-"Hadi Sa-ra gelsene."
-" Tamam, geldim kızma Yeonjin".
-"Sonunda gele bildin, Hadi gidelim. "
Lee Sa-ra ve Park Yeonjin en yakın arkadaşlar. Ama tabiki de hiçde iyi kalbli bir insanlar deildiler. Onlar zorba, kötü hatta şimdiye kadar "Seul lisesinde" 2-kişi öldürmüşler. Onlar sadece 2- arkadaş deil. Onların 4-tane daha arkadaşları vardı. Onların ismi: Kim Jeonyoung, Cho Hee, Gang So-ho, Jung Minjoon. Park Yeonjin nefret etdiyi bir kız vardı ve takım arkadaşlarıyla ona zorbalık yapıyodular. Kızın ismi:Hill Soojin. Soojin liseye yeni gelen ögrencilerden biriydi. Nefret edilme sebebi sınıf başkanı olması ve bi keresinde Sa-ra ve Yeonjin ödev kontrolünde ödevlerini yapmadıkları için cezalandırılmışlar. Hemde Soojin fakir ve ailesi olmadığı içinde nefret ediliyodu.Ama aslında Soojin çok iyi kalbli bir kızdı. Ertesi gün Sa-ra, Soojini kandırıb spor salonuna gelmesini istedi. Soojin spor salonuna gidiyodu, ama başına gelicekleri bilmiyodu. Soojin spor salonuna geldiyinde, Sa-ra, Yeonjin ve takım arkadaşları oturub onu bekliyodu. Sa-ra saçını maşayla tarıyodu, Yeonjin oturub Soojini bekliyodu. Soojin içeri girdiyinde, Yeonjin şeytancasına gülümsüyerek ona bakıyodu. Yeonjin:-"Ooo demek ki sonunda geldin seni sürtük velet."
-"Geç şuraya seni orosbu çoçuğu". Sara ilk önce Soojine bakdı ve sonra yavaşca elindeki maşayla Soojine taraf yakınlaşdı. Soojin korktu ve etrafına bakdı ama gidicek kaçıcak bir yer bulamadı. Yeonjin onun koldundan sert tutub yere atdı. Jeonyoung Soojinin elinden tutub onu sıkıca tutdu, Minjoon ve Cho Hee de ona yardım etdi. Soojini sıkıca tutdular. Yeonjin:" Sa-ra hadi çabuk maşayla şunun kolunu bir az yakalım"."Bakalım hoşuna gidicekmi?".Sa-ra maşayla zavallı Soojinin kolunu yakdı. Soojinin çığlıkları spor salonunu sarmışdı. Soojinin kolu çok kötü yakılmışdı hatta kırmızı olmuşdu. Bu videodada kıza yapılan zorbalıklardan bahs ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zafer 18 +
Mystery / ThrillerSara, yeonjin ve takım arkadaşları zorba oluyo ve devamını zaten kitabda okuyub görüceksiniz, bu arada bu kitabda the glory filminden benzetmeler var neyse, umarım kitabı seversiniz <3