Jeongin'den
Okuldan çıkmıştık jisung ile bir anda barda buldum kendimi jisung gene beni nasıl kandırmışsa artık gözümü kırpmadan onun istediği yerde oluyoruz.
" İki soju lütfenn~~"
"Of jisung yorgunum demiştim.."
"oflayıp puflama hemen ya biz artık yetişkiniz jeongin hayatın tadını çıkarmamız gerekiyor ! Bunamadik heralde"O sırada sojular gelmişti ve hemen kafama diklemistim.. artık jisung'un genciz citiriz demesinden kafam şişmişti.. sojuyu masaya geri bırakıp etrafa baktım, bir yandan da haklıydı jiss.
"Oha !! Jeongin !!!! İçeriye giren kişiye bak!!"
Girişe doğru baktığımda kırmızı saçlı uzun boylu bir adam girmişti içeri kızlar etrafında dolanırken takılmıştım ona.. bir büyü gibiydi çok yakışıklıydı...

"İnniee !!"
"Ha e-efendim jiss"
"Daldın gittin iyi misin?"
"İyiyim..evet iyiyim hadi içelim ne duruyoruz? Şerefe !"
~ yarım saat sonra~
"İnnie..ehh sarhoş musun sen?"
"Ne memuru sarhoş beeyy"
"İnnie benim gitmem lazım hesabı ödedim bir şey içme bak !"
"Tamaaammm !! Bu sonn sojuu"
Jisung gittikten sonra jeongin daha da sarhoş olmuş ve artık ayakta duramayacak hale gelmişti. Herkes yavaş yavaş giderken jeongin sızmaya başlamıştı.
"Hey ! Çocuk kalk kapatıyoruz!"
"Birh sahniye jisunbg nerde?"
"Ben ilgilenirim efendim.."
"Sen kimsin ! Jisung sen misin uhuhuhh!! Kurtar beni burdann !!"
"Aynen jisung'um ben kalk eve gidelim"
"Tabamm"
Hyunjin jeongini belinden tutup arabasına kadar götürür ve ön koltuğa oturtur.
"Kusmak yok"
"Sevişmek yok"
"Evin nerde senin ?"
"Hihiih bilmemm nerde ki ?"
"Kahretsin.."
Hyunjin direkt evine doğru sürer.
~ ~ ~
Eve geldiklerinde hyunjin jeongini yatağına doğru taşıyıp yatağına yatırır ve jeongin birden hyunjin'in dudağından öper. Hyunjin karşılık vererek jeongin'in belinden tutar ve yatağa yatar jeongin hyunjinin alt dudağını emerken hyunjin ise jeongin'in üstünü çıkartmaya çalışıyordu.
~sabah saat 7:30~
Hyunjin'den
Sabah gözlerimi açtığımda yanımda bebek gibi uyuyan birisi vardı.. kıyafetler her yerdeydi yataktan kalkıp banyoya gittim duşumu alıp odaya geri döndüğümde onu yatakta görmemiştim.
Baba: 34 cevapsız arama
13 mesaj: nerdeysen çabuk eve...Jiss💗🎀: 13 sesli mesaj
30 mesaj: nerdesin gerizekalı baban beni sorguya..."Kahretsin !"
~ ~ ~🎀
Naberr herkese ilk fic'im değil ben bunu yatmadan önce düşünmüştüm okunmayacak tutmayacak ama gene de yazıp yayınlamak istiyorum.. çok kısa değil çok da mutlu mesut bir fic de olmayacak bazı zorluklar var tabii ki yani aylardır üzücü ama mutlu bir fic yazmakti benim amacım umarım güzel batirmadan sıkılmadan yazabilirim kendinize iyi bakın gorusuruzzz~~~ yarın yeni bölüm atarım🎀🫧✨🐢🎸