Egemen Emrenin ayaklarını bir havluyla kuruladı ve onu uyandırdı ve şunları söyledi "Sana öyle bir ceza vereceğimki bir daha asla kimseye öylesine iğrenç küfürler etmeyeceksin"...
Emre korkusundan suratı kıpkırmızı olmuştu ve kalbi çok hızlı atıyordu Egemene bakarak mırıldanmaya başladı sanki birşeyler anlatırcasına Egemen Emreye bakarak "Bak gerizekalı ne dediğini anlamıyorum ve şimdi ağzındaki topu çıkarıcam eğer bağarırsan sana 1 hafta boyunca aralıksız işkence yaparım!" dedi, Emre süt dökmüş kedi gibi bakıyordu kafasını sallayarak birnevi evet dedi. Egemen Emrenin ağızındaki topu yavaşcana çıkardı ve Emrenin ağzını sıkarak "konuş" dedi, Emre "Sana söylediğim küfürler için ve sana vurduğum için özür dilerim lütfen bırak beni!" dedi. Egemen Emrenin ağızına hemen tekrardan topu taktı ve "Özrün kabul edildi... Fakat artık çok geç..." diyerek sırıtmaya başladı. Egemen Emrenin ayak parmaklarını birbirine sımsıkı bağladı ve eline bir sopa aldı sopa tam istediği gibiydi tam bir falaka sopasıydı ince ve uzun...
Egemen "Sakın korkma hiç acımayacak..." dedi ve sopayı hızla ve çok sertçe Emrenin ayak tabanlarına indirdi Emre büyük bir şokla irkilmişti Egemen sopayı Emrenin tabanlarında sürttürerek tekradan bir sopa daha vurdu emrenin gözleri dolmaya başlamıştı. Egemen tüm gücüyle çok hızlı bir şekilde aralıksız bir şekilde Emrenin tabanlarını sopalıyordu Emre mırıldanarak ağlıyordu Egemene durması için yalvarıyordu ayak tabanları kıpkırmızı olmuştu ve artık dayanacak gücü kalmamıştı ağlamaktan göz yaşı bitmişti neredeyse ter içinde kalmıştı. Egemen eline biraz bebek yağı döktü ve sopasını sıvayarak tekrardan Emrenin ayak tabanlarında gezdirmeye başladı ve "Emin ol bu sana çok güzel bir ders olacak." dedi ve her zamankinden çok daha sert vurmaya başladı Emre artık kendisini kaybetmişti çığlık atarak ağlıyordu ve 50. sopada daha fazla dayanamayarak bayıldı...
Egemen kahkaha atarak elindeki sopayı bir köşeye fırlattı ve yatağa emrenin bacaklarının üstüne oturdu "İntikamımı aldım." dedi ve Emrenin üstüne uzanarak ona sarıldı. Egemen Emrenin tişörtünü çıkarttı ve eline bebek yağı şişesini alarak tümünü Emrenin karnına döktü ve tüm vücuduna yaydı ve bir süre Emrenin karnını okşadıktan sonra yavaş yavaş Emrenin boxerını indirmeye başladı...The End
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tickle Revenge
Historia CortaOkulda yaptıklarından sonra sınıf arkadaşından intikam almaya çalışan ayak fetişisti genç bir oğlan. A young boy with a foot fetishist who is trying to get revenge on his classmate after what he did at school.