4.BÖLÜM

1.9K 153 66
                                    


Albay Gölge lakabımı kullanıp çağırdığına göre önemli bir görevdi. Gölge kim miydi?

Gölge terk edildikten sonra büründüğüm kişilik. Dağda Gölge isimi duyuldukça korkardı itler

Şimdiyse Albayın yanındaydım .''Asya görevin sınırda esir alınmış bir binbaşını kurtarmak. Helikopter seni birazdan alacak .Seni indirdiği yerden Güneydoğuya ortalama 500 metre ilerleyeceksin. Gerisi sende, Binbaşını al ve sağ salim bir şekilde gelin.''

Ayağa kalktım ve ''EMREDERSİNİZ KOMUTANIM''. Odama gittim ve hazırlanıp çıktım.

2 saat sonra

''Sizi burada indirmeliyim komutanım.'' aşağıya halatı uzattım ve ''Hakkını helal et ha'' güldü ''Helal olsun komutanım umuyorum ki sizi ve Binbaşıyı sağ salim buradan alırım'' ''Umarım'' dedim ve halat yardımıyla aşağıya indim.

Albayın dediği gibi Güneydoğu ya doğru yürümeye başladım. Çok geçmeden kampın girişini görmüştüm.

Aklımdaki planı uygulayacaktım. Aklımdaki plan yakalanmaktı, acemice etrafa bir kaç kurşun sıktım.

''Kaldır ellerini silahını at yere asker!''

(Bu yazı tipi teröristlerin konuşması ve bozuk Türkçe ile konuşuyorlar)

''Tamam bırakıyorum. Yeter ki bana bir şey yapmayın ölmek istemiyorum! ''Dedim ağlamaklı bir ses tonuyla. Timsah gözyaşları döküyordum.''Oooo sende amma hassas çıktın ha'' He aynen 

İkisi gelip kollarımdan tuttu diğeri ise tüfeğimi aldı. Beni götürülerken konuşuyorlardı ''Desene bizim esire misafir çıktı ha'' Mağaranın içine girdik.

Binbaşının vücudunda yer yer yaralar vardı ve baygın haldeydi. Üstümü arayıp beni tavana zincirledi. İşime gelirdi 

''Başkan gelir şimdi bekle burada diyecemde nereye hareket edebilirsin ki'' ''Hayır beni burada yalnız bırakmayın böcek falan vardır korkarım ben!'' Binbaşı ise seslere uyanmış bana tiksinerek bakıyordu''Heh uyandı diğeri de hadi biraz vakit geçirin siz'' deyip çıktılar.

Eski soğuk ifademe geri büründüm ''Bakmayın bana öyle komutanım numara bunlar ''.Anlamaz gözlerle bakıyordu. Ellerimden destek alarak kendimi yukarıya yükselttim .Binbaşı dikkatle beni izliyordu. Elimle at kuyruğu yaptığım saçımda tel toka aradım.

''Napıyorsun sen ''.Tokayı aramakla uğraşırken cevapladım ''İyiyim siz komutanım?'' 

Tel tokayı bulmuştum .Binbaşının sabır dilediğini duydum .Tel tokayı iyice iki yana açıp anahtar niyeti kullandım. 

Zincir çözülmüştü .Binbaşının yanına ilerledim ve aynı işlemi onun zincirlerine yaparken konuştum ''Ben Yüzbaşı Asya Yılmaz siz? ''Onunda zinciri çözülmüştü ''Binbaşı Karan Yalçın''

''Tanıştığıma memnun oldum yürüyebilecek haldesiniz dimi'' Kafa salladı. Ayak bileğimde 2 kasatura vardı birini ona uzattım ''Nasıl bulamadılar bunları?'' sırıttım ''Meslek sırrı Komutanım''

45 Dakika sonra... 

Binbaşı ile birlikte orda ki itleri halledip kampı patlatmıştık. Şimdiyse helikopterin gelmesini bekliyorduk. ''Yaran var mı Yüzbaşım?'' Sahiplilik eki? Hayırdır!?''Yok komutanım. Siz hangi şehirde görev yapıyorsunuz?''

''Şu anlık Mardin ama tayinim çıkacak. Sen?'' ''Iğdır yeni tayinim çıktı'' Timi yok muydu acaba ,yoksa şehit mi olmuştu? ''Komutanım Timiniz yok mu yoksa şehit mi oldu?'' ''Timimle bu göreve çıkmıştık  ben esir kaldım onlarda kurtuldu .Büyük ihtimalle koordinatlarımı onlar verdi'' Kafamı 'anladım' biçiminde salladım. Sohbetimizi bölen helikopterin sesiydi.

İlk ben bindim ardından o. Ortalama 2-3 saat sonra Iğdır Karargahına varmıştık.

''Yüzbaşı Asya Yılmaz görev başarıyla tamamlanmıştır komutanım!'' ''Rahat asker .Aferin Binbaşım sen revire git temizlen .Yüzbaşım sende görev raporunu çıkart.35 dakikan var hızlı ol asker!''

''Emredersiniz komutanım''

1 saat sonra...

Albaya görev raporunu teslim etmiş lojmana gidiyordum ''ASYA'' Cihangirin sesiydi bu. Arkamı döndüm ,Timi de yanındaydı ''Efendim komutanım?''

''Göreve gittiğini neden haber vermiyorsun?'' Seni hiç alakadar etmez ''Komutanım siz göreve giderken Karargahtan yakınınız olmayan herhangi bir askere ben göreve gidiyorum diyor musunuz?'' Sustu ''İyi akşamlar komutanım''

Lojmana gittim ve derin bir uykuya daldım...

Yeni bölüm geç geldi kusura bakmayınn

Kaan binbaşı sizce nasıl biri?

Sizce Asya cihangiri ve diğerlerini affetmeli mi ?

Bu sefer sınır oy ve yorum sınırı koyucağım.Çünkü okunmasına rağmen oy ve yorum gelmiyor.

Oy:15 Yorum:10

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YILLAR SONRA YENİDEN Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin