Pomni nin ağzından
_____________________
Merhaba ben Pomni. Beni zaten biliyor olmalısınız. Buraya geleli daha 1 hafta oluyor ama şanssızlıklar beni bulmaya devam ediyor. Neyse Caine bizi tıpkı her gün olduğu gibi yine maceraya çağırdı. Aman ne güzel (!).
C: Evet benim yıldızlarım... Bu günün macerasında... Sizi farklı bir yere götüreceğim. Yalnız korkanlar gelmesin.
Ayy yine ne yapıcaz acaba?
J: Ooo Gangle senin gelmene gerek yok o zaman.
Gangle komedi maskesiyle:
G: Ne alaka yaa? Bende gelmek istiyorum.
C: İstersen tabii ki gelebilirsin Gangle. Neyse. Bugün bir korku evine gidip oradaki hayaletleri yakalıyacaksınız.
P: O zaman ben gelmiyoru-
C: Not: Adı p harfiyle başlayanlar gelmek zorundadır.
P: DALGA MI GEÇİYOSUN!!!!
Z: İyi o zaman bana müsaade
Dedi ve odasına gitti. İnanamıyorum! Yeni geldim diye bütün maceralara katılmak zorunda mıyım yani? Neden gidip odamda oturamıyorum? Neyse. Sakin kalıcam ve bu macerada beni şanssızlığın bulmasına izin vermiyeceğim. A bu arada nasıl bir şanssızlık yaşadığımı merak ediyor olmalısınız. Şöyle söyliyim... İlk gün sizinde bildiğiniz gibi Kaufmo soyutlandı ve elimi neredeyse kaybediyordum. İkinci gün Gummygoo ile sirke geldim ve aptal gerizekalı Caine onu geldiği gibi gönderdi. Üçüncü gün tam Jax in istediği gibi vahşet dolu bir maceraydı ve Jax orda beni canı istediği için , evet doğru duydunuz sadece canı istemiş , silahla taradı. Öbür günleri söyleyip sinirlerimi tekrardan zıplatmayacağım. Neyse Caine bizi dediği korku evine getirdi. Harbiden korkunç bir yermiş. Umarım ölmem.
C: Evet ben sizi burada bırakıp gidiyorum. Hayaleti yakalayınca gelirim.
P: Bekle. Bize bir eşya falan vermiyecek misin? Ne bileyim bir sopa, bir elektrik süpürgesi falan?
C: Hayır. Kendiniz bulun.
P: Ama nasıl?
C: Onu da kendiniz bulun. Herşeyi ben söyleyemem ya. E hadi bayyy
Dedi ve puf diye gitti.
P: Caine den nefret ediyorum.
R: Yapma ama. Bu da maceranın bir parçası.
J: Hadi ne bekliyoruz? Girip şu hayaleti yakalayalım.
Jax acayip heyecanlı. Umarım beni hayalete kurban etmez. Ağminn (!). Neyse içeri girdik. Ragatha belli etmese de içten içe korktuğu belli. Gangle ise komedi maskesi olduğu için olanların pek farkında değil gibi. Bu arada söylemeyi unuttum Kinger ve Zooble burada değiller. İçerisi çok karanlık. Hiçbirşey göremediğimden yanımdaki birinin elini tuttum. Muhtemelen Ragathanındır diye düşünürken.
J: Ne oldu çok mu korktun?
P: Ayy!!!
Elini hışımla bıraktım. Kendi kendime salak durumlara düşüyorum. Senin aklın nerde? Niye yanındakinin elini tutarsın ki? Ragatha ve Gangle anlamayarak yollarına devam ettiler.
G: E hayaletler görünemez biz nasıl bulucaz onu? Yanımıza mı çağırıcaz.
Sonra kendi yaptığı şakaya ,ona da şaka denebilirse, gülmeye başladı. Kız komedi maskesi varken çok farklı birine dönüşüyor. Bana sorarsanız üzgün hali daha iyi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JAX x POMNİ
RandomBir arkadaşın isteği üzerine bu kitapta da jax x pomni görüceksiniz. merak etmeyin diğer kitabın aynısı falan değil kardeşimle yeni maceralar üreticez. İyi eğlenceler.