ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ sᴇ ᴅɪsᴄᴜʟᴘᴀʀᴀ ᴄᴏɴ ᴍᴀʀᴛᴇ ʏ ᴠᴇɴᴜs, ᴘᴀsᴀʀᴏɴ 3 ᴅɪ́ᴀs ᴛᴇʀʀɪ́ᴄᴏʟᴀs ᴇɴ ʟᴏs ᴄᴜᴀʟᴇs ǫᴜᴇ ɴᴏ ʜᴀʙʟᴏ ᴄᴏɴ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ, ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀɴᴅᴏ ᴀʟ ᴀᴢᴜʟᴀᴅᴏ. ᴀsɪ́ ᴍᴀɴᴅᴀ́ɴᴅᴏʟᴇ ᴜɴᴀ ᴄᴀʀᴛᴀ.
" ʜᴏʟᴀ ᴛɪᴇʀʀɪᴛᴀ ^^, ¿ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴏ?, ɴᴏ ʜᴀʙʟᴀᴍᴏs ʜᴀᴄᴇ ᴍᴀ́s ᴅᴇ ᴜɴᴏ ᴅᴇ ᴛᴜs ᴅɪ́ᴀs.. sɪᴇɴᴅᴏ ᴛᴇ sɪɴᴄᴇʀᴏ ᴍᴇ ᴇsᴛᴀ́ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴀɴᴅᴏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴇsᴏ, ᴘᴇʀᴏ ʙᴜᴇɴᴏ, ᴇsᴘᴇʀᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴇ ᴠᴇɴɢᴀs ᴀ ᴠᴇʀ ᴀʟ ᴄɪɴᴛᴜʀᴏ́ɴ ᴅᴇ ᴀsᴛᴇʀᴏɪᴅᴇs, ᴄʜᴀᴜ ᴛɪᴇʀʀɪᴛᴀ! :𝑃 " -
𝘕𝘦𝘱𝘵𝘶𝘯𝘰.
ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴇ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ, ᴛɪᴇʀʀᴀ ʀᴇᴄɪʙɪᴏ́ ʟᴀ ᴄᴀʀᴛᴀ, ᴀ ʟᴏ ᴄᴜᴀʟ ғᴜᴇ ʀᴀ́ᴘɪᴅᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴀ ʙᴜsᴄᴀʀ ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ.
ᰔ┆🌎┆: " ¡ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ !, ᴇsᴛᴀs ᴀᴏ̨ᴜɪ́ ? " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴘᴇǫᴜᴇɴ̃ᴏ ɢʀɪᴛᴏ, ʙᴜsᴄᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ ʟᴀ ᴍɪʀᴀᴅᴀ ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ.
ꔛ┆🧊┆: " ¡ ᴘᴏʀ ᴀᴏ̨ᴜɪ́ ! " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴇɴ sᴜ ᴛᴏɴᴏ ᴀʟᴇɢʀᴇ ᴅᴇ sɪᴇᴍᴘʀᴇ.
ꔛ┆🧊┆: " ᴛɪᴇʀʀɪᴛᴀ .. ǫᴜᴇ ʜᴀʙɪ́ᴀ ᴘᴀsᴀᴅᴏ ? . " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴀᴄᴀʀɪᴄɪᴀɴᴅᴏ sᴜᴀᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ʟᴀ ᴍᴇᴊɪʟʟᴀ ᴅᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ, ᴅᴇᴊᴀ́ɴᴅᴏʟᴏ ᴇxᴘʟɪᴄᴀʀ.
ᰔ┆🌎┆: " .. ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴘᴀsᴀɴᴅᴏ ᴇʟ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴄᴏɴ ᴍᴀʀᴛᴇ ʏ ᴠᴇɴᴜs.. ʟᴏ sɪᴇɴᴛᴏ ɴᴇᴘ .. " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴅᴇᴠᴏʟᴠɪᴇ́ɴᴅᴏʟᴇ ʟᴀ ᴄᴀʀɪᴄɪᴀ ᴀ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ ᴅᴇ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ, ɴᴏᴛᴀɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴍᴀ́s ғʀɪ́ᴀ ǫᴜᴇ ʟᴀ ɴɪᴇᴠᴇ
ꔛ┆🧊┆: " ᴀʜ .. ᴄᴏɴǫᴜᴇ ᴛᴜs ᴀᴍɪɢᴜɪᴛᴏs, ¿ ɴᴏ ? . " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴄʟᴀʀᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄᴇʟᴏsᴏ.
