Sabah olur, güneş yine tepede parlar Hongjoong ise hala uyuyordu ama babası Beomseok hazırlıklar için çoktan kalkıp şirkete gitmişdi.
Her kes Hongjoong için hazırlıklar yapıyordu, şirketde tam bir koşuşturma vardı her tarafı Hongjoongun sevdiği renklerde siyah-beyaz balonlar vardı ve sonunda bütün işler bitmişdi sadece pasta kalıyordu oda bir azdan gelicekdi.
Beomseok birinci kata inip ortalığî kontrol eder
.
.
.Bs: her taraf güzel olmuş peki pasta nerede?
Çalışanlardan biri der
"yarım saate burada olur efendim merak etmeyin"
Bs: tamam geç kalmasın, bu gün Amerikadan eski bir arkadaşım gelicek bizimle çalışıyordu hatırlıyormusunuz?
Çalışanlar çok düşünür o sırada onlardan biri der
"aa Lee Seongmin'mi?"
Bs: evet tamda o. Onun içinde karşılama yapacağız aynı zamanda Hongjoongla tanıştırıcam
Çalısanlar "tamam" deyip işlerine devam eder.
Hongjoong sonunda uyanır ve vicudunu esnetirHj: sabahmı olmuş? Dün çok yorulmuşum ya, lan saat 9:20 40 dk sonra şirketde olmalıyım.
Hongjoong kalkıp hazırlanmağa başlar, kahfaltısını edip dışarı çıkar
Hj: anne birazdan çıkıyorum
S:y tamam oğlum iyi işler
Hj: teşekkürler.
.
.
.Saat 10:00'a az kalıyordu Hongjoong yola koyulmuşdu ve şirkete gidiyordu. Şirket hazırdı sadece pasta kalıyordu bu beyefendinin pastasını ise Seonghwa hazırlamışdı hemde Hongjoongun sevdiği gibi çilekli, şirket pastayı Seonghwanın çalıştığı yerden almışdı, pasta siyah-beyaz çikolatalarla kaplanmışdı üzerindese "hoş geldin bay Hongjoong" yazıyordu. Seonghwa yapdığı pastayı alıp motoruyla WhiteLeft şirketine taraf yola koyuldu.
Her kes birinci katda Hongjoongu bekliyordu.
.
.
.Bs: pasta nerede?!
O sırada Seonghwa hemen içeri girir
Sh: buyrun pasta hazır.
.
.
.Çalışanlar pastayı alıp teşekkür eder
O sırada Hongjoong ulaşır, arabadan inip şirkete taraf gider ve kapıdan içeri girer.
.
.
Hj: kimim doğum günü? Bu adam ne yapıyor yine?
.
.Her kes Hongjoongu alkışlar ve güzel bir şekilde karşılar, bağirarak "hoş geldin Kim Hongjoong" der.
Hongjoong buna çok şaşırır ne diyeceğini bilemez.
O sırada arkada duran Seonghwa onu görür ve derin bakışlarla Hongjoonga bakar, hemen koşarak dışarı çıkar..
.
.
Sh: ismi Kim Hongjoongmuymuş?
.
.Der ve başını sallar
.
.Hongjoong hala şaşkındı çünki babasından böyle bir şeyi hiç beklemiyordu. babası ilk kez onun için böyle bir süpriz hazırlamışdı, Hongjoong ortada bir şeylerin döndüğünü düşünüyordu.
.
.Babası gülerek oğlunun yanına gider.
.
.Bs: evet oğlum geri dönüşün için bir parti hazırladık nasıl buldun?
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Love/ Matz
Fiksi PenggemarZengin ailenin oğlu Kim Hongjoongun ilk zamanlarda pastanede çalışan Park Seonghwa ile aşkı...