goeiemorgen

54 4 0
                                    

*we zitten weer in Raavi haar pov* 

ik wordt wakker op een kleine, harde bank. ik wrijf in mijn ogen voordat ik realiseer dat ik nog in de studio van Donnie ben. ik pak snel mijn telefoon om de tijd te bekijken. 08:13. als ik verder rondkijk zie ik joost slapen in een stoel, ziet er ook niet al te comfortabel uit. ik sta op en loop rond de studio maar er is niemand anders. ik besluit mn haar even vast te doen en op het balkon een sigaretje te doen. ik vraag me echt af waarom ik hier nog ben, maar ik besluit te wachten tot joost wakker is om hem het te vragen. ik doe mijn oortjes in en zet wat rustige muziek op. 

als mijn sigaret bijna op is hoor ik achter me een deur open gaan. ik doe een oortje uit en zie Joost naast me zitten. "goeiemorgen" zeg ik. hij lacht en zegt met een hele diepe stem "lekker geslapen?" wat ik voor geen reden best sexy vond. "heel slecht, waarom ben ik hier nog en waarom herinner ik me zo weinig van gister avond?" vraag ik met geen emotie. "je was hier op het balkon in slaap gevallen. je was echt hèèl dronken, letterlijk k.o. dus we hadden besloten je maar te laten slapen. en ik wilden je niet alleen hier achterlaten dus ik ben gebleven" zegt hij met een lach. "awh Joost, jullie hadden me echt wakker moeten maken" zeg ik met veel empathie. "ik denk dat dit het beste was, ik zou je nooit zo dronken laten rijden". 

als Joost koffie aan het zetten is besluit ik mijn nieuwe telefoon open te maken. als hij weer terug komt en mijn koffie neer zet zegt hij "zo kon je niet meer wachten"en lacht. "ik zit in een studio van Maradonnie met Joost klein die koffie voor me zet, ik moet iets" lach ik. ik neem een slok van mijn koffie. "nogmaals heel erg bedankt, dit had je ECHT niet hoeven te doen". "het is een kleine moeite". "vond je Martijn en Apson aardig" vraagt Joost na een korte stilte. "ja, ik heb eigenlijk niet veel met Martijn gepraat. maar Apson was super grappig en lief" zeg ik. "mooi" zegt hij met een trotse lach. we genieten van onze koffie en hebben kleine gesprekken over gisteravond. 

"ik moet zo wel gaan, ik heb vamiddag afgesproken met Julie" zeg ik. "wie is dat?" vraagt hij. "Julie is mijn beste vrienden, ze wilde graag weten hoe alles gister was gegaan". ik zet mijn lege kop neer en loop naar binnen. pak al mijn spullen in en doe mijn haar een beetje fatsoenlijk. "ik ga ja joost?'" zeg ik. hij knikt en opent de deur voor me. ik stap naar buiten en kijk naar boven. joost is eigenlijk wel echt lang, ik gok minstens 1.90. "dankje voor alles wat je hebt gedaan, oprecht" zeg ik en ga op mijn tenen staan om hem een knuffel te geven. zijn armen glijden om mijn middel en hij knuffelt me stevig. "ik zie je nog wel" zegt hij en geeft een knipoog. ik glimlach breed en loop naar de lift. achter me hoor ik joost de duer dicht doen. ik gok dat hij straks ook naar huis gaat, maar eerst mij weg wilden hebben. en nu zo snel mogelijk naar huis om julie te vertellen wat de fuck ik allemaal heb meegemaakt.  

------------------------------------------------

jongens, ik zit dus in mijn examenjaar en heb vandaag mijn laaste examen engels gemaakt. ik haal heel veel rust uit dit schrijven!!! nu ik vakantie heb en veel meer tijd heb ga ik meer schrijven. vergeet pls niet om te voten, zou me heel erg helpen!!! loveejullie en de positieve reacties ❤️. ik beloof het in de volgende 2 hoofdstukken komt iets meer spice dan dit schattige slowburn gedoe 😁

De eerste sessie -Joost kleinWhere stories live. Discover now