ik kijk naar julie terwijl ik mezelf een heerlijk bacotje inschenk. "trouwens, donnie had me gister gedmt omdat hij de studio met me in wil" vertel ik haar. "omg girl, DE donnie?? wanneer, met wie? ik wil alles weten".
"hij heeft me z'n 06 gestuurd, zal ik hem bellen?".
"ja, duh gekkerd".
en zo gezegd, zo gedaan.
"hallo, met donnie" zegt hij en ik schrik ervan hoe snel hij opneemt. "hee met raavi, je had me gedmt?". "hey, goed dat je belt, ben je down?". "anders zou ik niet bellen" zeg ik lachend. "ik heb een sessie staan over 2 dagen, wil je die joinen?". "2 dagen al?? ik kan denk ik wel...stuur zo het adress maar. mag ik wel vragen of er nog meer mensen komen?". "is een verassing, maar gaat dope worden!! ik zie je vrijdag raavi!". en voordat ik nog wat kan zeggen hangt hij op. wauw dat was een gek gesprek. i guess dat ik over 2 dagen de studio in ga met Maradonnie.
*tijdskip van 2 dagen*
vandaag is de dag dat ik naar de studio ga. gister heeft donnie me het adress gestuurd, het is een uur rijden. ik word vroeg wakker om mijn outfit uit te kiezen, aangezien ik nog niet weet wie er allemaal gaat komen wil ik er wel een beetje leuk uitzien. uieindelijk ben ik gegaan voor een fitted blouse, baggy broek en converse met een leuk jasje en bril. omdat het best lang rijden is beslis ik een paar uur van tevoren alvast naar amsterdam te gaan, en daar in de stad een beetje te shoppen voodat ik naar de studio ga. dus ik pak mijn tasje in en stap in de auto.
*tijdskip van 56 min*
het was erg rustig op de weg dus gelukkig ben ik vrij snel in Amsterdam. ik besluit eerst een koffietje te gaan halen in een klein schattig tentje. terwijl ik naar binnenloop stoot ik tegen een lange, blonde jongen aan met een hele opvallende, maar leuke style. ik loop vrij hard tegen hem aan en laat mijn telefoon daardoor vallen. "shit sorry" zeg ik snel en buk om mijn telefoon de pakken. fuck. hij is kapot. "kut sorry gaat het" zegt de man en ik kijk hem aan. "met mij wel, maar mn telefoon is wel kapot" zeg ik. "hey jij bent raavi toch?'. zegt de jongen. "haha leuk dat je me herkent, nog niet veel mensen kennen mijn muziek". zeg ik. ik zie hem langzaam knikken en er staat een klein glimlachje op mijn gezicht. ik vraag me af waarom, want ik heb net wel mijn iphone 14 kapot laten vallen. "hey, met die telefoon komt het goed dat beloof ik, ik zie je later". zegt hij en ik ben erg verbaasd. het komt goed? zie je laten? het zal vast niks zijn en ik loop naar binnen om mijn koffie te bestellen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HEY GUYSS eerste hoofdstuk!!!!!!!!!!!!!!!!!
er zijn niet genoeg nederlandse joost fanfics en ik heb echt een leuk idee voor dit verhaal so stay tuneddd...❤️
YOU ARE READING
De eerste sessie -Joost klein
Fanfictionraavi is vrij klein in de muziek industrie. maar wanneer ze uitgenodigd wordt voor een studiosessie met hele grote namen, ontmoet ze een hele leuke jongen.........