ڕێزێک هەڵسانەوە ئینجا دوای ئەوەی بەڕێوبەر ڕۆشت هەمویان دەستیان کرد بە قسەکردن)

یونا:چیهیرۆ تۆ دێیت لەگەڵمان وایە؟

لیا:گەشتێکی خۆش دەبێ تۆش لەگەڵمان وەرە.

چیهیرۆ:باشە کەواتە منیش دێم.

یونا:زۆرباشە کەواتە.

مامۆستا:ئاگاداری وانەکە بن دواتر بۆخۆتان قسە بکەن دەربارەی گەشتەکە.(وتی کاتێ لە تەختەکەی دا و قوتابیەکان بێدەنگ بوون)

»𝐭𝐡𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐞𝐥𝐝«𝗘𝗡╸ ||𝐥𝐞𝐞.𝐡𝐞𝐞𝐬𝐞𝐮𝐧𝐠||✔︎Where stories live. Discover now