"Geçen yıla kadar bizi dünyaya leyleklerin getirdiğini sanıyordum."
Şaşkınlıkla kafamı sıradan kaldırdım ve Mine'ye baktım. İtiraf oyunu oynuyorduk, herkes sıra sıra itiraflar yapıyordu. Toprak'ın dediğine göre eğer dostsak birbirimizin her şeyini bilmeliymişiz. Buna inanıyordum tabi, ama kızlarla erkekler arasında bilmediğimiz bir şeylerin olması sakıncalı değildi bence.
"Mine. Sana inanamıyorum lise sona gidiyoruz kızım." dedi gözlerini irileştirerek Fatih. Bu konuda çok bilgisi vardı tabi beyefendinin.
"Hey. Burada itiraf yapıyoruz beni sinir etmeyin." diyen Mine'yi başımla onayladım. Sıra Şeref'e gelmişti.
6 kişiydik. 3 kız, 3 erkek. Şimdi itiraf yapacak olan Şeref'i ise en yakınım olarak görüyordum; en anlayışlısı. Beklentiyle ona bakmaya başladım. Umarım onu en yakın dostum olarak gördüğüm gerçeğini sarsacak bir itiraf yapmazdı.
"Bir aralar Dilan'dan hoşlanıyordum."
Oha. Sınıfın sessiz kızı. Ne konuşuyordu, ne de etrafa bakıyordu.Yani kızla nasıl bir etkileşime girdiğine inanamıyordum.
"Gerçekten büyük itiraflar." diye mırıldandım.
"Aynen. Sizinle arkadaş olma seçeneğini gözden geçiriyor olacağım." diyen Toprak'ın başına bir tane geçirdi Mine.
"Kendin itiraf oyunu yapalım dedin." dedi Aslı.
"Şaka yapıyorum kızım. Sizi bırakır mıyım lan?" dedi kolunu omzuma atarak Toprak.
"Sen niye bugün sessizsin bebeğim?" diyen Şeref'e döndüm.
"Bilmem. Bugünlük öyle." deyip gülümsedim.
"Bugünlük olmasın lan. Kafam dinlendi. Her gün vıdı vıdı. Yeter." diyen Toprak'ın kafasına ben geçirdim bu sefer.
"Kes sesinide dön önüne." dedim gözümü kısıp.
"Şaka yapıyorum anlamıyorsunuz kızım. Senin sesin olmadan günüm geçer mi sanıyorsun Şüheda'm?"
"Bilmez miyim? Hadi geçiştirme sıra sende." dedim Toprak'a bakarak.
Çenesini kaşıdı. "Bir hafta önce falan," dedi hepimize teker teker bakıp. "Bana da makyaj yakışır mı diye Aslı'nın makyaj malzemelerini kendime sürdüm." diye devam ettikten sonra gözleri Aslı'da duraksadı.
Aslı'da bir tane geçirdi kafasına.
"Lan hücrelerim öldü yeter. Grubun bütün kızları vurdu kafama." deyip dudak büzdüğünde kahkahayı koyverdim. Bu sefer ben kolumu omzuna attım.
"Kıyamam. Ee yakıştı mı bari?" dediğimde gururla yakasını düzeltti.
"Yani bana her şey yakışır biliyorsunuz." dediğinde yine kahkaha attım.
"Lan erkeğe makyaj mı yakışır?" deyip bir tane de Fatih Toprak'ın kafasına geçirince Toprak ayağa kalktı ve sıraya vurdu. Okuldaydık, her zaman boş geçen derslerin birindeydik. O kadar boş ders vardı ki artık biz bile sıkılmıştık. Veliler şikayete geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PATEN AŞKINA
Teen FictionPaten tutkusu olan bir kız. Ve aşka dair hiçbir duygu bile hissedememiş. Annesinin deyimiyle his yoksunu. ** "Nasıl bu kadar masum gözükebilirdi ki? Hayır yine etkilenmemiştim. Ama masum görünüşü .. ah." ====== "Neden ağlamayayım? Bana bir sebep sö...