Zavallı Soojin...

16 3 2
                                    

Zavallı Soojinin kolları yakıldıkdan sonra sürünerek eve gitdi. Eve geldiğinde evinin kapısın yanında Minjoonu gördü. Minjoon sigara içiyodu, dönüb Soojine bakdı. Minjoon:- "Oooo kimler gelmiş, hadi içeri gir bak içeride seni kimler beklio" - Soojin kaçmak istedi ama, iki duvarın arasında sıkışmışdı. Korku içinde uzaklaşmaya başladı. Minjoon Soojinin kolundan çekib Soojini içeri sokdu. Minjoon:"Bakın size kimi getirdim". - Yeonjin, Sa-ra, Minjoon, Jeonyeong, Cho Hee, So-ho, Soojinin evine kadar gelib zavallı Soojini bekliyodular. Soojin çok korktu ve geri çekildi. Minjoon Soojinin kolundan tutub onu yere atdı. Sonra Minjoon Soojinin para biriktirdiyi kasasını kesdi ve Soojin ağladı. "Lütfen yapma! "Minjoon ve Sa-ra, Yeonjin ve diğerleri kah-kah atıb güldüler. Yeonjin:"Soojin şu fakirhanede nası yaşaya biliyosun?, Soojin düşündümde çok igrenç bir ütün var ama.... çok güzel bacakların var, onları yaksakmı acaba" - "Soojin hayır lütfen yapmayın lütfen. Soojinin bacaklarını ütüyle yakdılar.
Soojinin çığlıkları odaya Yayıldı. Yeonjinin umrunda bile deildi çünki o bir katildi...Sabah oldu ve Soojin liseye zorla gitdi. Liseye girer girmez Sa-ra onun kolundan çekib zorla onun spor salonuna götürdü. Akşama kadar zavallı Soojine işkence yaptilar Onlar her Soojine işkence yaptığında şeytancasına gülüyodular. Zavallı Soojinin ayakları ve kolları yakılmışdı.Her kes okuldan gitmişdi ama spor salonunda Yeonjin ve arkadaşları Soojine işkence yapmak için orda kalmışdılar. Soojin artık acıdan yerde sürünerek kapıya taraf irelledi ama Moonjin kah-kah atarak-"Vayyy dur nereye kaçıyorsun daha yeni başlıyoruz".- deyip Soojinin saçından tutub onu yerde sürüyerek Yeonjinin ayağının altına getirib onu yere atdı.Yeonjin ona acı şekilde gülümsedi. Sa-ra gülerek elinde maşayla Soojinin yanına geldi.-"Noldu Soojin yakılmak sana nasıl geldi? Güzel bir hiss dimi?"
Cho hee: Hadi çoçuklar gidelim o velet bügün spor salonunada kalır. Sa-ra: Yok ya daha gitmiyelim, omuzlarını ve boynunu yakmadık".
Yeonjin: "Onu da yarın yakarız aslında şimdi de olurdu sadece Soojinimiz bir az yorgun" - diyerek güldü.
Sa-ra: Tamam gidelim, bay-bay Ezik Soojin ahahahh"!

Zafer 18 +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin