🥀Zaman🥀

1.1K 86 35
                                    

Yoğun istek üzerine.. 😅




2 gün sonra..

-Zeynep... Zeyneeep??

-Zeynep hocam?

-Hı?

-Neye daldın bu kadar? Hayırdır? Meryem teyzeye bi şey mi oldu?

-Yok yok. Sınav okuyorum ya fazla odaklanmışım. Kusura bakma, duymadım.

-Yarım saattir aynı soruya bakıyorsun Zeynep yalan yakışmıyor sana. dedi Beyza. Anlat bi şey olmuş belli.

-Eski evime gittim de.
-Eeeee?

-Eeesi duygulandım biraz. Özlemişim İstanbul'u.

Beyza anlamayan gözlerle Zeynepe baktı. Sonra kahkahayı patlattı.

-Olmadı Zeyno'm bi daha dene.

-Ne olmadı?

"Yine yalan söylüyorsun." diye sıkıştırdı kız. "Beceremiyorsan söylemeyeceksin."

Zeynep Beyza ile Fransa'da tanışmıştı. Farklı bölümlerde okuyor olsalar da memleketinden biriyle konuşmak, dertlerini paylaşmak iyi gelmişti gurbette. Şimdi ise Beyza'yı kandıramıyordu Zeynep.

-Ne oldu kocanı mı gördün yoksa? diye şakalaştı.
Zeynep'in yüzünde gördüğü ifadeyi görünce ciddileşti kız.

-Ciddi misin sen?

-Yok canım ne kocası. Ne alaka?

-Evime dedin ya.

-Yok vallahi Cüneyd'i görmedim.

-Ama birini görmüşsün belli.

-karısınıgördüm

- Anlamadım?

-karısınıgördümişte

-Zeynep geveleme söyle çatladım bak. Zil çalacak az sonra bu merakla ders falan işleyemem ben. Körpecik akılların hakkına giriyorsun. Sabilere günah değil mi?

-Karısını diyorum karısını.

-Kimin karısını?

Beyza yerinden fırladı.

-BABANA Mİ GİTTİN SEN DELİRDİN Mİ?

-Beyza deli etme beni Allah rızası için. Cüneyd'den bahsediyorum.

Beyza hızlıca tekrar oturdu sandalyesini yaklaştırdı. Saçını toplayıp arkaya atıverdı. Zeynep'e yaklaşıp fısıldayarak:

-E siz evli değil miydiniz? Nasıl evlenmiş??

"Üzerime ikinciyi almış işte." dedi Zeynep. Sesi titriyordu.

-Bak sen şu soysuza! Öksüz dedik dertlendik. Üstüne gidip gül mü koklamış bi de??

Tam o sırada zil çaldı.

"İyi bu nefretle bi sözlü patlatayım ben. Kıyamıyorum yoksa bu bebelere." diyerek gülümsedi Beyza.

Çantasından anahtarını çıkarıp Zeynep'e uzattı.
-Al bunu. Dersin bitti zaten ben de 2 saate evde olurum. Yalnız kalma bu halde.

Zeynep gözlerini silerek gülümsedi.
Sen olmasan ne yapardım ben? Allah dermansız dert vermesin sana.
.
.
.
.
.
-Kızmadın değil mi?

Çayından bir yudum alıp arkadaşına döndü -Zeynep.

-Yok kızmadım ama gerek yok bence.

-Ne demek gerek yok?

-Resmi değildi zaten.

Zeynep diye çıkıştı Beyza. "İkimizde biliyoruz nikahın varken kimseye yüz vermeyeceğini."

Omuz silkti Zeynep. Zaten öyle bir niyeti de yoktu.

-Neyse ben diyeceğimi dedim. Git konuş öğren. Hakkın değil mi? Adam çocuk yapmış çocuk!!

Zeynep öksürmeye başlamıştı.

-Helal! helal!

"İyiyim iyiyim boğazıma kaçtı çay. Peçete verir misin?" sesi hala zor çıkıyordu.

"Konuyu değiştirmeye çalışma Zeynep." dedi peçeteyi uzatırken.

-Git konuş. Boşamıştır belki de. Bilmek istemiyor musun gerçekten?

-İmkansız.

-Neymiş imkansız?

-Beni boşamış olamaz ki. Yüzüme söylemesi lazım.

-Anladım ben seni.

Zeynep çatalını bırakıp Beyza'ya döndü.

-Neyi anladın?

-Yüz yüze gelirsen boşar seni diye korkuyorsun sen.

-Yok ondan değil de..

-Eee?

-Öfkem galip gelmez de sevgim ağır basar diye korkuyorum. Ya gözlerine baktığımda ihanetini unutursam?

Beyza derin bir iç çekti.

-Ben gelir zorla getiririm seni. Gerekirse sürüklerim merak etme sen. Hem gelmişken 2-3 tane de ben patlatırım belki.

Zeynep gülmeye başladı.

-Seni dergahta hayal edemiyorum. Ortalığı ayağa kaldırırsın sen.Gelmesen daha iyi.

-Gideceksin yani?

-Düşüneceğim.

-Erteleyerek yalnızca kendine zarar veriyorsun. Bırak ne olacaksa olsun. Bilmek senin hakkın. Sen böyle kurulup üzüleceğine, o kaybettiğine ağlasın.

.
.
.
.
.

Zeynep okuldan çıkmış, evine doğru gidiyordu. Haftasonu arkadaşına verdiği sözü tutuyordu.

Düşünüyordu.

Dergaha gitmek.. nerede olduğunu bulmak.. yerinde yoksa beklemek.. en önemlisi de kimseye görünmemek..

Nasıl yapacaktı ki?

Normal kıyafetleriyle dergaha giremezdi. Hemen tanırlardı onu. Merve'yle gitse.. o hiç olmazdı. Sonradan atlatmak zor olurdu. Kocanı göreceğim sen git diyemezdi ya.

Endişelenip dergahta Zeynep'i arasa..
Cüneyd'le görse..
Allahım sen koru.

Çarşaf giyip gitse?
Ya biri durdurursa?

Cuma günü namaz saati gitmeye karar verdi Zeynep. Erkekler namazdayken girerse mezarlık tarafındaki bahçe kapısının oralarda kimsecikler olmazdı.

Nereye gidecekti peki?

Kütüphane geldi aklına hemen.

Cüneyd çoğu zamanını orda geçirirdi zaten ama namaz saatinde orada olmayacaktı.

Beklemem gerekecek..

Ya gelmezse?

Ya sohbet verir de kütüphaneye dönmezse?

Ya eve giderse?

Gitmez..

Merve çoğunlukla gelmiyor demişti. Nereye giderdi ki başka? Yerinde olurdu.

Merve.. Zeynep'in gözleri dolmuştu. Genç kadını görmek istemiyordu. Anlayacak, duyacak diye ödü kopuyordu.

Haberi olmasına da gerek yoktu zaten.

Cüneyd Zeynep'i çoktan bırakmıştı nasıl olsa.

.
.
.
.
.
.
.
Hellooo
Yoğun istek üzerine aynı gün 2 bölüm attım ksjsjshs. Bi hak razı olsun alırım aşkolar. Yorumlarınızı ve oylarınız bekliyorum her zamanki gibi ❤️
Zeynep'in arkadaşı olmaması bana çok koyuyor. Herkes tek yönlü bakıyor çiçeğime o yüzden bi kanki farz olmuştu. Gerekirse Cüneyd'i de dövecek biri 🫡

KAPI (CünZey)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin