2

256 44 55
                                    

Çalan alarmın sesi tüm odada yankılanırken yavaşça gözlerimi araladım.

Elim yan tarafımda çalan alarma giderken yavaşça yattığım yerde sırtımı dikleştirmiştim. Bir süre sadece öylece bekledikten sonra söylene söylene yataktan kalkıp hızla birkaç işimi hallettim.

Odama geri döndüğümde adımlarım hızla büyük dolabımın önünde durmuştu. Üstüme çok sevdiğim(?) Okul formalarımı geçirdikten sonra üşümemek adına siyah bir sweat aldım.

"Yine başlıyoruz"

Çantamı da alıp otobüse yetişmek için hızla evden çıkmıştım. Apartmandan çıktığım anda hissettiğim soğuk esinti uykumun açılmasını sağlarken hızlı adımlar ile durağa doğru ilerliyordum.

Durağa geldiğimde gördüğüm otobüs ile gözlerim kocaman açılırken koşmaya başladım.

"HAY SİKEYİM!"

Son anda kendimi otobüsten içeri attığımda nefes nefese kalmıştım. Şoför bana bakıp dururken ben nefeslenmek ile meşguldüm. Bir süre sonra kafamı kaldırdığımda üstümde olan bakışları fark etmiş ve hızla kendime bir çeki düzen verip kartı basmıştım.

Şoför ile daha fazla bakışmak istemediğim için kendimi arka koltuklardan birine atmış ve çantamdan kulaklığımı çıkarmıştım.
Şarkı listemi başlattığımda başlayan hafif ama hoş melodi ile kafamı cama yaslamış ve gözlerimi kapatmıştım. Tamam bunu yapmayı kesinlikle çok seviyordum.

Bir süre o şekilde durduktan sonra titreyen telefonum ile gözlerimi hafifçe aralayıp telefonuma baktım.


Changchang & Sincaphan

Changchang:
Nerdesin lan

Sincaphan:
Otobüsteyim ne oldu?

Changchang:
Heh iyi
Şey dicektim okula gelmeden önce yicek bir şeyler alsana

Sincaphan:
Sen niye almadın aq

Changchang:
Unuttum amk

Sincaphan:
Aferin sana
Neyse tamam alırım

Changchang:
Adamsın

Sincaphan:
Tabii olm ne sandın

*Şimşek McQueenli don istiyorum'dan yeni mesaj*

Şimşek McQueenli don istiyorum

Hyunhyuma:
Seungmin köpek misin amk
Bıraksana peşimi

Miniverse:
Ben sana götünü kolla demesim mi lan göt
AMK NEREYE KOŞUYORSUN GERİZEKALI

Breadbutbaby:
Ne oluyor?

Miniverse:
ANANI SİKİM
JDÖSHDMDJAÖHXMSBXMSHXMSHMSHSMDHMSJXMSNSÖHDMDJDMDJMSHDMSHMXJDMXHDMJDMDJDMMDÖDKDLJDÖDJDMJDMDJDMDJN

Miniverse:
MAL YERE YAPIŞTI AMK

Psikopatcivciv:
Fotoğraf at çabuk

Changchang:
EVET EVET SERİ

Miniverse:
*1 video

Hometown SmileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin