giriş+1. bölüm

5 1 0
                                    

maraba, ben yvette. yeni bir kurguyla karsınızdayım.

simdi sizlere ilk olarak kareden bahsedeyim,
kareyi, aslinda seviye belirlemek icin kullandim. bu kurgunun ana dusuncesini pyramid game'den aldim. sadece, omegaverse vers. gibi dusunebilirsiniz.

bir de bu seviye isi sadece okulda gecerli degil bir ulke dusunun ve bu ulke bu seviyenin kurallarina gore yonetiliyor.

suprêmeler en ust seviyedir. aileleri soyludur, bayagi da zengin falandirlar.

hautslar da ust seviyedir, aileleri falan soyludur.

hautslarin suprêmelerden ayrilan ozellikleri ise, suprême'lerde sadece deltalar ve vitalar vardir.
hautslar ise alfa omaga ve betadan olusurlar.

milieu, orta seviyelidir. hautslat kadar zengin olmadiklarindan onlarin bir alt bolumudur. bunun haricinde hautslarin ozelligini barindirirlar.

peu, orta gelirli ailelerden gelenlerdir. omega,alfa ve beta ayrimi yapilir. alfalar, omega ve betalardan daha ustun gorulur.

mort, bunlar ise en alttalar. omega, alfa veya beta diye ayrim yoktur. altta olmaktan kastim zengin veya orta gelirli olmayanlar(yani fakirler [ayni ben]😭)

bir de peude omega veya alfa ayrimi falan yapiliyor diye digerlerinde ayrim yok diye dusunmeyin, diger seviyelerin arasinda en ustler vardır. onlar da, kendi seviyelerinin en gucluleridir fakat kendi seviyelerinin en ustu olmalarina ragmen kendi ustlerinin, en gucsuzu bile onlari ezebilir. (tdk agliyo)

meal: yani mesela x kisisi peunun en guclusu, e bir de y kisisi var o da milieu. fakat y kisisi milieu arasinda en gucsuzu. (fakiri) ama x kisisini ezebilir veya zorbaliyabilir. cunki y kisisi, x kisinin bir seviye ustunde.

daha demin yazdigim seviyeler en ustten en alta dogruydu bu arada.

en ustteki kisiler kendilerinin bir alti bile olsa onlari ezebilir veya zorbaliyabilir.
ya da suprêmeler arasindaki en guclu kisi, suprêmeler arasindaki en gucsuz kisiyi zorbaliyabilir(guclulukten kastim hep para olucak arkidaslar🥹)

yani anliyacaginiz burada zorbalanmamak icin ustlerinizin yakininda olmaniz gerekir. ya da ust olmaniz gerekir yoksa her turlu s(biip)

1. bölüm

altındaki o siyah uzun topuklularıyla herkes ona bakıyordu adeta. güzelliği dillere destandı bu kadının. sarı uzun dalgalı saçlarını arkaya doğru savurdu. mini elbisesi o yürürken yukarıya doğru çıkıyordu, fevkalade bacakları gözler önündeydi. feromonları herkesi etkisi altında bırakacak kadar güçlüydü. herkesin standartını yükseltebilecek seviyedeki kadındı.

yenidoğan yoğun bakımına girdiğinde herkes ona baş selamı vermişti.
"efendim, yeni bebek geldi." diyen asistanına kaşlarımı çattı gözlüğünü çıkardı. "ne yapabilirim ely?" diyerek ceketini çıkardı önlüğünü giymeye başladı. "ama bu bebek diğerlerinden farklı."
dediğinde kadın ona doğru baktı. açıklamasını istemişti.

"bu bebek doğduğunda buraya getirdik ve buradaki bütün bebeklerin ağlaması sustu efendim." dediğinde işler şimdi kadının ilgisini kazanmaya başlıyordu. "vita mı?" dediğinde asistan onu reddetmişti "hayır efendim, bebeğin annesi çocuğunun omega olduğunu söyleyip duruyor." dediğinde kadın omuz silkti.
"annesi daha iyi bilir." dedi.

asistan onun peşine takılarak konuşmaya devam etti. "fakat efendim, bu bebeğe bakmanız lazım. burası bir yetimhane ve ilk defa buraya bırakılan güzel bir bebek görüyorum." dediğinde kadın onunla pek ilgilenmiyor gibi elindeki kağıtlarıyla uğraşmaya devam etti. şu an yetimhanenin koridorunda yürüyorlardı.

"haultsdur o zaman ely." dedi. "hayır efendim. mort." dediğinde kadın ona doğru baktı. "emin misin?" (burada soyluların daha güzel olduğuna dair bir ima da bulunuyor.)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kareyle biz|YETİŞKİN|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin