Hanna Kirame
Göz rengi:Mavi
Saç rengi:Sarı
Yaş:17
Boy:1.67
Hanna daima arkadaşlarını doğru olan yola çekmeye çalışır. Saf ve iyi kalplidir bunu okurken göreceksiniz zaten
*************
Sabahın köründe kalkmış okula gelme zahmetinde bulunmuşum o kadar...bilin bakalım ne eksik? BİZİM KIZLAR HENÜZ HAZIRLANMAMIŞLAR BİLE!! Bir de bana çok yavaşsın derler! Ben de onları beklemek için bahçeye indim.
X:Ahanda bu lan! Bize sahte sake satan karı bu!
Sesin geldiği yöne baktığımda uzun siyah saçlı birisini gördüm. Lan bu benim sakeyi sattığım herif!
Bana doğru koşmaya başladığı an ondan hızlı davranıp koşmaya başladım. Koş kızım koş tabanına kuvvet.
Arkamı dönüp baktığımda herif dibimyemiş meğersem. Hırkamdan tuttuğu gibi beni yukarı kaldırdı.
X:Söyle lan karı sen miydin bana o sakeyi satan kişi!
Milena:Karı karındır lan! Düzgün konuş benimle hayvan herif! Hem ayrıca bu ülkede kişi dokunulmazlığı diye bir şey var bana öyle istediğin gibi dokunamazsın. Anladın mı beni!
X:Peki sence bu benim umrumda mı?
Az önce söylediğim şeyler herife hiç işlememiş. Bir de konuşurken köpek dişleriyle beni ısıracakmış gibi hissediyorum o'lum. Umarım aşıları tamdır.
X:Baji...sana bunu yapmamanı söylememiş miydim? Onlara inanıp merdivenaltı sake almanız sizin suçunuz.
Arkadan gelen sarışın çıtır konuştu. Beni hırkamdan tutarak kaldıran kişinin adı Baji'ymiş ya da ona öyle sesleniyorlar. Her neyse bu beni ilgilendirmez.
Baji:Hadi ama Mikey! Mitsuya, Kazutora ve Nahoya bu karı yüzünden hastanelik oldu.
Birden sarışın cücenin yanına Draken geldi lan koskoca Ken Ryuguji! Bu adam beni gaspçı iki adamdan kurtarmıştı! Ona bir nevi hayatımı borçluyum desem yeridir.
Draken:Kadınlarla düzgün konuş Baji! Karı değil kız ya da kadın de salak! Davar gibi gözüküyorsun.
Adının Baji olduğunu düşündüğüm herif Draken'e bakarken tutuşu gevşediği için hırkamı elinden kurtarıp tekrar topuklarımı göte vura vura kaçmaya başladım.
Hızlıca zemin kattaki tuvalete girdim. Kapıyı kapattım ve kapıya yaslanarak gitmelerini bekledim. Birden tuvaletin kapısına birisi sertçe vurmaya başladı.
Baji:Bana bak kadın! Orada sonsuza dek saklanabileceğini zannediyorsan yanılıyorsun! Oradan çıkmak zorunda olsuğunu ikimiz de biliyoruz değil mi!?
Bu adamın gideceği yok ya... bok mu vardı da uydum ben bizim kızlara. Bizim sakeyi sadece dayılar alıyordu. Onları da kandırmak bebek işiydi. Ama bu herifler farklı...
Zil çalınca dışarıda bir gürültü. Hovalar içeri girin diye bağırıyor, öğrenciler arkadaşlarına görüşürüz falan diyor anlatamam.
En son bu adam kapının önünden gitmiştir diye kapıyı hafif aralayarak bakmaya çalıştım. Kapının önü boştu. Kapıyı açıp üst kattaki sınıfıma çıkmak için merdivenlere doğru yöneldiğimde Misa'yı gördüm.
Misa:Hayırdır abla? Ter içinde kalmışsın bir sorun mu var?
Milena:Yok ayol her zamanki halim. Neyse hadi görüşürüz canım.
Hızlıca nerdivenlerden çıkıp kendi sınıfıma girdim. Şuanlık burada güvendeyim.
(Bir süre sonra)
Bizim ekip tamamlanınca geçen kazandığımız paraları saymaya başladık. Koskoca Japonya'da kaç tane enayi varmış meğersem.
Yuna:Ve bununla birlikte toplam olarak 92.211 yen(19.000 tl) olmuş oluyor.
Nia:Ne enayiler var be şu dünyada.
Hanna:Düzgün yollarla alınmayan 92.211 yen... sizce bunu harcamak doğru mu?
Nia birden Hanna'nın yanaklarını tuttu ve ona bakarak konuşmayabaşladı.
Nia:Bu onların suçu! Biz onlara sattıklarımızı almaları için yalvarmadık!
Milena:Aslında öyle yap-
Nia:Kes!
Nia'nın kes demesiyle birlikte hepimiz gülmeye başladık. Birden zil çalınca hepimiz yerlerimize oturup öğretmenin gelmesini beklemeye başladık.
***********
Ya ben önceki bölüm Milena'nın bilgilerini yazmayı unutmuşum özür...
(Geçenki kızı bulamadım ea diğer bölüme gidbakabilirsiniz)
Göz rengi:Siyah
Saç rengi:Beyaz
İsim:Milena Wakitoma
Yaş:17
Boy:1.60
Milena diğer insanların dediklerini umursamaz. Onun için önemli olan belli kişilere zarar gelmedikçe ciddi olamayan sürekli sırıtan birisidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Merdivenaltı Sake
FanficArkadaşlarıya merdivenaltı sake ticareti yapan Milena sağlam kayaya tosladığını fark edememişti...