(busenin azından)
İçimde kötü birşey vardı.Eve gitmek istiyordum ama geri dönersem herşey maf olucaktı.Derin bir nefes alıp,verdim sonra Toprağa baktım.Oda bana baktı ve sanki bir gripliğin olduğunu anlamıştı.
Toprak:"Buse iyimisin?"diyerek sesiz bir şekilde sordu çünkü diğerlerinin endişelenmesini istemiyordu.
Buse:indeğinimzde anlatıcam ama hızlı ol"diyerek cevap verdim.
Toprak kafasını salladı evet dercesine.
Ardından 15 dk sonra şık bir restoranda geldik.herkes arabadan indi ben toprağın kolundan tutum ve yanıma çağırdım asya beni görünce "hadi ne bekliyorsunuz geçelim içeri "dedi bende toprakla bir şey konuşucağım için "siz girin ben toprakla konuşup gelicem "diyerek Asya'ya yanıt verdim.Asyada "tamam"diyerek karşılık verdi ve içeriye geçtiler.
Toprak:"Ne oldu buse herşey yolundamı"diyerek sordu.ben biraz mırınkırın ederek cevap verdim:"İçimde bı huzursuzluk var eve gitmek istiyorum nedenini bilmediğim bir huzursuzluk"dedim
toprak daha fazla endişelendi:"tamam gel gidelim "dedi ben de mahçup kalamamak için hayır dedim ama içimde kötü bir sıkıntı vardı.Beraber girdik restorana herkes yiceği yemeği sipariş etti.ben toprağa baktım oda bana baktı ve telefonla mesaj attı.
Toprak:"istersen birazdan gidelim"
diye mesaj atmış.bende yüzüne baktım sonra kafamı telefona çevirdim.
buse:"bilmiyorum duruma bağlı "diyerek cevap verdim. sonr telefonu kapattım ve ters bir şekilde masanın üzerine koydum.
Toprak bana bakıp gülümsedi ve derin nefes almamımı işaret etti.Aklıma güzel şeyler getirerek derince nefes alıp, verdim.15 dakika sonra...
Yemekler geldi.herkes yemeğini yiyip sohbet dederken ben dışrı bakıyordum.Topark yanıma gelip:"gidelim istersen "dedi ben kafamı çevirdim toprağa doğru:" ben gidiyim sen gelme benim yüzümden maf olmasın gecen "dedim.
Toprak hafif tebessüm ederek:"Senle olmasam maf olur gecem"dedi.
Neden olmadığım bir şekilde kızardım.Sonra masdan kalıp:"hepinize iyi akşamlar ben eve gidip dinlenicem başım çok ağrıyor"dedim.
Sude:"istersen geliyim kötü olursun"dedi ve hemen araya toprak girdi.
Toprak:"yok siz takılın ben gidicem buseyle siz keyfinize bakın"dedi
Asya ,sudeye bakarak şaşırmış ve gürlerek harketler yapıyordu.ben ne olduğununu anlamdım ve çantamı alıp çıktık.
Yolda Toprak bana dönerek:"hepmi böyle oluyor yoksa ilk mi"diyerek sordu.Buse:"yok ilk defa daha önce hiç olmadı"dedim.
Ve eve geldiğimizde şok içinde kaldık...
✨✨Yorum ve beğeni lütfen ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMIN OYUNU
Roman d'amour3 genç kız İstanbul'da yaşadıkları zamanlarını hep eğlence aksiyon ve macera için yaşar ve bunlara yol arkadaşı olmak için 3 erkek gurubun bunlarla ilgilenmesi. bakalım başara biliceklermi