1.BÖLÜM:ISSIZ KAMP

2 0 0
                                    

Gecenin ürpertici sessizliğinde, kamp ateşinin başında sadece 4 kişiydik. Kumsal ,Vera , Almina ve Alya yani ben . Bulunduğumuz ormanın böylesine sessiz ve ıssız olması buraya gelmeden önce duyduğumuz korkunç söylentileri kanıtlar nitelikteydi...

Kumsalın neşeli cıvıltıları ile herkes ona dönmüştü " burası cennett gibii aşırı güzelll" diyo hoplayıp duruyordu ormanın her köşesinde. Almina ve ben , kumsalın dediği şeye karşın gözlerimizi devirmiştik fakat Vera bizden değil ondan olarak oda hoplamaya başladı. Şahsen burası güzel denilebilecek bir orman değildi . Duyduğumuz söylentilere göre geceleri ormandan yüksek çığlık sesleri geliyormuş.
Bulunduğumuz ortamda durmaktan daha fazla dayanamayarak "acaba artık çadırlarımızı kuracağımız alanı mı bulsak? " Diye bir fikir attım ortaya . Teklifimi kabul etmeleri üzerine orman içinde ağaçsız düzlük bir alan arayışına geçtik . Saat altıya gelirken dere kenarında az ağacın olduğu düzlük bir alan bulduk ve çadırlarımızı kurmaya başladık . Yaklaşık bir saat içinde çadırlarımız dahil tüm işler bitmişti ve ben bunun üzerine derin bir nefes aldım ve yere uzandım . Almina ve kumsal kamp ateşinin başında oturmuş birbirlerinin aşk hayatlarını konuşuyorlardı . Vera ise çadırında şeker portakalı nı ağlayarak okuyordu . Hava iyice kararmaya yüz tutarken herşeyin sabah olduğu kadar mükemmel ve güzel olmadığını bir tek ben farketmiştim . Hepimiz bir araya gelip kamp ateşinin başında oturmuştuk . Şuan da Gecenin ürpertici sessizliğinde kamp ateşinin başında sadece 4 kişiydik . Kumsal , Vera , Almina ve Alya yani ben . Bulunduğumuz ormanın böylesine sessiz ve ıssız olması buraya gelmeden önce duyduğumuz korkunç söylentileri kanıtlar nitelikteydi. Ama Kumsalın neşesi ve yaydığı pozitif enerjisi bütün endişemi alıp götürüyordu . Kumsal telefonuns bakarken bir anda ince sesi ile " ayyyy Mert'in paylaşıp benii etiketlediğii videoyuu gördünüz mü benii ekledii banaa sadece benii " diyerek minik bir çığlık attı - kulaklarımı çınlatacak türden - Almina Hemen " nee oha hemen banadaa gösteriyorsuunn " diyerek Veranın üstünden kumsalın yanına adeta uçtu ve neredeyse yanımdaki minik kızıl saçlı Veranın yere kapaklanmasına neden olacaktı.
Saat onbire gelirken herkesin hararetli sohbeti sonunda bitmiş ve herkesin uykusu gelmişti . Kumsal ile ben aynı çadırda Almina ve Vera aynı çadırda kalıyordu . Diğerlerine iyi geceler dileyip çadırımıza girdik . Kumsal hemen küçük bir bebek gibi kollarımın arasına girdi ve kendini uykunun kollarına bıraktı. Bende yaklaşık on dakika sonra uykuya daldım...

Saat gece üçe gelirken duyduğum ses ile uyandım çadırın yakınlarında birisi var dı. Yavaşça kumsalı uyandırmadan yataktan kalktım ve çantamdan ne olur ne olmaz diye kesici bir alet aldım . Çadırın fermuarını açıp kafamı dışarıya uzattım kimseyi görmemem üzerine dışarıya çıkıp fenerimi açacakken . Çalılıkların orda bir hareketlilik gördüm insan olmayan değişik bir varlık beni izliyordu benim onu gördüğümü fark edince hemen kaçtı ve gözden kayboldu . Ben daha yaşadığım şeyin şokunu atlatamadan bir çığlık duydum ve aniden gökten ölü karga düştü . Hızlı bir şekilde çadırıma girip fermuarı kapadım çok gerilmiş ve korkmuştum . O şeyin ne olduğuna dair en ufak bir fikrim dahi yoktu . Kızlara şimdilik birşey demiycektim uyku sersemi görmüş olduğum birşey olabilirdi , onları boş yere korkutamazdım . Yaşadığım şeyleri düşünmeden Kumsalın yanına uzanarak onun güzel kokusuyla uykunun kollarına kendimi bıraktım...

Ayyy umarımmm beğenirsiniz bir kötü bulduğunuz yerlerii soyleyinn ilk defaa kitap yazıyorumm hatalarım illa vardır

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

lucid dreamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin