ELENA'DAN ANLATIM
Eve doğru yöneldim, Damon arkamdan geliyordu. Eve girdim, Damon tedirgin bir şekilde kapının önünde duraksadı.
Damon : Bu da ne şimdi !
Elena : Sorun ne ?
Damon : Beni içeri davet et.
Elena : Neden böyle birşey yapacakmışım ?
Damon : Vampirler davet edilmediği eve giremezler küçük Gilbert.
Elena : Bize saldırdığınız gece içeride olduğunu sanıyordum ?
Damon : Annen ve Baban öldü Elena. Eviniz başkasının adına yapılmış olmalı. Ve şimdi konuşmayı kesip beni içeri davet et !
Elena duraksadı. İçeriden gelen ayak sesiyle arkasına döndü.
Elena : Jackson !
DAMON'DAN ANLATIM
Hayır..hayır lütfen sarılmayın önümde yapmayın bunu.. İçerideki adam kimdi?
Elena Jackson'a koşarak sarıldı.
Jackson :Sonunda buraya geleceğinizi biliyordum.
Elena Jackson'un dudaklarına yapıştı. Soluksuz öpüşüyorlardı. Neden kötü hissediyordum? Kendine gel Damon o Katherine değil. Ellerimi karnımda kavuşturarak duvara yaslandım ve gözlerimi devirdim.
Damon : Sizin sevişmenizi izlemek zorunda mıyım ?
Jackson ve Elena birbirlerinden ayrıldılar.
Elena : Tanıştırayım Damon, sevgilim Jackson.
dedi, kendine güvenen bir sesle.
Jackson : Elena, evinizi kendi adıma yaptım sizi korumak için. Sanırım artık güvendesiniz.
dedi. Bana kötü kötü bakıyordu.
Elena : jackson? Bütün bu vampir saçmalığından senin haberin var mıydı yani ?
Damon : Tanıştırayım Elena, Jackson Kurtların Alfası !
Elena şaşkın bir halde Jackson'a döndü. O sırada içeride büyük bir ses duyuldu.
ELENA'DAN ANLATIM
Duyduğum sesle neye uğradığımı şaşırdım. Hemen Jackson'u kolundan çekip yere eğilmesini sağladım. Ses kesildiğinde birden Jackson'a dönüp baktım. Jackson acılar içinde yerde kıvranıyordu yaralanmıştı. Ve muhtemelen hedef kesinlikle o idi. Sinirli bir şekilde Damon'a döndüm.
Elena : Sen ne halt yediğini sanıyorsun !
Klaus : Tam olarak o haltı ben yedim canım!
Klaus bahçe kapısında dikiliyordu. O da Damon gibi bir kolunu kapıya yaslamış duruyordu.
Damon : Klaus? Sen ne arıyorsun burada ?
Klaus : Elena, sevgilini iyileştirmemiz istiyorsan bizi içeriye davet etmelisin canım.
Elena : İyileştirmek mi ?!
DAMON'DAN ANLATIM
Merdivenlerde Caroline belirdi. Ona döndüğümde Klausla bakışıyorlardı.Aralarında özel bir şey geçtiğine yemin edebilirim. Caroline ona baktığımı görünce birden irkildi ve Elena'nın yanına koştu.
Caroline : Jackson onları davet etmelisin.
Jackson Elena'ya tedirgin bir şekilde baktı. Elena ise Caroline'ya aynı bakışı attı. Caroline onaylarcasına kafasını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Breath 'Son Nefes' DELENA & KLAROLİNE
Fanfiction''DELENA AND KLAROLİNE'' Bir Damon Salvatore ve Niklaus Mikaelson hikayesi.