ÖLMEK İSTİYORUM...

13 2 2
                                    

18+
Soojinin göz yaşları üzerindeki yaralarına akıyodu.
"Ah! Yaralarım....." diye sızlandı.
"Ölmek istiyorum, tanrım benim canımı al beni bu cehennemden kurtar lütfen yalvarıyorum! "-Soojin bunu deyib spor salonun ortasında bayıldı".
Sara:" Yeonjin şu dergideki yeni makyaj ürününe bak tanrım çok güzel deyilmi! "
Yeonjin : -" Ah evet öyle yarın alış verişe çıkalım"
Sara: "Tamam".
Jeonyoung :"Kızlar şu yeni haberi gördünüzmü?"
Sara : "Hayır nolmuş?"
Jeonyoung :"Bizim okulun terasında dün akşam Se-min ölmüş, polisler bütün okulu sorguya çekmişler belki, bizi de yarın sorguya çekirler".
Sara :" Aman! banane benmi yaptım zerre umrumda diyil,bir saniye Yeonjin? bu Se-min bizim zorbalık yaptığımız Se-min deyilmi?"
Yeonjin :"A-aa omu bilmiyordum, öldüyse öldü beni alakadar etmez, en azından biz öldürmedik, kendisi salaklığından öldü, her neyse ben bir lavaboya gidimyim ı-hı"
-"Allahım ben naptım!? tanrım ben naptım!? Ha s*ktir, orosbu velet yüzünden hapise giricem, umarım Se-mini öldürdüyümü kimse görmemişdir, yoksa bu benim sonum olur! "
Yeonjin kendini sakinleşdirib elini - yüzünü yıkayıb kızların yanına gitdi.
Yeonjin :geldim.
Jeonyoung :"Yeonjin bir gelirmsin"?
Sara :"Noluyor, yine ne b*k karışdırıyorsunuz?"
Yeonjin : "Sara kapat o lanet olası çeneni!"
Sara :"S*ktir git bee"
Yeonjin :"S*rtük!"
Jeonyoung :"Lan bir kesin bee! Yeonjin gel!"
Sara :"Hadi kalk s*ktir"
Yeonjin :"Seni kahr olası...."
Jeonyoung :"Neyse gel!"
Yeonjin :"Ne! ne istiyorsun!"
Jeonyoung :"Yeonjin sen hastamısın!? Sen naptın neden yaptın bunu bir fakir s*rtük velete?"
Yeonjin :"A-a!? napmışım ben!? "
Jeonyoung : "Se-min den bahs ediyorum!? neden onu öldürdün başını belaya soktun neden!?" Yeonjin :"Haa o konu, sen bunu gördünmü?! nerden biliyosun?! beni polise şikayet edirsen, mezar taşını hazırla!"
Jeonyoung :"Tabiki seni polise şikayet etmiyicem, ben Soojin deyilim! ayrıca az önce seni lavaboda kendi - kendine konuşunca gördüm söylediklerinide duydum"
Yeonjin : "Eeeee!? öldürdümse öldürdüm nolmuş!? canım böyle istedi anladınmı!? onu öldürmek istedim, merak etme orada hiç bir eşyamı düşürmedim!" Jeonyoung :"Eminmisin?"
Yeonjin: "Evet eminim, ayrıca düşürdüysemde anneme haber vermişdim Se-mini öldürdüyüm, annem avukat olay yerinde oda
ordaydı, O yüzden polisler benim yaptığımı asla bilemezler!"
Jeonyoung :"Nerden bile bilirsin!? polisler öyrenirlerse Se-mini senin öldürdüyünü seni hapse atırlar buda senin sonun olur!"
Yeonjin :"Kes sesini öyle bir şey olmuyucak!"
Sara:"Vay Vay Vay! harikasın Yeonjin hep böyle devam et tamammı?!"
Yeonjin:"Or*spu!"
Sara: "Siz benim arkamdan ne b*klar karışdırıyorsunuzda benim haberim yokmuş, ama merak etmiyin artık haberim var!" - diye sara sırıtdı.
Yeonjin :
"Bana bak eger o lanet olası ağzını açıb tek bir laf edersen, yemin ederim hayatını cehenneme çeviririm! "
Sara :"Merak etme tatlım, kimseye bir şey söylemiyicem ben sen deyilim".
Yeonjin :"Öyle olsun!"
Sara :"Canım içicek bir şeyler istedi, Jeonyoung git bana alkol al, al paranı"
Jeonyoung :"Anlamadım ben neden alıyorum!?"
Sara:"Çünki her zaman, sen alıyorsun şapşal"
Jeonyoung :"Bu sefer ben almıyıcam!"
Sara :"Öyle olsun bende seni lisede her kese rezil edib, spor hocasıyla öpüşdüyünü söylerim...".
Diye sara haincesine gülümsedi.
Sara:"Şimdi kalk git al anladınmı beni"
Jeonyoung çaresizge, kaba şekilde "TAMAM!" söyledi.
Yeonjin :"Manitamı çağırıyımmı"?
Sara :"Hiç sırası deyil!"
Yeonjin :"Sanki, senin manitanı çağır dedik!"
Sara :"Ay evde soğuk oldu sanki?"
Yeonjin :"Manitanı çağırda ısıtsın seni canım" - Diye Yeonjin dayananayıb güldü.
Sara :"S*rtük..." - diye yavaşca söyledi.
Jeonyoung :"Al iç" ve para üstünü Saraya verdi".
Sara :"Para üstü sende kalsın canım, ben senin gibi fakir deyilim"
Jeonyoung :"Ah!? Ben fakirmiyim!?"
Sara :"Evet fakirsin.. ne zaman alış verişe gitsek nedense hep cüzdanını evde unduyorsun, çünki paran yok! ve senin borcunuda biz ödüyoruz tatlım!"
Yeonjin :"A.. evet bizde buna göz yumuyoruz, yazık diyip geçiyoruz, sen bizi aptalmı sandın!? ama olsun tatlım paramız her şeye yeter!"
Jeonyoung :"Ha-hayır tabiki de, ben gerçekten cüzdanımı evde unutuyorum yalan atmayın, üstelik sizin paranıza da kalmadım! "
Jeonyoung bunu dedikden sonra Yeonjin ve Sara kah-kah atıb, - "Şu zavallının söylediyi laflara bak, hiç bu kadar gülmemişdim" - diye Yeonjin söyleyib gülmeye devam etdi. Jeonyoungun gözleri dolub, odadan çıktı.
Sara:"Ay şu zavallıya acıyorun çok saf"
Yeonjin :"Evet yaa yazık" - deyip güldü. Jeonyoung odasına girib ağladı-"Hepinize göstericem görürsünüz" - diyip ağladı Jeonyoung.
Sara:"Off çok sıkıldım ya bir yerlerimi gitsek?"
Yeonjin :"Gecenin şu saatinde nereye gidicez?"
Telefon çalar ve sara telefonu açar.
Sara:Aaa! aşkım nasılsın? seni çok özledim, Ne bize mi geliyorsun?! evet tabi kide gel ne zaman istersen! "
Yeonjin :" Minjoonmu gelicek bura? "
Sara :" Evet, bir sıkıncasımı var?"
Yeonjin :"Hayır ama, Se-mini öldürdüyümü ona sakın söyleme!"
Sara :Neden? , o bizim arkadaşımız deilmi?
Yeonjin :"Sana söyleme dediysem söyleme!"
Sara :"Neden?"
Yeonjin :"Çünki, Se-min onun eski sevgilisi"
Sara :"NEE!?"
Yeonjin :"Merak etme, onlar ayrılanı 2-3 sene olmuşdur"
Sara :"Haaa... iyi, Se-minin öldüyüde iyi olmuş, iyi ki öldürmüşsün o, s*rtükü"
Yeonjin :"Ama Minjoon herhalde üzülmüşdür Se-minin ölümüne" Sara:"Yeonjin!"
Yeonjin :"Tamam, tamam, bak söylemiyiceksin Minjoona Se-mini benim öldürdüyümü"
Sara:"Off, söylemiyicem merak etme, tamam başım ağradı"
Kapı çalar ve Minjoon içeri girmişdir, ama yüzü bir az soluk du.
Sara:"Noldu, Minjoon yüzün neden solgun gözüküyo?"
Minjoon :"Hiç bir şey, yüzüm solgun falan deyil sadece bir az içtim"
Sara :"Neyse, gel geç içeri" - deyip Sara Minjoonu yatak odasına götürdü ve Minjoonla konuşdu.
Sara:"Minjoon sen eskiden Se-mini tanıyormuydun?"
Minjoon :"Hayır tanımıyordum"
Sara:"Bana sakın yalan söyleme!"
Minjoon :"Tamam, tamam Se-min benim eski sevgilimdi ama artık onu seviyorum sadece seni seviyorum bir tanem, Se-min zaten öldü"
Sara:"Ha!! yani bide onu sevseydin!?"
Minjoon :"Hayır, hayır biz ayrılanı 2-3 sene oldu",
Sara:"Tamam öyle olsun, ama beni sevdiyini bana kanıtlamak için bunu bana yatakda göstericeksin, hani bilirsin ya" - diye Sara sırıtdı.
Minjoon :"Olur, güzel fikir" - deyip gülümsedi.
Yeonjin :"Oooo kimler gelmiş,neyse ben sizi yalnız burakıyım rahatınıza bakın, zaten konuşduklarınızı duydum" - deyip kapını kiltleyib gülüb gitdi.
Minjoon saranı yatağa itib gömleyinin düymesini açmaya başladı, sonra ise Minjoon soyunup Saranın üzerine uzanıp dudaklarını onun dudağına yapışdırdı, Minjoon bunu yaptıkca Sara inliyodu.
Sara:"Imhh"
Minjoon :"Nasıl?"
Sara :"Senden büyük bir zevk alıyorum Minjoon, çok lezzetlisin" - Sara bunu deyip yorgun şekilde gülümsedi. Minjoon bir tarafdan Saranın bedenini inceliyordu bir tarafa danda Saranın öpüyordu. Jeonyoung kapını dinliyordu.
Jeonyoung :"İyy gerçekten çok igrençsiniz" - yavaşca dedi. O sırada Yeonjin geldi.
Yeonjin :"Napıyorsun sen burda!?"
Jeonyoung :"Hiç burdan geçiyordum"-korkmuş bir sesle dedi.
Yeonjin :"Tamam o zaman s*ktir git.
Jeonyoung :" Seni... Her neyse "-diyip gitdi.
Yeonjin :" S*rtük velet "
Yeonjin salona geçip bir az film izledi ve uykuya daldı. Jeonyoung gelip -" Yeonjin kalk kanepe de uykuya kalmışsın git odanda yat. Yeonjin kalkıp - "Her şeye de burnunu sokmassan olmaz canım" diyip odasına gitdi.
Jeonyoung :"Hah!? şuna da iyilik yaramıyor".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zafer 18 +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin