İntikam Yemini

7 1 1
                                    


    "Atık seninle arkadaş olmak istediğimi sanmıyorum"

    Eskiden bu sözü söyleyebileceğime inanmazdım çünkü bu bana saçma ve kaba gelirdi.

    Sürekli sizi aşağılayarak kendini kendince yüceltmeye çalışan, parasıyla, ailesiyle, çevresiyle, mirasıyla, hatta kitaplığında olan saçma bir çocuk romanıyla bile övünüp böbürlenen bir arkadaşa sahip olsaydınız ne düşünürdünüz, nasıl hareket eder, nasıl yaşardınız? Sanırım ben böyle yaşamak istemiyorum..

    Beni tekrar ezmelerine, küçümsemelerine izin vermeyeceğim, tekrar olmaz. Ne gerekiyorsa yapacağıma soyum, ve de hayallerim üzerine ant içerim.
Kansızların kanını kurutacağıma, soysuzların soyunu soyup soğana çevireceğime ant içerim. Bunu hak ediyorlar çünkü.

    Çünkü artık ezilen taraf olmaktan bıktım. Dayak yemekten, itilip kakılmaktan, bağrışıp çağrılmaktan, kafamın klozete sokulmasından,çöp kutusuna tepetaklak atılmaktan bıktım. Sessiz kalmaktan bıktım.

    DEMEM O Kİ BU BOKTAN İNSANLARDAN KURTULMA VAKTİ ÇOKTAN GELDİ.

    Eskiden karşımdaki kişinin duyguları için fazlasıyla endişe duyar, onu kırmamaya çalışır, yani susardım. Ama fark ettim ki konuşmayı gerçekten çok seviyorum.

    Uzun lafın kısası, karşımızdaki gerizekalı sözde bireyin, parçalanmış atomdan daha mikroorganizmatik olan, hiçbir işlevde de bulunmayan zihnin hiçbir zerresini umursanmamalı.

    Bu umursamamanın verdiği o hissiyat içimi serin bir ilkbahar akşamına çeviriyor, bana lütfettiği bu his ise bedenimi haz ile doldurup beni benden alıyor adeta.

    KONUŞMAYI GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM, BEDELİ NE OLURSA OLSUN HER ZAMAN DA SEVECEĞİM.

    SENDEN, ONDAN, TÜM O MANKAFA TOPLULUĞUNDAN KURTULACAĞIM, VE BANA YAPTIKLARINIZ HER ŞEYİ MİSLİYLE SİZE İADE EDECEĞİM, ANT İÇERİM.

umarım ölümün benim ellerimden olur, tüm nefretimle; yakında görüşürüz.

S. BAL
20/05/2024

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İçimden Geldiğince Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin