Behind The Spotlight#1

31 3 0
                                    

Czarny Bentley wjechał na posesję nowoczesnego domu w Hollywood Hills. Gdy auto zatrzymało się przed garażem, a silnik przestał chodzić drzwi od strony kierowcy się otworzyły, a nich wysiadł młody bo zaledwie 25 letni chłopak o czarnych włosach, ubrany w czarną koszulę, elegancki kardigan, ciemne spodnie oraz sportowe buty marki Armanii. Gdyby ludzie, a zwłaszcza jego fani go teraz zobaczyli zapewne nie dali by mu żyć, dlatego trzymał to wszystko w sekrecie.

Podszedł do drzwi od strony pasażera, a potem je otworzył i podał rękę swojej towarzyszce, a z auta wysiadła śliczna dziewczyna o delikatnych rysach twarzy, tak samo pięknych oczach koloru orzechowego. Była ubrana w biało czarny komplet dresowy, z butami Pumy na nogach. Gdy dziewczyna opuściła samochód, jej chłopak podszedł do tylnych drzwi które, otworzył tym samym odpinając pas i wyjmując z siedzenia nosidełko w którym, słodko sobie spała malutka i urocza dziewczynka ubrana w białe śpioszki...

Adam, na jej widok uśmiechnął się lekko wzruszony, zamknął samochód, a potem oboje poszli w stronę drzwi. Weszli po schodach, a potem otworzył drzwi i przepuścił swoją dziewczynę pierwszą. Tak, byli parą, ona miała 22 lata, a on 25, nie byli małżeństwem, ani nawet narzeczeństwem, ale byli parą już ponad trzy lata i on wiedział, że niebawem pójdą krok dalej.

- Jesteśmy w domu!- Zakomunikował wchodząc do środka

Gdy weszli do salonu uśmiechnął się na widok czekających na ich powrót bliskich i przyjaciół, całe wnętrze było udekorowane na powitanie nowego członka rodziny. Na ścianie był napis WELCOME HOME MIA, zrobiony z różowych baloników, na stoliku posadzone buły dwa urocze misie, na szafce stał wazon z różowymi różami...

Wszyscy po kolei zaczęli przytulać Adama, ze szczęścia i radości, a potem Sofię która, była wzruszona jeszcze bardziej niż Adam. Sofia, miała ciężkie życie, wychowywała się w domu dziecka, bo jej rodzice ją zostawili gdy miała zaledwie półtora roku, gdy mogła już sama się utrzymywać musiała radzić sobie sama, skończyła studia prawnicze z wyróżnieniem, ale postanowiła, że nie będzie prawniczką, a aktorką, zagrała w kilku serialach i filmach co przyniosło jej sławę, występowała w Hollywood Pantages Theatre, tam zauważył ją znany producent muzyczny, zaproponował jej pracę asystentki, gdzie Ava, umawiała spotkania, wyszukiwała dobre propozycje współpracy oraz została rzeczniczką prasową gwiazd. Można powiedzieć, że wtedy zaczęła żyć normalnie. W studio poznała
Hailee Steinfeld z którą, potem się zaprzyjaźniła, gdy obie pewnego wieczoru wybrały się do klubu w Beverly Hills, po prostu na drinka, posłuchać muzyki i rozerwac się. W klubie Hailee, zapoznała ją z Tommym Ratliffem i od tej pory cała trójka stała się najlepszymi przyjaciółmi...

Kilka miesięcy później Hailee i Sofia, wybrały się na plażę w Santa Monica, Tommy, miał przyprowadzić jakiegoś swojego przyjaciela który, podobno jest kimś bardzo znanym, Sofii, nie zależało na towarzystwie znanych osób, ale ponoć to jego najlepszy przyjaciel więc nie miała nic przeciwko, żeby go przyprowadził...

Pół godziny później blondyn się pojawił, a obok niego szedł wysoki, chłopak o czarnych włosach, trudno było dostrzec jego twarz ponieważ zasłaniały ją okulary przeciwsłoneczne. Był ubrany na czarno co trochę ją zdziwiło bo to trochę dziwny ubiór jak na plażę, co prawda nie miały zamiaru się opalać ani nic tylko po prostu posiedzieć, pogadać i pośmiać się.

- Hej, dziewczyny już jestem- Powiedział Tommy, zbliżając się do nich

- Co tak długo?

Behind The SpotlightOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz