BÖLÜM 5 - LÜTFEN GİTME

634 51 0
                                    

ELENA'DAN ANLATIM
Caroline ve Klaus'u görür gibi oluyorum ancak başım dönüyor, gözlerim kararıyordu. Herşey bulanık..Sesler sadece bir uğultu olarak geliyor. Tanrım ölüyor muyum ?! Birden bir el hissettim elimin üzerinde. Gözlerimi araladım bu oydu Damon.
Damon : Hey beni duyuyor musun? Elena ?? Elena?! Bana bak. Aç gözlerini.. Elena!
Elena : Ben-.. Ben hiç iyi değilim.Bana yardım et lütfen.Herşey bulanık.. gözlerim kararıyor..Ben..
Elena bayılır.
Damon Elena'yı bacaklarından kavradığı gibi kucağına alır. Elena kafasını Damon'un omzuna yaslamış baygın bir haldedir. Damon Elena'yı kendi odasına çıkarır ve yatağa yatırır.
Damon Elena'yı yatağa bıraktıktan sonra yanına oturur. Elena'nın boynuna düşen saçlarını düzeltir.
Damon : Katherine.. Onunla tıpa tıp aynısınız. Bu nasıl mümkün oluyor hàla anlamış değilim. Onun tam tersisin.
Damon Elena'nın yanağını okşar.
Elena gözlerini aralar.
Elena : Katherine kim bilmiyorum ama. Ben Katherine değilim.
Der halsiz bir biçimde.
Damon Elena ile bir süre bakıştıktan sonra,
Damon : Ben doktor çağırmalıyım, İyi görünmüyorsun.
Der ayaklanır. Ancak Elena onun kolunu tutar.
Elena : Lütfen gitme yanlız kalmak istemiyorum.
Damon şaşırır. Günlerdir ona kafa tutan kız, şimdi ise yanında kalmasını istiyordu.
Damon : Pekala o halde biraz dinlen.
der. Elini Elena'nın alnına götürür.Elena ateşler içinde yanıyordur.
Damon : Aman tanrım sen.. sen iyi değilsin!
Damon hemen baş ucundaki şişeden bir bardağa su doldurur Elena'ya içirmek için Elena'yı belinden kaldırıp dik oturmasını sağlar. Elena'ya su içirir.
Damon : Üstünü çıkarman gerek ateşini düşürmemiz gerekiyor. Eğer çekinirsen ben gidip Caroline'yi çağırayım.
Elena : Evet lütfen.
Damon kalkar dışarı çıkar tüm evde Caroline'yi arıyordur.
CAROLİNE'DEN ANLATIM
Klausla banyonun kapısının önüne geldik. Klaus kapıyı açtı. İçeri yöneliyordu ki..
Caroline : Ben hallederim.
Dedim.
Klaus : Sanmıyorum güzelim.
Dedi ve içeri hızlıca girip kapıyı kilitledi.
Caroline :Hey hey ne yapıyorsun sen! Bide başımıza tecavüzcü sapık olarak mı çıktın! Çekil şuradan ! Aç kapıyı heme-..
Klaus Caroline'nin ağzını eliyle kapatır, konuşmasını engeller.
Klaus : Seninle sevişeceğimide nereden çıkardın ?
Der ve gülmeye başlar.
Klaus : Sadece biraz istiyorum.
der ve Caroline'nin boynundaki saçlarını geriye doğru atar.
Klaus : Canını yakmıyacağım söz veriyorum.
Der ve Caroline'nin elini tutar.
Caroline kafasını çaresizce onaylarcasına sallar.
Klaus dişlerini çıkarıp Caroline'nin boynuna yönelir.
DAMON'DAN ANLATIM
Mahzene baktım. Caroline orada yoktu.Koridorlarda dolaşıyordum. Odalara tek tek baktım. Yoktu lanet olası sarı kafa ! İlk defa lazım oldu ve ortada yok! Sonra banyoya bakmadığım aklıma geldi.
Banyonun önüne doğru yürüdüm.
CAROLİNE'DEN ANLATIM
Benden beslenmesi bittiğinde suyla kanayan boynumu temizledi. Ardından havluyla kurutmaya başladı. Klaus bana çok yakın duruyordu. Birden bire dudaklarıma odaklandığını hissettim. Ben.. Nedenini bilmiyorum ama bende onun dudaklarını inceliyordum kan doluydu. Arkamı dönüp bir peçete aldım ve Klaus'un dudağını silmeye başladım. Klaus elime dokunup,
Klaus : Yapma..
Dedi.
Caroline : Ben sadece-...
Klaus birden dudaklarıma yapıştı.
Geri çekilip sert bir tokat attım yüzüne. Herşey çok ani olmuştu.
Klaus yanağını sıvazladı.
Caroline Klaus'un sesini taklit ederek : "Seninle sevişeceğimi de nerden çıkardın" diye öfkeli öfkeli söylenmeye başlar. Kapıya doğru yönelir ve kilidi açar karşısında kapıyı çalmak üzere olan Damon'u görür.
Caroline duraksar.
Klaus : Kardeşim? Burada ne yapıyorsun?
Damon içeri bakarak sırıtır,
Damon : Asıl bu soruyu benim size sormam gerekiyor kardeşim, burada ne yapıyorsunuz?
Damon gülmeye başlar.
Damon : Nik fantazilerinin bu kadar geniş olduğunu bilmiyordum. Der.
Klaus dışarı doğru yürür ve Damon'un omzuna dokunur,
Klaus : Bende kardeşim.bende.
Der. Gülmeye başlar ve aşağı iner.
Caroline : Hey neden bahsediyorsun sen! Damon hey hey dinle biz birşey yapmadık! Gerçekten ben..
Caroline boynunu gösterir. Bak sadece benden beslendi. Siktir Klaus! Ben neden beni esir tutan bir katille sevişeyim ki!! Biz bişey yapma-..
Damon : Tamam Caroline sakinleş. Senden yardım istemeye geldim. Elena benim odamda. Onun yardımına ihtiyacı var. Gidip görsen iyi olur.
Caroline : Beni suçlayanada bak Elena'nın senin odanda ne işi var peki ?!
Damon muzurca gülümser ve aşağı doğru iner.Caroline şaşırmıştır.

Caroline : Sana bir soru sordum !

Merdivenlerden inmekte olan Damon birden duraksar.

Damon : Uzatma Caroline ! Alt tarafı seviştik ! Sizin az önce Klausla yaptığınız gibi..

Damon gülümser ve aşağı iner..

Caroline : İğrenç ! Ciddi misin sen ! Lanet olsun! Elenaa !!

Caroline odaya dogru koşmaya başlar.

The Last Breath 'Son Nefes' DELENA & KLAROLİNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin