M: Ragatha ve Gangle... Hayalet onları kaçırdı.
Pomni nin ağzından
________________________
P: Ne demek kaçırdı!?
M: Bildiğin kaçırdı işte ben de bilmiyorum. Bi anda arkamı döndüm ve yoklardı.
J: Nası yani.... Sen arkanı döndün... Ve onlar yoktu öyle mi?
M: Iııı e-evet yani.... Ben bişey duymadım ayrılmıştık ve geri döndüğümde yoklardı.
P: Tamam da ne yapıcaz şimdi?
M: Onları bulmamız lazım... Bu arada kaç mum buldunuz yada herhangi bişey buldunuz mu?
P: Şey... Ne kadar etkisi olur bilemem ama bende 3 mum var.
J: Bendede bi çakmak var (nerede bulduklarını yazmaya çok üşeniyorum)
M: Çok güzel. Biz de benzin ve 2 tane mum bulduk. Boyayı da bulmuştuk önceden. Bu eşyalar yeterli.
P: Tamam şimdi ne yapıcaz?
M: Hayaleti yakalarsak Ragatha ve Gangle serbest kalır. O yüzden bunları yapmak için herhangi bi odaya gidelim. Beni takip edin.
Matilda nın arkasından yürümeye başladık. Jax e baktığımda Matilda nın çantasına bakıyordu.
J: O bi kitap mı?
M: Ha- ne? Bu mu? Evet evet önemsiz bi şey.
J: Bakabilir miyim?
M: Neden bakmak isteyesin ki? Sadece bi kitap.
J: Canım sıkıldı ver bakıcam.
Matilda istemeye istemeye kitabı Jax e verdi. Jax kitabı inceledi, birkaç sayfasını karıştırdı. Gerçekten okuyo olamaz değil mi? Bilmiyorum. Birkaç dakika sonra hiçbirşey söylemeden kitabı geri verdi.
Biraz sonra bir odaya girdik. İçeride bir kafes vardı ve içinde Ragatha ve Gangle vardı.P: İşte burdasınız! Ne oldu anlatın hemen.
Ama hiçbişey demediler.
P: Ne oldu? İyi misiniz?
Ağızlarını açtılar ama hiçbir ses çıkmadı.
M: Hayalet onları büyülemiş olmalı. Hayalet gidince kafes de gider büyü de.
Sonraysa Ragatha dan hiç beklemediğim bir şey oldu. Matilda ya doğru döndü ve sanırım küfür etti çünkü ağzına sansür işareti geldi.
M: Cık cık cık... Sana hiç yakıştıramadım Ragatha. Hayalete olan öfkeni anlayabiliyoruz ama biraz kibar olmayı dene.
Ragatha yine küfretti.
M: Neyse. İşimize dönelim.
Matilda sprey boyayla yere bi yuvarlak, içine de bir işaret çizdi. Mumları yaktı ve etrafına koydu. En sonunda da benzini döktü. Kitabı çıkardı ve anlayamadığım bişeyler söylemeye başladı.
M: Ey hayalet! Sana sesleniyoruz! Cemo hara ent anf thiso theanyooooo!!!
Jax e baktığımda bişeylerden şüpheli gibiydi. Matilda hala büyüye devam ediyor ve Jax de garip garip bakıyordu. Sonra cebinden bıçağı çıkardı.
P: Ne yapıcaksın yine?
J: Seni hain.
P: Ne? Ne haini neden bahsediyosun sen?
Bem cümlemi bitirmeden Jax Matilda yı sırtından bıçakladı. Matilda haykırdı ve kan kusmaya başladı. Çok iğrenç bi görüntüydü. Matilda nın sırtından Jax in üzerine kan fışkırdı. Jax ise bunu pek umursamadı. Yine mi havalı görünmeye başladı? Ayyy. Sanırım evet. Üzerindeki kan onu gerçekten çekici gösteriyor. Bi saniye.... Aşık... Olmak... Ben.... Jax e....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JAX x POMNİ
De TodoBir arkadaşın isteği üzerine bu kitapta da jax x pomni görüceksiniz. merak etmeyin diğer kitabın aynısı falan değil kardeşimle yeni maceralar üreticez. İyi eğlenceler.