ᰔ┆🌎┆: " ɴᴇᴘ .. ᴍᴇ ᴀᴄᴀʙᴏ ᴅᴇ ʀᴇᴄᴏɴᴄɪʟɪᴀʀ ᴄᴏɴ ᴇʟʟᴏs.. " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴇɴ ᴜɴ ʀᴇᴘʀᴏᴄʜᴇ ᴀɴᴛᴇ ʟᴏs ᴄᴇʟᴏs ᴅᴇ sᴜ ᴘᴀʀᴇᴊᴀ. ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ʟᴏ ᴊᴀʟᴀʀᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴇʟ ǫᴜᴇᴅᴀɴᴅᴏ ᴇɴ sᴜ ʀᴇɢᴀᴢᴏ.
ᰔ┆🌎┆: " ¿ ɴᴇᴘ ? .. " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ɴᴜᴇᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴛᴏɴᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ ᴠɪᴇɴᴅᴏ ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ, ᴇʟ ᴄᴜᴀʟ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ sᴇʀɪᴏ.
ꔛ┆🧊┆: " ᴛɪᴇʀʀᴀ. ᴘᴏᴅʀɪᴀs ᴘʀᴇsᴛᴀʀᴍᴇ ᴀʟɢᴏ ᴅᴇ ᴀᴛᴇɴᴄɪᴏ́ɴ? .. ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴇs sɪᴍᴘʟᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇᴊᴀʀᴍᴇ ᴅᴇ ʟᴀᴅᴏ .." -
sᴏʟᴛᴀʀʟᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴄᴏɴ ᴠᴏᴢ ʀᴏɴᴄᴀ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ғʀᴏᴛᴀʀsᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ, ᴅᴇ ᴜɴᴀ ғᴏʀᴍᴀ ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴀ ᴘᴀʀᴀ ᴅᴇsᴘᴜᴇ́s ʙᴀᴊᴀʀ ʟᴀ ʀᴏᴘᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴀʀᴛᴇ ᴛʀᴀsᴇʀᴀ ᴅᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ.
ᰔ┆🌎┆: " ɴᴇᴘ .. ɴᴏs ᴘᴜᴇᴅᴇɴ ᴠᴇʀ .. " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴛᴏɴᴏ ɴᴇʀᴠɪᴏsᴏ ᴀɴᴛᴇ ʟᴀ ᴀᴄᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ.
ꔛ┆🧊┆: " ¿ ǫᴜᴇ ᴘᴀsᴀ ?, ᴀᴄᴀsᴏ ɴᴏ ᴘᴜᴇᴅᴏ ᴊᴜɢᴀʀ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴄᴏɴ 𝗠𝗜 ɴᴏᴠɪᴏ ? " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴇɴ ᴜɴ sᴜsᴜʀʀᴏ, ᴍᴏʀᴅɪᴇɴᴅᴏ ʟᴇᴠᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴇʟ ʟᴏ́ʙᴜʟᴏ ᴅᴇ ʟᴀ ᴏʀᴇᴊᴀ ᴅᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ, ʜᴀᴄɪᴇ́ɴᴅᴏʟᴏ sᴏʟᴛᴀʀ ᴜɴ ʟᴇᴠᴇ sᴜsᴘɪʀᴏ.
