2024 10 mart yaz ve güzel bir gün dışarıda kuşlar şarkı söylüyor, kelebekler ve arılar güzel kokulu çiçeklere konuyor, hafif serin bir rüzgar esiyor, güneş bazen bulutların arkasına geçiyor ve yeniden çıkıyor, kediler dışarıda oyun oynuyor her şey çok güzel ilerliyor.
Zengin ailenın oğlu Kim Hongjoong daha şimdi yatağından kalkıyor, odasını toplamadan el-yüzünü yıkayıp kahvaltı etmeden dışarı çıkıyor.
Hj: oh hava bu gün çok güzel dışarıda gezmem gerek.
.
.
Annesi Kim Seoyun 22 yaşında olan çocuk ruhlu oğlunu yemek yemeğe çağırır.
.
.Seoyun: Hongjoong çabuk eve gel yemek yemeden dışarı çıkma!
Hj: off anne dışarda bir şeyler atıştırırım merak etme
.
.
Diyerek motoruna atlar ve şehirde gezmeğe çıkar.
.
.Böyle güzel bir şehir🏙️~
.
.Sy: off bu çocuk hiç beni dinlemiyor babası gitdiğini öğrenirse kesin kızacak.
.
.
Motoruyla şehiri turlayan Hongjoong havanı içine çeker ve der.
.Hj: ohh hava çok güzel ve ailemden uzakdayım bana kızamazlar veya engel olamazlar haha, gezmeğe devam
.
.
Hongjoongun babası Kim Beomseok kalkar ve hazırlanıp yemek masasına gider.
.
.
.
Sy: günaydın hayatımBs: günaydın, Hongjoong hala uyuyormu?
Sy: ahh o erkenden kalktı ve kahvaltı etmeden motoruyla dışarı çıktı, gitmemesini söyledim ama dinlemedi
Bs: ne?! Lanet olsun bu gün onuda şirkete götürücekdim 2 yıldır şirkete gelmiyor. Off bu çocuk ne zaman akılanıcak?!
Sy: lütfen sinirlenme ben şimdi onu arayıp eve gelmesini söylerim.
Bs: tamam çabuk ol ben gidince şirketde olsun
.
.
.Kim Beomseok şirketi olan WhiteLeft'in ceo'su. kendisi ailensine nerdeyse hiç vakit ayırmayan, ciddi ve kaba bir adam. kendisinden sonra oğlu Hongjoongunda onun gibi şirketin başarılı ceo'su olmasını istiyor,
Ama Hongjoongun buna ve böyle şeylere hiç hevesi yokdu o daha çok eğlence istiyordu evin tek oğlu olan Joonggie yanlızdı, ama bunu belli etmezdi. Kendisi ne zaman şirketin kapısından içeri girerse her kes onu güzelce karşılar ve hayran olup bakardılar.
Hongjoongun telefonu çalar
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Love/ Matz
FanfictionZengin ailenin oğlu Kim Hongjoongun ilk zamanlarda pastanede çalışan Park Seonghwa ile aşkı...