part 6.

795 45 5
                                    

Flashback di tahfiz hazimi,

Hazimi baru masuk ke tahfiz tu, dia budak baru kan so dia banyak berdiam diri dan duduk sorang2, tiada siapa yang menegur atau bercakap dengan dia, sampai la ada seorang sinier datang dan menegur dia.

Sufian: assalamualaikum, nama apa?

Hazimi: walaikumussalam, saya hazimi.

Sufian: kenape duduk sorang2 ni? Kawan mana?

Hazimi: saya baru masuk sini, erm takut la nak bertegur.

Sufian: la, jangan sombong, nak jadi saudara iblis ke sombong2?

Hazimi: eh tak, saya cuma tak tahu nak berborak apa.

Sufian: kalau macam tu malam ni datang bilik abang, ni nombor bilik, abang kenalkan awak dengan kawan2 abang.

Hazimi: baikla, inshallah saya datang.

Malam tu selepas mereka semua selesai solat ishak, hazimi terus ke biliknya dan letak buku2 dan menukar baju, otak dia asik memikir.

Hazimi: patut ke aku datang?, nanti diorang kata aku sombong pulak, takpe la aku try beranikan diri aku.

Die memberanikan diri dan keluar untuk ke bilik sufian, dia berpusing2 block asrama tu, sampai la dia jumpa dia pun mengetuk pintu, pintu di bukak sedikit.

Sufian: eh, hazimi kan?

Hazimi: ye saya.

Tampa sebarang kata sufian terus menarik hazimi ke dalam biliknya, di dalam ada lagi beberapa kawan sufian, total ada 4 orang dalam bilik tu.

Sufian: ha ni hazimi, kenalkan diri.

Hazimi: saya hazimi saya baru masuk tahfiz ni.

Naim: umur berapa?

Hazimi: umur saya baru 11 tahun.

Zakri: comelnye, nak peluk boleh?

Hazimi: erh p..peluk?

Sufian: hazimi bukak baju please.

Hazimi: taknak la malu.

Danish: ala malu pulak, comel do.

Naim: takpe kalau die taknak kita paksa.

Naim memegang tangan hazimi, zakri pula membuka pakaiyan dia, danish membuka boxer dan sufian mula meraba badan hazimi.

Hazimi: abang jangan la.

Sufian: hazimi kan nak kawan, kitorang kawan hazimi sekarang, jadi ikut apa kami nak.

Hazimi: tapi, jangan la bogelkan saya, malu la.

Naim: cara kami berkawan macam ni, kalau hazimi nak duduk sorang2 boleh kitorang letak hazimi bogel kat luar.

Hazimi terdiam dan angguk sahaja.

Zakri: ha baru betul, meh abang nak tegok konek hazimi.

Mereka menyentuh seluruh tubuh hazimi, time ni dia rasa malu, kecewa, takut, sedih dan pelik, air mata dia mula mengalir dari pipi.

Danish: weh aku tak boleh tahan dah ni, baringkan budak ni.

Mereka menolak hazimi dan dia terbaring di katil, naim menahan kepala dia ke tilam, zakri pula mula mengorek lubang hazimi yang masih ketat.

Hazimi: ouch.. ow.. ouch.. sakit bang.

Danish: comel sial, cuba try dua jari.

Hazimi: ahhh, bang please sakit bang (merayu dengan muka sedih)

Zakri: nak kawan kan? Diam je.

Hazimi: hrmm baik.

Zakri terus memasukan 3 jari serentak, hazimi terkejut dan mula menjerit kerana sakit.

Hazimi: ahh sakit bang, hrm herr (menagis)

Sufian: cuba kau tutup mulut budak bodoh tu.

Naik menyumbat mulut hazimi dengan baju dan mereka mula menjolok hazimi dengan bergilir2. Dekat 2 tahun mereka buat bergitu, hazimi dah mula pasra, dia dah terima je apa yang jadi, kerana kejadian tu hazimi mula terbayang dan mahukan konek, dan sebab itu nafsu dia dah berubah.

