(Minho)
Aradan bir kaç gün geçmişti, kimsenin yüzünü görmek istemediğim için okula gitmemiştim. Chan arada mesaj atıyor neden gelmediğimi soruyordu.
Hastaneye gittiğimi söylemiştim ki gerçekten gitmiştim. Gene tonlarca antibiyotik ve hap vermişti. Klavunat, amoklavin'den ben bıktım onlar benden bıkmadı.
Bugün pazartesiydi, okula gitmem gerekiyordu çünkü Gyuvin hoca sürekli atar gider yapardı beden dersinde. O yüzden hep boş geçerdi.
Belki jisungtan özür dilerdim.
Hayır, şaka yapmıştım ben özür dilemem.Çantamın içine gereken ilaçları atıp çıkmıştım evden. Okula gidecektim. Gene serbest gidiyordum müdürün kizmasi umrumda miydi? Tabi ki hayır.
Sabah erkenden ilaçları içmem gerektiği için bir fırına girip poğaça falan almıştım. Tek sorun şuydu su almayı unutmuştum. Farkına varamadıgim için hızlıca sınıfa çıktım.
Sırama geçtip oturdum, sınıf yine bomboştu, her zamanki gibi. Pogacayi paketinden çıkarıp video izleyerek yemiştim. Benim için kaliteli bir zaman olmuştu gerçi.
Çantamdan hapları alıp önüme koydum, elimi suyu almak için çantama attım fakat elimi attığımda hissettiğim boşluk ile duraksadım. Sessizce siktiri çektim. Gerçekten sıçmıstım.
Yanımda su alabilecek kadar bile param yoktu evden çıkarken paramı almayı unutmuştum. Sınıflarda tanıdık birileri vardır diye sınıfları dolanmaya başladım... Vardı, Seo Changbin.
Telefonuyla ilgileniyordu. Hapları cebime atıp yanına doğru ilerledim eğer yanında su varsa hemen içer çıkardım.
Sakince changbinin yanına yaklaştım ve omzuna dokundum. Anında irkildi ve bana döndü.
"Bir sorun mu var Minho?"
Dediği şeyle yutkundum. Geçen gün Jisung'a bağırdığım için bana kızgın olmalıydı. Sesi oldukça soğuktu.
"Hap içecektim fakat su almayı unutmuşum. Suyun var mı acaba?"
Sözlerim bittiğinde karşısına oturdum ve cebimden hapları çıkarıp gösterdim.
"Tabii ki var"
Sesi yumuşamıştı. Hemen suyunu verdi gülümseyerek.
"Teşekkürler Changbin."
Changbin yüzündeki ufak gülümseme ile bana bakıyordu.
Karşısında hemen hapları içtim ve suyunu geri uzattım.Changbin çok tatlı insana benziyordu aslında ama eceli olmam için çok geç değildi. Tamam şakaydı bunu yapmayacağım.
Changbinle iyice kaynaşmış arkadaş olmuştuk bile.☆
Aradan 30 dakika falan geçmiş ders saatine yaklaşmıştok. İlk ders Gyuvin hocanın mistik olağanüstü beden dersiydi.
Changbinle hâlâ sohbet ediyorduk. Biraz sonra sınıfa biri girdi, Jisung. Onu gördüğüm gibi Changbinle tokalaştım ve hızlıca sınıftan çıktım. Kendi sınıfıma girdim ve Seungmin'in geldiğini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hometown Smile
Fanfiction"Minho çok şey yaşamış ama hep içine atmış gibi duruyor..."