Jungwon sabah girmediği dersin ikinci saatine ucu ucuna yetişmişti. Sınıfa girdiğinde Sunghoon 'un çoktan geldiğini gördü. Vampirlerin yarasaya dönüşmesi büyük haksızlıktı.
Jungwon Jake ve Riki'nin önündeki sıraya oturmuştu. Jake kafasını gömdüğü kolları arasından kaldırmış ve Jungwon'u görmüştü. Yeni uyanmıştı bu yüzden elini yüzünü yıkamak için koridora çıktı.
Sağ tarafına döndüğü gibi karın boşluğunda hissettiği acı verici yanmayla duraksadı. Eliyle karın boşluğunu tuttu. İlk önce anlamasa da elini çektiğinde bulaşan morla karışık kırmızı sıvı bütün vücuduna yayılmaya başlamıştı. Dizlerinin üstüne çökmüş ve içindeki acı çeken kurdu daha fazla tutamayıp acıyla kükremişti.
İçeride sessizce oturan dörtlü kapıya gider gitmez yerde oturan bir Jake görmeyi beklemiyordu. Jake yüzünü onlara doğru çevirince elindeki kanı ve mır sıvıyı görmüşlerdi.
Jake'in gözleri şimdi mosmordu ve kurt dişleri iyice ortaya çıkmıştı. Çene hatt gittikçe belirginleşiyordu.Sunghoon soğukkanlılıkla ilk adımı attı pelerinin Jake'in üstünü örtecek şekilde attı Elini neredeyse dönüşmek üzere olan Jake'in yanağına götürdü ve kendisine bakmasını sağladı.
"Şimdi seni burdan götüreceğim ve iyileştireceğim tamam mı? Bana güveniyor musun?" dedi Sunghoon
Gözleriyle onayladı Jake onu. Daha sonra vampir genç donmuş olan üçlüye dönüp derse girmelerini söyledi.
Jake'i de alıp kayıplara karıştı.
____________________________________
Jungwon bütün ders boyunca endişeden bacağını titretmişti. En son Riki onu sakinleştirmişti. Yoksa deprem olacaktı.
"Hyung biraz sakin ol. Emin ol Sunghoon hyungun tanıdığı birisi vardır. Akşama sapasağlam döner Jake hyungla birlikte" demişti Riki hem kendini hemde karşısındaki çocuğu rahatlatmak için
Jungwon kafa salladı ve ders bitince sınıftan çıkıp gitti.
Yine ağacın yanına gitmiş ve Jay'e artık her şeyi anlatmaya karar vermişti.
Onu bir kere daha yanına çağırdı. Yaklaşık 10 dakika sonra pelerinli çocuk her zaman ki gibi Jungwon'un yanına geldi.
Jungwon ağacın altında oturmuş dalgınca yere bakıyordu.
"Beni çağırmanız şerefini neye borçluyum sayın Yang" demişti Jungwon'un önünde eğilerek selam verdi.
Jungwon hafifçe gülümsedi
"Jake hyung yaralandı" dedi Jay'e bakarak
"Ne" dedi Jay şaşırarak bir deltayı yaralamaya cüret etmek bile cok zorken yaralamak mı?
"Vuruldu içinde mor kurtboğan zehri olan bir mermiyle" diye mırıldandı Jungwon
"Mor kurtboğan yetiştirmek yasadışı ayrıca yaklaşık 100 önce tohumunun tükendiğini sanıyordum." dedi Jay düşünceli bir ifadeyle
"Bilmiyorum gerçekten bilmiyorum. Onlara zarar gelsin istemiyorum ama koruyamıyorum." demişti Jungwon çatlayan sesiyle
"Bana en başından anlatmak ister misin?" diye sordu Jay çekinerek
Jungwon eliyle yanındaki boşluğu işaret etti.
Jay kendisine işaret edilen yere oturdu ve sessizce beklemeye başladı."Her şey yanılmıyorsam iki gün önce gördüğüm kabusla başladı. Bilmediğim bir diyarda uyandım rüyamda ve arkamdan koşan binlerce küçük şeyden kaçıyordum. Fakat daha sonra koşmaktan yoruldum nefesimin tükendiğini hissettim ve güçlerimi kullanamıyordum. Daha sonra bana doğru gelen bir silüet gördüm mavi ve mor ışıklarla süslenmiş gibiydi. Bana doğru yaklaştı. Bana sürekli onun silahı olmam gerektiğini söyleyip durdu. Ultimumun yakın olduğunu söyledi. Onun olanı almaya geldiğini söyledi. Mirabilis onunmuş. Bu dünyadaki her şeyin sahibi oymuş. İlk geldiğinde öyle söyledi fakat sözünü bitiremeden görüntüsü silikleşti ve uyandım. Dün gece ise tam bu ağacın altında uyandım her yer kan gölüydü bana kimseyi öldürmediğimi ve devam etmem gerektiğini söyledi. Ayaklarım benden bağımsız olarak okula doğru gitti okulun kapısının üstünde Riki ve Jake'in cesetleri asılıydı diğer üç cesetin ise silüeti vardı falat seçemiyordum kim olduklarını.
Daha sonra okulun içine girdim her yer ceset doluydu ve beni İmperium Nehrine gitmeye zorladı daha sonra içine girdim nehrin gerçekten yandığımı hissettim ve acıyla uyandım. Seninle uyuduktan sonra gördüğüm rüyada ise bu sefer yine aynı yerde uyandım ve direkt okulun oraya gittim bu sefer hiç konuşmadı. Kapıya baktığımda bir cesedin daha kim olduğunj gördüm. O sendin. Fakat diğer ikisi hala gözükmüyordu. Üçünüz birden bana dönüp neden sizi öldürdüğümü sorup durdunuz ben ise ölü bedenlerinize kendimi açıklamaya çalışıyordum. Daha sonra sen belirdin önümde ve uyandım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cage
Fanfiction"Kötü bir ruhun ele geçirdiği bir kişiyi sadece onun daha önce tatmadığı bir şeyi tattırarak kurtarabilirsin Jungwon" dedi Jay. "Ne o Jay?" Jungwon merakla sordu büyüğüne "Aşk Jungwon aşk..." dedi Heeseung hüzünle camdan dışarıyı izlerken