End flashback.

Aku tak tau macam mana aku boleh terlelap di ruang tamu, tapi aku dikejutkan oleh irfan yang baru selesai bersetubuh, mereka pun pulang ke rumah masing2, aik pelik, mana zimi eh?, aku pun naik ke atas dan ketuk pintu dia.

Aku: zimi? Ouh zimi.

Tak jawap, aik kenape pulak budak ni? Pintu berkunci, aku cuba chat dia dari phone aku.

Aku: zimi tido ke? Abang nak keluar beli makanan ni, nak makan apa2 tak?

Die tak reply tapi seen sahaja, aku pun jerit dari luar bilik.

Aku: ha yela abang beli je apa2 ok? Nasi ayam boleh?

Die still diam, haih pelik aku, die sehat ke tak? Demam ke? Asal tak kelua bilik?, macam2 aku fikir, tapi aku biarkan sahaja dan pergi naik moto untuk membeli makanan.

Di malam itu,

Parents aku pun dua2 balik dari kerja, aku duduk di sofa sambil menonton tv, mak aku hairan kenape nampak aku seorang sahaja.

Mak: adik kamu mana?

Aku: ada kat atas, dalam bilik dia mak.

Mak: dia dah makan ke?

Aku: ada abang beli tadi tapi die taknak keluar bilik.

Mak: HAZIMI!, turun makan.

Hazimi: sekejap mak.

Lah?, mak aku panggil die datang pulak, die pun turun dan terus pergi ke meja makan, aku pun datang dan cuba bercakap dengan dia.

Aku: zimi buat apa tadi?

Dia diam sahaja.

Bapak: hazimi, dah lengkap ke barang sekolah? Nak beli apa2 lagi?

Hazimi: hrm, semua dah rasanya.

Mak: nanti dah masuk sekolah baru kena naik moto dengan abang tau.

Aku: ha boleh2, zimi kan dah biasa naik moto dengan abang.

Hazimi: kalau bapak hantarkan boleh? Zimi kan sekolah petang, nanti macam mana nak pergi.

Bapak: boleh zimi.

Aku: takpe la bapak hanta, biar abang ambik zimi balik sekolah nak?

Hazimi: erm bapak bole ambik kan?

Bapak: zimi taknak naik dengan abang?

Hazimi: takut la naik moto, hehe.

Bapak: macam tu, baik biar bapak ambik ok?

Hazimi: hehe terima kasih.

Weh budak ni, aku bercakap dengan die bole palau je, muka aku pun dia taknak pandang, tiba2 takut naik moto, kenape eh dia jadi macam ni? Kata aku dalam hati, selepas kami selesai makan hazimi terus naik ke atas, aku cuba mengejar die, dia masuk ke dalam biliknya dan aku masuk sekali.

Aku: weh kau asal zimi?

Hazimi: takde apa la, dah keluar.

Aku: haih, kurang hajar nye, kau kenape?

Hazimi: kau tu yang kenape, kenape kau tak kacap yang kau dah ada boyfriend?

Aku: aik bila masa pulak? Abg takde boyfriend pun.

Hazimi: dahla, takyah tipu, aku nampak dengan mata sendiri.

Aku: bila masa pulak?

Hazimi: dah2 kau ni saja nak mainkan aku, kau saja nak bagi hope, please la bang, keluar la.

Aku terdiam, aku masih berfikir apa yang aku buat? Apa yang dia nampak? Bila pulak aku ada boyfriend ni? Kepala aku memikir, dia duduk di katil dan mempalingkan pandangan ke tempat lain, aku pun keluar dari bilik tu, apa yang dia nampak? Aku pun bingung.



[Part 6 dh siap, suka ke dengan cerita ni? Banyak korang vote eh haha, tq sbb vote, mcm biasa nk update vote cerita ni]

Keliru?Where stories live. Discover now