🥀Beklenti🥀

1K 79 68
                                    

YA KAHHAR CÜNEYD EFENDİ HALA ÇOK SİNİRLİYİM SEN O BÜYÜCÜ SOLUCANLA NASIL NİŞANLANDIN? BENİM BAŞIM KOPTU KOPTU. ZEYNEP'İN AĞLADIĞINI GÖRÜP NASIL PEŞİNDEN GİTMEDİN????

(Kitap kapağını değiştirdim çünkü bu fotoya hastayım maalesef. )




15 dakika sonra Merve'nin sesi duyuldu kapının arkasından.
-Zeynep?
Zeynep dolabı açıp başkasının kıyafetlerini gördüğünde ağlamayı kesmişti. Sinirliydi artık. Öfkeliydi. Cüneyd onu boşayamazdı. Zeynep'in yüzüne bakarak duyacağı şekilde boşamalıydı. Üstelik talak hakkının birini de Zeynep'e vermişti. Zeynep de onu boşamak istese de yüzüne söylemek zorundaydı.

Bu da demek oluyor ki evlilerdi hala.
Evlilerdi ama Cüneyd yine de evlenmişti.Zeynep boğazına yapışıp hesap sormak istedi o an.

-Zeynep?! İyi misin cevap ver artık korkuyorum bak. Hamile hamile yüreğime indirme.

Zeynep kalkıp kapının kilidini açtı. Merve içeri daldı.
-Değiştirmemişsin üstünü?
-Ne sana oluyor bilemedim de bekleyeyim dedim. Kim gelmiş?
-Bahadır Efendi. Cüneyd efendi tesbihini unutmuş evde. Onu almaya gelmiş. Sanki koskoca dergahta tesbih kalmadı. Neyse gel bakalım aklımda var bir şey, bulursam..

Zeynep hem rahatlamış hem gerilmişti. Dolabı karıştıran Merve, Zeynep'e yeşil saten bir elbise uzattı.
-Hah! Buradaymış. Al giy bunu. Ben aşağı ineyim. Kendi elbiseni burada bırak da yıkayayım. Giyinince de inersin.

Zeynep üstünü değiştirip merdivenlerden aşağı indi. Merve sallanan sandalyede bir şeyler örmekle meşguldü. Ayak seslerini duymuş olacak ki kafasını çevirdi hemen. Zeynep'i baştan aşağı bir süzdü.

-Kuğu gibi olmuşsun maşallah. Gelinlik kızsın. Allah nazarlardan saklasın.

Kuğu olsam ne olur nehrime ulaşamadıktan sonra?

-Ben gideyim artık..
- Yemeğe kalsaydın ya. Cüneyd efendi dergahtan çok geç döner. Yemek de yemez evde pek. Yoldaş olurdun bana.
-İnşallah başka zaman.
-Peki madem sen bilirsin, selametle. Aman yolda dikkatli git. Kahve fincanı değil, arabalar var yollarda.
Zeynep gülümsedi.
-Olur ederim. Allah'a emanet ol.


Zeynep yürürken kafasında o gün olanları bir bir tekrar yaşıyordu.

Cüneyd evlenmişti.

Cüneyd Zeynep'in rızası olmadan evlenmişti.

Cüneyd boşanmadan,  Zeynep'i boşamadan
başkasıyla evlenmişti.

Evine sokmuştu.

Evlerine..

Bir çocuğu olacaktı.

Kız mı olacaktı, oğlu mu?

Annesine mi yoksa babasına mı benzeyecekti?

Zeynep akan göz yaşlarını sildi. Ağlıyordu çünkü hayal kırıklığına uğramıştı.

Cüneyd ona ihanet etmişti.

"Sen de ona ihanet etmedin mi?" dedi içindeki ses.

Ben gidip başkasıyla mı evlendim sanki?

Haber vermedin, aramadın, sormadın. Zamanında boşamaya da kalktın. Ne yapsaydı adam? Ömrünün sonuna kadar senin ihtimalini mi bekleseydi Zeynep?

İçindeki ses git gide Cüneyd'e  benziyordu.

Sus..
sus..
SUS!!


Fazla kısa farkındayım da şikayet eden yok o yüzden ilk yazdığımda nerede bıraktıysam orada kestim aşkolar 🥰

Bir sonraki bölümde ufak bi zaman atlaması olacak devam etmedim. Hikayeyi tamamen yazıp bitirdim pazar günü. Rahatladım 😂 Sadece gününde yüklemek kaldı benim için.
Yorumlarınızı bekliyorum cuma günü görüşürüzzz 👋

KAPI (CünZey)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin