muziek

44 2 1
                                    


donnie heeft een erg mooie studio, het is echt heel groot en mooi ingericht. ik zit op de bank terwijl appie mij zijn tiktok's laat zien. ik moet zeggen hij is echt heel grappig! Joost zit met Martijn wat dingen in te zingen en donnie chilt hem gewoon. ik vind het gesprek met appie oprecht heel leuk, maar voor een of andere reden gaat mijn blik steeds naar Joost. en volgens mij heeft appie het door. "hey ik zie je wel steeds gluren naar Joost, you have a little thing" zegt hij verluisterend. "ik heb hem een half uur geleden ontmoet bro, tuurlijk niet" zeg ik en hij kijkt me aan met een hele ongelovige blik. 

 ik reageer met een grijs en schrik van Martijn die mijn naam roept en knikt dat ik moet komen. "ga zitten" zegt joost. "dus we hebben een beat gemaakt en een stukje geschreven. eigenlijk zouden we het mooi vinden als je gewoon goeie riffs er door heen zingt" zegt stunt. "maar eerst gaan we het aan je laten horen" zegt Joost terwijl hij over me heen leunt om bij de laptop te komen, wat me een beetje nerveus maakt. hij klikt op play en het is oprecht een mooie beat. het is geen hardcore, maar een beetje zoals Florida 2009. hij rapt over hoe hij van zijn vrienden houd en dat vind ik prachtig. "heel mooi jongens oprecht, zal ik wat proberen?" vraag ik en ze knikken alle bij. ik sta op en loop naar de microfoon. zet de koptelefoon op. schraap mijn keel, en als de beat begint begin ik met heel hoog zingen. ik probeer te zingen alsof er niet 4 mannen naar me zitten te staren. ik doe echt mijn best en het gaat eigenlijk best goed. 

als ik klaar ben met zingen zet ik de koptelefoon af en doe ik mijn ogen open. ze zijn alle vier stil. ze zitten stil en donnie staart naar me met open mond. "was het niet goed?" vraag ik onzeker. ik heb geen idee waarom ze zo kijken. "Raavi, dit was zo FUCKING DOPE" zegt joost. hij staat op en geeft me een kus op mn wang. ik voel dat ik rood wordt. hij heeft de stilte doorbroken. ze zijn allemaal verbaasd dat ik zo kan zingen. "ik MOET een raavi be-like tiktok maken" roept apson en iedereen gaat stuk. joost, martijn en apson lachen hard samen, en ik moet erom glimlachen. donnie komt naast me staan en zegt zacht "jij gaat zo fucking groot worden als we dit uitbrengen". ik kijk hem met de breedste lach ever aan. messchien ga ik wel groot worden. ik heb een gek gevoel in mijn buik, maar het voelt fijn. 

---------------------------------------------------------

sorry voor de korte hoofdstukken ik ga szm meer maken (ik ben al bezig met hoofdstuk 4&5 😁)

De eerste sessie -Joost kleinWhere stories live. Discover now