(4 Yıl sonra Iğdır)
Iğdır Karargahı
Albay postası Cihangirin timine doğru geliyordu ,yani ATA Timine ''ER HÜSEYİN ÇOLAK EMRET KOMUTANIM'' ''Rahat Hüseyin. Ne oldu?''
''Komutanım Arif Albay ATA Timini toplantı odasına istiyor'' .Şaşırmıştı Cihangir daha yeni görevden gelmişlerdi anlaşılan olay görev değildi başka bir şeydi.
''Tamam Hüseyin gidebilirsin'' Timine döndü;
''ATA Timi toplantı odasına gidiyoruz Arif Albay çağırıyor.''
Tim toplantı odasına doğru yürürken Emek konuştu. ''Komutanım daha yeni görevden geldik neden çağırdı?''. Bilmiyorum anlamında omuzunu silkti Cihangir.
Toplantı odasına girdiler
''BİNBAŞI CİHANGİR DÖNMEZ EMRET KOMUTANIM!''
''ÜSTEĞMEN EMEK KANDEMİR EMRET KOMUTANIM!''
''ÜSTEĞMEN HASAN YILGIN EMRET KOMUTANIM!''
''TEĞMEN EMRE ŞEN EMRET KOMUTANIM!''
''ASTEĞMEN ASEL ÇELİK EMREDİN KOMUTANIM!''
''Rahat Asker oturabilirsiniz''. E aptal değiller ya oturmadılar ''Bu bir emirdir Asker oturun!''
''Biliyorsunuz ki GÖKBORU Timinin komutanının tayini çıktı. GÖKBORU Timine yeni bir yüzbaşı geliyor bugün. Biz ne alaka demeyin, TSK'nın değer verdiği bir asker ve Bordo Bereli. Kendisi benim de değer verdiğim bir Asker aranızın iyi olmasını emrediyorum , ANLAŞILDI MI?!''
Hep bir ağızdan ''ANLAŞILDI KOMUTANIM''
''Çıkabilirsiniz Asker''. Çıktıklarında Hasan konu hakkındaki düşünceleri ortaya attı
''Arif Albay tarafından bu kadar övüldüğüne göre gerçekten başarılı bir adam ''
''Bence de Hasan komutanım da ben çok acıktım yemek haneye mi gitsek?''
Asel de düşüncelerini söyledi ''Komutanım bence hiçte öyle biri değil Albay bu kadar korumak istediğine göre kesin torpilli''
Asel time katılalı 1 Yıl oluyordu pek sıcak birisi değildi. Cihangir omuz silkti .''Boş verin Başarılıyı Torpilliyi hadi yemek haneye inelim.''
ATA Timi yemekhaneye indikten ortalama 15 dakika sonra yüzbaşı gelmişti bile.
Asya'dan
Iğdır'a varmıştım. Burada olma nedenim ise tayinim buraya çıkmıştı. Iğdır karargahına GÖKBORU Timinin Tim komutanı olarak gidiyordum. Neler olacağından habersiz...Iğdır karargahına varmıştım. Kendi aracımla geldiğim için sıkıntı çekmemiştim.
Karargahın kapısında nöbet yapan bir asker ''Ziyaret günü bugün değil yarın hanımefendi'' Asker kimliğimi çıkarıp gösterince ''KORAY AK EMRET KOMUTANIM'' .''Rahat asker artık kapıyı açsan mı?''
''Tabii komutanım.''
İçeriye girmiştim, Albayın odasına gitmem gerekiyordu. Tabii ki önce odayı bulmalıydım .Albayın kapısının önünde Albay Postası yoktu, kapıyı çaldığımda Albayın ''Gel'' demesi ile içeri girdim.
''YÜZBAŞI ASYA YILMAZ EMRET KOMUTANIM!'' ''Hoş geldin Asker oturabilirsin''. Oturayım da daha il günümden tuvalet temizliyeyim dimi. Oturmadım tabii ki de!. Albayın dudakları kenara kıvrıldı ''Otur Asker bu bir emirdir!'' Oturdum sonuçta Emir demiri keser Ee tamam klişe bir laftı kabul!
''Asya yüzbaşım buraya gelme sebebin GÖKBORU Timine komutanlık yapmak biliyorsun''
Kafamı olumlu anlamda salladım. Albay konuşmaya devam etti ''Öncelikle Karargahta iki adet bordo bereli tim var biri GÖKBORU Timi diğeri de ATA Timi. Sizin dinlenme odalarınız aynı yerde, ek olarak kendine ait bir odan var bir kat aşağıda koridorun sonundaki 3. oda. Zaten isimin yerleştiğinde yazılacaktır. Üniformanı giy. Timin seni bahçede bekliyor gidip tanış.''
ATA TİMİMİ!?Umarım umarım onlar değildir!
''Emredersiniz Komutanım!''
Odadan çıkıp kendi odama gittim. ALLAHIM ŞU ÜNİFORMANIN HEYBETNE ASALETİNE BAK BE HEY MAŞALLAH! Öhm bu kadar yeterli şimdi gidip şu timle bir tanışayım dimi?
Bahçeye çıktım bir Tim vardı galiba GÖKBORU Timiydi. ''Gökboru?'' ''Tim hemen bana döndü ve rütbemi görünce tekmil vermeye başladılar.
''ASTEĞMEN KADİR ÇEVİK EMRET KOMUTANIM!''
''ASTEĞMEN EFE YAVUZ EMRET KOMUTANIM!''
''TEĞMEN MURAT ÖZTÜRK EMRET KOMUTANIM!''
''KIDEMLİ ÜSTEĞMEN ALP KAYA EMRET KOMUTANIM''
''Rahat Asker ben yeni tim komutanınız YÜZBAŞI Asya YILMAZ oturup daha detaylı tanışalım.''
Bakışlarım sertti soğuktu eskisi gibi değildi artık.
''Tabii komutanım''. Dedi Alp
Tam oturacakken Efe konuştu bu sefer ''Komutanım ATA Timi de geldi biz iyi anlaşırız onlarla isterseniz birlikte tanışalım?''
Arkamı döndüğümde onları gördüm. Onlar kim mi eski timim ve eski eşimdi.
Evett. Bu bölümde burada bitti.
Karakterlerin tanışma sahnesini yazmayacağım ayrı bir bölüm olarak bilgileriyle paylaşacağım.
Bölümde Asyanın bebeğinden hiç bahsetmedik sizce bebeğe ne oldu?
Bölüm hakkındaki fikirlerinizi belirtir ve oy verirseniz sevinirim.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILLAR SONRA YENİDEN Mİ?
ЧиклитKocası ve timi tarafından terk edilmiş bir kadın Asker. Bu kadın terk edilmeden önce neşeli ciddi olmayan başarısı diğer askerlere göre düşük olan bir kadındı. Teğmen olarak mezun olmuştu harp okulundan başarılıydı aslında ama yanındaki insanlara gö...