3.bölüm

4 2 0
                                    

Buse şaskınlıkla sinir krizi geçirir.Tam ayağa kalkıcaken Asya kolundan tutar oturtur.

Asya:"Tamam buse bakıp bakıp giderler "dedi.

Buse,Asya'ya bakarak oturdu .Ardından arkaya döndü hala baktıklarını fark etti.

5 dakika sonra...

Buse :"Artık kalkalım yoksa burda KATLİYAM çıkıcak!"dedi.

Asya:"Evet hadi kalkalım sahile gidelim "dedi

Sude:"Evet çok iyi olur"dedi ve kalktılar...

Onların kalkmasıyla Gençlerin kalkması bir oldu.Kızlar sahile gidip kumların üstüne oturdular.
Çok geçmeden kafedeki çocuklar onların tamda diplerine oturdular. kızlar şok içinde onları izliyordu.
Buse dayanamayıp ayağa fırladı. Asya ve Sude de busenin kalktığını görünce sirkelenip onlarda kalktı.

Buse:"siz iyimisiniz?beyninizde sıkıntı falanmı var?"diyerek sordu

Çocuklardan biri:"size bişey söylicem ama sakın çaktırmayın ve sakın bir şekilde oturun"diyerek cevap verdi.

Buse derin nefes aldı sonra Asya'ya baktı .Asya'da dönüp sudeye baktı.

Yine aynı çocuk:"kafeden beri sizi takip eden iki kişi var ."dedi

kızlar şaşkın bir şekilede birbirlerine bakıyolardı ama bu söze pek inanmamışlardır.

Sarışın çocuk:"karşımıza geçip oturun konuşmuş gibi yapalım hani arkadaşımışız gibi bekli giderler "dedi

Asya :"Biz fark ettmedik?Kimiş o iki kişi?"dedi

Sarışın çocuk:"sadece bir kişi baksın anlamsın "dedi ve arkasını işaret etti.

Sude:"Tamam buse yada asya dönüp baksın"dedi .

Buse:"Ben bakıyım belki tanıdığım biridir"dedi.

Asya:"Tamam senin çevren geniştir belki tanıyosundur."dedi

Buse:"Aslında bakmıcam"dedi.

Herkes şaşkın bir şekilde buseye bakıyolardı.

Buse:"ben size inanmıyorum,he diyelim öyle bişey var neden bizim iyilimizi düşünüyorsunuz?"dedi.

Esmer çocuk:"keyfin bilir biz sadece iyilinizi istedik "diyerek cevap verdi...

Buse:"işte bende onu soruyorum neden,neden yardım etmek istiyorsunuz?"dedi

Asya:"Tamam bu kadar saçmalık yeter"der demez arkasını dönüp baktı...

YAŞAMIN OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin