Bónusz 1!

4.7K 124 19
                                    

Minden vizsgából jól kihúzzuk magunkat. Legalábbis a megírás részéből. Az ötöst mindig megkapjuk!

Érettségi. Ma kell bemenni megírni az első érettségit, ami a magyar lesz.
A nap szokásosan indult. Felkeltem, magamhoz nyúltam, elélveztem, majd összekészültem. Felvettem egy ünneplőt.
A suliba egyből a termembe mentem. Meglepődtem mikor láttam, hogy én érkeztem utoljára.
Az osztálytársaim arcán látszott az idegesség, főleg Emmán. Lehuppantam mellé a padba, ránéztem és megcsókoltam. Viszonozta a csókot és éreztem ahogy megkönnyebbül. A kezem elindult a combján egyenesen a lábai közé. Kivételesen volt rajta bugyi, de ez nem akadályozott meg a tervemben. Emma széttárta a lábait én pedig bugyiját elhúzva elkezdtem izgatni a csiklóját. Belenyögött a csókunkba. Nem is kellett sok, begudtam az egyik ujjam. Ki-be mozgattam benne. Élvezte! Sorra dugtam be az ujjaimat. Végül csak három ujjamat dugtam be neki, de ez bőven elég volt neki. Hamar elélvezett.
-Na jobban vagy, Emma?- kérdeztem tőle.
-Igen, köszönöm! - végig simította az arcom.

Bent a teremben ahol írjuk az érettségit csak öten voltunk. Csak lányok. A felügyelőnk férfi volt. Egyből egymásra néztünk a lányokkal és tudtuk, hogy mi következik. Dugni fogunk a felügyelővel.
Sorra kezdtük el kigombolni az ingjeinket. Daniella bezárta az ajtót.
-Hölgyeim, mit csinálnak! Azonnal öltözzenek fel! - utasított minket.
-Ugyan Uram! Nem szeretne szórakozni egy kicsit? - állt fel a padból Viola.
-Csak játszunk egyet - folytatta Magdi.
Nekem se kellett több. Felálltam a padból és a felügyelőhöz léptem. Végig dimítottam a karján egészen le a nadrágja gombjához. Nem ellenkezett!

Ödvözlet Madárkáim! Sokan vártatok a folytatásra, hát itt van az első része!! Az érettségi időszak jóvoltából egy ilyen részt hoztam nektek! Ha érdekel, hogy vajon mi lesz a felügyelővel akkor ⭐️ vagy kommentbe jelezzétek!!❤️❤️

Instagramm: n_szilia05

Csoport munka |18+|✔️Where stories live. Discover now