I said "Do you think you'll kill for me on day ?"
"Yes, of course l will my darling"
~ ~ ~
Kapıyı anahtarım ile açıp hızla eve girdim ve sessizce odama geçtim. Kapıyı açtığımda babam tam da karşımda duruyordu.
"Evin yolunu bulmuşsun Yang jeongin."
"Baba..üzgünüm.. sabah eve gelmek bende isteme-"
Sözümü kesen şey babamın çok sert olan tokatıydi.. o tokatı asla unutmayacağım..
"KES SESİNİ YALANLARINA VAKTİM YOK JEONGİN ! SEN BAŞIMA SERSERİ Mİ OLACAKSIN?! NE BU EVE SABAH GELMELER OTEL MI BURASI HADİ ONU GECTİM İNSAN BİR HABER VERİR ! O JİSUNG SENİ BOYLE YAPIYOR ZATEN !"
sadece yere bakıyordum artık..konusamazdım sanki dünya 5 saniyeliğine donmuş gibiydi.. jisung yuzunden değildi suç bendeydi o kadar icmeyecektim işte..aptal jeongin.
Babam biraz daha azarlayip odadan çıkmıştı bugün okulum vardı ve hazırlanmaya başladım. O kadar yorgundum ki gidesim hiç yoktu ama gitmezsem de iyi bir mesleğim olmazdı sürünmek zorunda kalırdım.
Jiss💗🎀
İyiyim jis bir şeyim yok
EndişelenmeAY BEBEGİMM
NE DEMEK ENDİSELENMEE
aklım çıktı jeongin! Çok
Korktum baban beni arayınca
Eve gitmedin mi sen ?Yok..hiç olmayacagim bir yerde uyandım maalesef..
Sonra konuşuruz otobüs geldiOkulda anlat bana !
Hadi optumİyi tamam
Otobüse binip cam kenarına oturmuştum kulaklığımı taktım..
Not Allowed★
We wanna talk about sex but we're not allowed
Well, you may not like it but you'd better learn how
'Cause it's your turn now
You're wasting your tongue with lame excuses and lies
Now, what's on your nasty old mind?All by yourself, sittin'alone
I hope we're still friends, yeah,
I hope you don't mindAll by yourself sittin'alone
I hope we're still friends, yeah,
I hope you don't mindOkulun önüne gelince otobüsten inip okula doğru yürümeye başlamıştım. Sınıfta çıkıp eşyalarımı sıranın üzerine koyarken jisung neşeli bir şekilde içeri girdi ve hemen yanıma oturdu.
"Bebegimm muaahh✨ naberr"
"İyi gibi jis sen ?"
"Mükemmel abii bak şimdi dün gece noldu biliyor musun ? Ben işte otobüs beklerken bir anda yanıma minho geldi ve ne yaptığımı neden bu soğukta burda durduğumu söyledi falan bende anlattım işte bu beni eve bırakmayı teklif etti falan..."