BÖLÜM 4 - BEN BİR VAMPİRİM, BEN BİR CADIYIM.

623 51 7
                                    

ELENA'DAN ANLATIM .

Klaus üvey olduğumu söyledikten sonra odadan 3üde çıkıp gitmişti.Dosyaları gözden geçireceklerdi.Üvey olduğum bir gerçekmiydi? Alay mı ediyorlar yoksa? Hayır sarışın bay aksan ciddi görünüyordu. Bana yalanmı söylemişlerdi yani bu kadar zamandır.  Peki gerçek annem babam neredeydi? Beni bırakmışlarmıydı? Yoksa öldürler mi? Belkide öldükleri için beni bu aileye vermişlerdi. Peki ya görsel ikiz saçmalığı ne? Bana neden ihtiyaçları var? Adamlara ne tür bir zarar vermiş olmalı üvey babam ? Niçin zarar vermiş olamalı ? Kafamda deli sorular dönüyordu yine.Ardından odadaki büyük sessizliği Caroline bozdu.

Caroline : Bonnie. Sen..

Duraksadı Caroline.

Bonnie : Ne diyordun devam etsene?

Caroline : Sen, yani onlar bizim eve girdiklerinde, Senin ağızından bazı sözcükler çıktı ben onların ne olduğunu-...

Bonnie lafını keserek.

Bonnie : Ben bir cadıyım. Daha doğrusu öyleymişim. Güçlerim var ancak henüz eğitilmedikleri için tam olarak nasıl kullanacağımı bilmiyorum.

Caroline ve Elena şaşkın bir ifadeyle Bonnie'ye bakarlar. 

Elena : Sen ciddi falan mısın ?

Caroline : Şaka yapıyor olmalısın !??

Bonnie : Yani bende inanamamıdım ama öyle, ilk başta sizin gibi tepkiler verdim. Ancak büyük annem , o gerçeği ortaya çıkardı.İlk denememizde bana söylediği sözcükleri tekrar etmemi söyledi, Karşımda duran mumu yakmam için ateş büyüsü gibi bir şeydi galiba. Zihnimde odaklanıp düşünmem gerekiyordu-..

Caroline : Tanrım Bonnie tane tane konuş! Hiç birşey anlamadım.

Elena : Yani sende o öğrendiğin kelimeleri tekrar ettin? Ateş çıkarabilirim umuduyla?

Bonnie : Aynen öyle Elena.

Caroline : Şimdi o güçlerini kullanamaz mısın yani? Belki büyü yaparak bizi dışarı ışınlarsın veya zincirleri çözsen de olur.. Veya.. Bilmiyorum işte bizi kurtaramaz mısın Bonbon!

Bonnie : Ellerim bağlı. Güçlerimi bu şekilde kullanamam. Ayrıca yanlış bir büyü yapabilme olasılığım çok yüksek. Göze alamam.

Caroline : Oh Tanrım ! Harika..

KLAUS'TAN ANLATIM

Kız görsel ikiz buda demek oluyorki, olağanüstü varlıkları melez,vampir veya kurt adam yapabilirim.

Bir melez ordusu oluşturup neden cadıların benden aldığı şehri ele geçirmiyim ki ? Bu çok işime yarardı. Bu yüzden Damon ve Enzo'yu ikna etmiştim.

Klaus : Evet sessizliğiniz, onayladığınız anlamına geliyor sanırım.

Damon : Sorun olmaz. Ancak kurt adamlar bulmamız gerekiyor.

Enzo :Ve bir cadıdan yardım almamız gerekiyor. Agnes'i çağırayım.Bu arada kan almaya başlasak iyi olur.

Klaus : O işlerle ben ilgileneceğim..Ancak Agnes'i çağırmışken aşağıdaki küçük cadımızıda halledelim.

Enzo : Öldürecek miyiz ?

-------------------------------

Damon ve Enzo salonda oturmuş viskilerini yudumluyorlardır. Agnes içeri girer. 

Agnes : Küçük cadı için çok uğraştım ancak büyülerini vermedi alamadım.

Enzo : Ne demek alamadım! Ne yaparsan yap bütün büyüsünü al ondan. Alehimize bir durum bu. Onlarda büyü olması kaçabilmelerine olanak sağlar. 

Agnes : Bir cadı ancak kendi isteği ile büyüsünü bir eşyaya veya bir kişiye aktarabilir.Elimden pek birşey gelmez. Uğraştım ama bedeninden sökemedim büyüleri. Araya duvar koydu diyebiliriz.

Enzo : İyilikle çözmeyi denedik şimdide kötülükle deneyeceğiz ozaman.

Enzo Damon'a dönerek.

Enzo : Cadıyı farklı zindana alalım onunla ben ilgileneceğim.

dedi. 

Damon : Pekala. 

der. Ve yerinden kalkıp zindana doğru ilerler. Bonnie'yi başka zindana götürürler.

1 HAFTA SONRA 

Artık kızların hepsi, onların birer vampir olduğunu biliyorlardır. Ancak vampirliğin verdiği yeteneklerden henüz haberleri yoktur.Elena ve Caroline aynı mahzendedir.

Klaus kanları almak için Elena ve Caroline'nin olduğu mahzene iner. İçeri girip, Elena'yı kolundaki iğnelerden ve kalkmaması için bağladığı iplerden kurtarır. Elena yarı baygın bir şekilde sandalyede oturuyordur.

Klaus : Biraz dinlen canım. Birazdan sana yemek getirecekler. düzgün beslenki melezlerim sağlıklı olsun.

der.Gülümseyerek.

Caroline : 1 haftadır.. tam 1 haftadır kan depoluyorsun! Bu kadar kan sana yeterde artar bile!! Kızı kan bankasına çevirdin resmen !!  Haline bir bak baygınlık geçiriyor!!

Caroline çok sinirlidir. Klaus  Caroline'ya doğru gelir.Caroline'nin hizasına çökerek yüzüne bakar.

Vampir dişlerini bir anda dışarıya çıkarır ve üstüne kükrer. 

Bu hareketi ve yüzü Caroline'yi çok korkutur.Caroline korkudan kendini geriye doğru iter. Onun suratından uzaklaşmaya çalışır.

Klaus dişlerini yok eder ve gülmeye başlar. Sonra yine ciddi bir şekilde kulağına yaklaşır. 

Nik: Yetip yetmeyeceğine ben karar veririm sen değil küçük hanım!

Caroline : Yüzün.. sen.! Sen nasıl yaptın bunu?

Caroline şaşkınlık içerisinde Klaus'un yüzünü inceliyordur.

Klaus : Ben bir vampirim.

der gülümser. Caroline şaşkındır.

Caroline : Şakamısınız siz be ! Vampirler cadılar? Daha ne çıkıcak bakalım! Dalgamı geçiyorsunuz benle!

Klaus sorularını cevaplamaz. Caroline'nin ellerine bakarak morardığını görür.Ellerini çözmeye başlar. 

Klaus : Seni banyoya götüreyim. Ellerini soğuk suyla yıkayıp rahatlat biraz. 

Caroline : Ne o acımaya mı başladın bana! 

Klaus : Şu lanet olası çeneni kapat artık! diye bağırır.

Klaus Caroline'ye elini uzatır kalkması için.

Caroline tutmaz ve kendi çabalarıyla kalkmaya çalışır, ancak dün geceden beri yerde oturduğundan bacakları uyuşmuştur, bu yüzden dengesini sağlayamamıştır. Klaus hemen Caroline'yi belinden kavrar ve  yakalar düşmesini engeller. Göz göze gelirler. Nik Caroline'nin güzel gözlerini inceler.

Caroline : Çek ellerini üzerimden pislik! Katil ! 

Caroline Klaus'un ellerini ittirir ve önde yürümeye başlar. Ancak açlıktan başı döner ve  yine Klaus'un kollarında bulur kendini.Caroline büyük bir halsizlikle oflayıp, Klaus'a sarılır ve yürümeye başlar.

Klaus : Hadi ama bebeğim, bana sarılmak istiyorsan açıkça söyleyebilirdin, numara yapmana gerek yok. der ve muzurca gülümser.

Caroline : Kapa şu lanet çeneni de beni banyoya götür.

Klaus Caroline'yi yavaş adımlarla banyoya doğru götürür.








The Last Breath 'Son Nefes' DELENA & KLAROLİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin