A mi osztályunk nem valami átlagos. De minden iskolába kell egy ilyen osztály is, nem?
Imádunk szexelni. A napi rutinunk része az önkielégítés.
Leírhatatlan érzés, mikor egy fiú úgy megdug, hogy utána órákon keresztül érzed a hatását! Szerencsére ebből a lány osztálytársaimnak nincs hiánya. Természetesen nekem sincs!
Az osztály összesen 10 fő velem együtt. 5 fiú (Dávid, Áron, Aladár, Dominik, Benjámin -Beni-), 5 lány (Daniella, Fanni, Viola, Magdolna, Emma). Pont tökéletes számok. Mindenkinek jut farok és punci.Reggel mikor beléptem a terembe Daniella éppen Áron farkán lovagolt. Föl-le mozgott Áron ölében és közben kéjes nyögéseket ejtett. Daniella felsője kicsit kigondolva, épp annyira, hogy a mellei kilátszódjanak. Szőke haja pedig szanaszét állt. Áron gatyája a bokájáig letolva. Miközben Daniellát dugta csókolgatta és a mellével szórakozott. Néha még bedugta 1-2 ujját a lány puncijába.
Imádok erre beérni az iskolába. Zene füleimnek a sok sóhaj és nyögés.
Leültem a helyemre, Emma mellé. A lány egy csókkal köszöntött, amit szivéjesen viszonoztam neki. Miközben csókolóztunk kezemet a combjai közé vittem és közel az intim részhez kezdtem el simogatni. Tetszett neki, mert éreztem ahogy elmosolyodik.
Lassacskán mindenki megérkezett. Áronék abba hagyták a szexet én pedig az Emmával való szórakozást.Éppen magyaron ültem, ilyenkor nem Emma mellett ülök, mert a tanár csinált egy saját ülésrendet. Most Aladár ül mellettem. Ezen az órán olvasni kellett csendben. Így is tettem, mikor Aladár kezét éreztem meg a térdemen. Lenéztem a kezére, majd a fiúra. Láttam rajta, hogy mi a terve és tetszett. Egy kicsit, nem olyan feltűnően, hogy a tanár ne lássa (szerencse, hogy elől zárt padok vannak, így nem látját a lábunkat csak az alsó lábszárunk közepétől a bokánkig) széttértam azt a lábam, amelyiken a keze pihent, jelezve szándékaimat. Természetesen nem volt rajtam bugyi, így könnyű dolga volt. Keze elkezdett egyre feljebb menni és én egyre jobban nedvesedtem. Mikor megéreztem hideg ujjait a puncimon kirázott a hideg egy pillanatra. Elkezte ujjaival a csiklómat izgatni. Ujjait még nem dugta belém, inkább csak a felszínen mozgott. Alsó ajkamba haraptam ezzel elfolytva a kitörő sóhajokat. Ezt csinálta egy darabig és kezdett megőríteni, hogy nem dugja be legalább az egyik ujját. Könyörgő tekintettel rá néztem ő pedig eleget tett a kérésemnek és kapásból bedugta két ujját a nyílásomba. Felemelő érzés volt. Végre!
Instagram:n_szilia05
Sziasztok! Else hiszem, hogy ennyien elolvastátok az első részt! Igyekszem minnén hamarabb hozni a részeket! Ha tetszett akkor nyomj egy ⭐️-ot! ❤️
CZYTASZ
Csoport munka |18+|✔️
RomansEgy osztály tele olyan tanulókkal, akik imádnak szexelni! Ez mind a pici fejem szüleménye! Ha nem bírod az ilyeneket ne olvass bele! #osztály 🥇 #fiúxlány 🥇