5.

21.5K 168 8
                                    

Mint mondtam nem voltak szerelmi szálak az osztályban. Nem is szabad. Viszont most lehet még is lesz egy a részemről...

Amint beértem a suliba lepakoltam a helyemre, majd Dominik padjához mentem. Felültem az asztal tetejére és ott vártam, hogy megérkezzen.
Mikor láttam, hogy bejön a terembe széttártam a lábaimat és úgy köszöntöttem. A szeme egyből a puncimra szegeződött.
-Jó reggelt! - köszöntem, majd az egyik ujjamat benyálaztam és a puncimhoz vezettem. A szeme végig kísérte a mozdulataimat. Az ujjamat semmi finomkodás nélkül bedugtam magamnak, majd elkezdtem ujjazni magam.
Dominik megnyalta a szája szélét. Láttam rajta, hogy kezd felizgulni. Láttam a vágyat a szemében.
Csak nézett én pedig csak ujjaztam magam.
Hirtelen közelebb lépett az asztalhoz, a derekamn fogva magához húzott, az ölébe vett és odavitt a külön szexre kialakított sarokhoz. Letett a kihejezett matracra, majd a homlokát az enyémhez döntötte. Eközben én abbahagytam az önkielégítést és mélyen a szemébe néztem.
-Miért teszed ezt velem kora reggel? - kérdezte.
-Mert kellesz nekem! - válaszoltam. -Imádom mikor megdugsz!
-Kikészítesz! Kurva gyönyörű vagy! - sóhajtott. És a tested...baszki de imádom!
-Akkor mire vársz? Nyalj ki, majd dugj meg keményen! - kérleltem a szemébe nézve. Nem is kellett többet mondanom. Egyből a hátamra döntött, én készségesen széttártam lábaim ő pedig a puncimra vetette magát.
Hangos sóhaj hagyta el számat. Imádom!
Egyre jobban nyalt én pedig közeledtem az orgazmushoz. Igen, Dominik olyan jó, hogy seperc alatt orgazmusod lesz tőle.
-Elmegyek... - sóhajtottam. Akkor viszonr abba hagyta és letolta a nadrágját és belém hatolt a farkával. Mámorító érzés volt.
-Nem tetszett amikor Daniellát dugtad - csúszott ki a számon. Elkezdett mozogni bennem. Isteni volt!
-Miért?
-Azt akartam, hogy engem bassz olyan keményen!
-Akkor most jól megduglak! - válaszolta, majd olyan sebességgel kezdett el mozogni bennem, hogy egy hangos nyögés jött ki a számon. Csak úgy mozogtam alatta.
Kurva jó volt, hogy Dominik csak az enyém, a farka is most csak az enyém. Csak magamnak szeretném ezt a fiút!

Sziasztok! Elnézést, hogy nem volt rész, csak jöttek az ünnepek istb.
Eszméletlenül örülök, hogy ennyien olvassátok! Nagyon hálás vagyok❤️
Ha tetszett akkor ⭐️

Csoport munka |18+|✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang