Cihangir'den
''Dışarıya çıkalım mı?''. Soruma ''Olur Komutanım.'' Diyerek cevapladılar. Yemekhane den çıkarken aynı zamanda konuşuyorduk. ''Nereye gideceğiz komutanım?''. Asel in sorusunu yanıtladım. ''Bilmem gezeriz öyle''.
Yüzbaşı gelmişti arkası dönüktü Hasan bir şaşkınlık nidasıyla ''Ne yani Albayın bu kadar övdüğü asker kadın mıymış?'' O sırada Yüzbaşı arkasını döndü.
Bu oydu bu kişi Asyaydı. Timde Asel dışında herkes daha da şaşırdı .O da şaşırmıştı. Ayrıca sol kaşı gözünün altına kadar çiziliydi nasıl olmuştu bu çok acımış mıydı?
''Tanışalım Efe''
(Tanışma sahnesini geçeceğimi söylemiştim)
Çardakta oturuyorduk şaşkınlığım geçmiş değildi. Hasan Asya ya bir soru yöneltti ''Komutanım sol kaşınızdaki çizik nasıl oldu?''
''Psikopatım ben kendimi çiziyorum canım sıkılınca ondan oldu'' Hasanın sorusunu soğuk cevaplamıştı.
Maalesef ki soğuk olmakta haklıydı...
Asya'dan
Lojmana gidip daireye yerleşmem gerekiyordu. Tabii önce anahtarı almam. Albayın yanına gitmek için ayaklandığımda, tüm gözler bana döndü ''Nereye Asya?''. EBENİ- neyse sövmeyeceğim ''Albayın odasına komutanım oradan da lojmana''
Sonuç olarak şuan ne mi yapıyordum? Kıyafetlerimi dolaba yerleştiriyorum. Ama biraz daha yemek yemezsem açlıktan öleceğim.
Bu yüzden dışarı yemek yemeye çıkacağım. Yani çok mükemmel yemek yaparım aslında ama evde malzeme yok.
...
İskender yemeye gelmiştim ki gelmez olaydım diye geçirdim içimden. Neden mi? ATA TİMİ VE BENİM TİMİM BURDAYDI. Neyse fark edilmeden çıkardım be-
''AA Asya komutanım gelsenize birlikte yiyelim'' Unutturma efe içtimada azına sıçacağım. ''Geleyim madem''
Cihangirin karşısına oturdum ''İskender yersin dimi?'' onu onayladım ''Bize 9 İskender 1 çorba'' ''İçecek?'' Cihangir bana baktı ''Ayran'' ''Bide 10 ayran kardeşim''
Yemekler gelmişti geldiği gibide bitmişti. Çay içiyorduk Garson yanımdan geçerken önüme bir kağıt bıraktı ve koluma temas etti. Kimse fark etmemişti.
Bu vücuda 2000 veririm gecelik
Ara bu numarayı güzellik;) #053* *** ** **
Bizim masaya göz attım ve kalkıp garsonun yanına doğru yürüyordum ki ''Nereye Asya'' Sanane ''İki dakikalık bir işim var komutanım geliyorum hemen uzun sürmez''
Garsonun yanına gittim cama yakın bir yerdeydi
''Oooo güzellik kabul ettin demek?'' Onun vücudunda göz gezdiriken konuştum '' 10.000'' '' 10.000 tek gece için fazla değil mi ya?'' Bizim masa bu tarafa hiç bakmıyordu. İşime gelirdi
''Hastane masrafların için değil'' ''Nasıl ya-'' sözünü bitiremeden yumruğu çaktım .Cama yakın olduğumuz için camdan dışarı fırlamış cam kırıklarının üstüne düşmüştü .İşte şimdi herkes buraya bakıyordu.''Kusura bakma zararın 10.000 den fazla oldu!''
Restoran'tın güvenliği yanıma geldi iki timde buradaydı ayrıca ''Hanımefendi ne yapıyorsunuz siz!?'' ''Komutanım çok iyi koydunuz adama he'' Diğer çalışanlar garsonla ilgileniyordu ''Namusumu koruyorum suç mu?''
Cihangir araya girdi ''Ne namusu Asya adam bir şey yapmadı ki?'' Kağıdı ona verdim ''Bu namus komutanım''
''Bizimle geliyorsunuz hanımefendi'' Asker kimliğimi çıkarıp gösterdim.Telefonum çalıyordu kenara çekildim. ''Yüzbaşı Asya Yılmaz Emret Komutanım'' ''Gölge acil görev var hemen tugaya gel.''
Yeni bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILLAR SONRA YENİDEN Mİ?
Literatura FemininaKocası ve timi tarafından terk edilmiş bir kadın Asker. Bu kadın terk edilmeden önce neşeli ciddi olmayan başarısı diğer askerlere göre düşük olan bir kadındı. Teğmen olarak mezun olmuştu harp okulundan başarılıydı aslında ama yanındaki insanlara gö...