ᰔ┆🌎┆: " sɪ ᴘᴀsᴀ ᴀʟɢᴏ ᴛᴇ ᴅᴇᴊᴀʀᴇ́ sɪɴ sᴇxᴏ ᴘᴏʀ ᴛʀᴇs sᴇᴍᴀɴᴀs . " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴅᴇᴊᴀʀsᴇ ʟʟᴇᴠᴀʀ ᴘᴏʀ ᴇʟ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ, ʙᴀᴊᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴇʟ ʀᴇɢᴀᴢᴏ ᴅᴇ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ʙᴀᴊᴀɴᴅᴏ ʟᴇ sᴜ ᴘʀᴇɴᴅᴀ ᴇɴ ʟᴀ ǫᴜᴇ sᴇ ᴇsᴄᴏɴᴅɪ́ᴀ sᴜ ᴘᴏʟʟᴀ, ʟᴀ ᴄᴜᴀʟ ʏᴀ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴇʀᴇᴄᴛᴀ, ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ʙᴇsᴀʀ ʟᴀ ᴘᴜɴᴛᴀ ʏ ᴍᴇᴛᴇʀ ʟᴀ "ᴄᴀʙᴇᴢᴀ" ᴇɴ sᴜ ʙᴏᴄᴀ, ɪɴᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴍᴇᴛᴇʀʟᴏ ʜᴀsᴛᴀ sᴜ ɢᴀʀɢᴀɴᴛᴀ, ᴅᴀ́ɴᴅᴏʟᴇ ᴜɴᴀ sᴇɴsᴀᴄɪᴏ́ɴ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴘʟᴀᴄᴇɴᴛᴇʀᴀ ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ, ᴀᴅᴇᴍᴀ́s ᴅᴇ ᴜɴᴀ ᴠɪsᴛᴀ ʙᴀsᴛᴀɴᴛᴇ ᴇxᴄɪᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴇsᴅᴇ ʟᴀ ᴘᴏsɪᴄɪᴏ́ɴ ᴅᴇ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ. ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴜᴇɢᴏ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴛᴏᴍᴀʀᴀ ᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀʙᴇʟʟᴏ, ɢᴜɪᴀ́ɴᴅᴏsᴇ ᴄᴏɴ ᴜɴ ʀɪᴛᴍᴏ ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴀʀʀɪʙᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀʙᴀᴊᴏ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ʟʟᴇɢᴀʀᴀ́ ʜᴀsᴛᴀ ʟᴀ ʙᴀsᴇ, ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴇ ᴜɴ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ʟʟᴇɢᴀʀᴀ́ ᴀ ᴜɴ ᴏʀɢᴀsᴍᴏ, ʟʟᴇɴᴀɴᴅᴏ ʟᴀ ɢᴀʀɢᴀɴᴛᴀ ʏ ʙᴏᴄᴀ ᴅᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴅᴇ sᴇᴍᴇɴ, ʜᴀᴄɪᴇ́ɴᴅᴏʟᴏ ᴛʀᴀᴛᴀʀʟᴏ.
ᰔ┆🌎┆: " sɪ ǫᴜᴇ ᴇsᴛᴀʙᴀs ᴅᴇsᴇsᴘᴇʀᴀᴅᴏ, ᴇʜ .. " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴇɴ ᴜɴ ᴛᴏɴᴏ sᴀʀᴄᴀ́sᴛɪᴄᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ᴠᴏʟᴠᴇʀ ᴀ sᴜʙɪʀsᴇ ᴇɴ ᴇʟ ʀᴇɢᴀᴢᴏ ᴅᴇ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴀ ʜᴏʀᴄᴀᴊᴀᴅᴀs, ᴘᴀʀᴀ ᴍᴇᴛᴇʀ ʟᴀ ᴘᴏʟʟᴀ ᴅᴇ ᴇʟ ᴍᴀʏᴏʀ ᴇɴ ᴛᴀᴍᴀɴ̃ᴏ ᴇɴ sᴜ ᴄᴜʟᴏ, ʜᴀᴄɪᴇɴᴅᴏ ǫᴜᴇ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴛᴏᴍᴀʀᴀ ᴇʟ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟ ᴅᴇ ʟᴀs ᴇᴍʙᴇsᴛɪᴅᴀs, ᴛᴏᴍᴀɴᴅᴏ ᴅᴇ ʟᴀs ᴄᴀᴅᴇʀᴀs ᴀ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴅᴀ́ɴᴅᴏʟᴇ ᴜɴ ʀɪᴛᴍᴏ ᴄᴏɴsᴛᴀɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴀʀʀɪʙᴀ ʜᴀᴄɪᴀ ᴀʙᴀᴊᴏ, ᴀʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ǫᴜᴇ ᴍᴀsᴛᴜʀʙᴀʙᴀ ᴀ ᴇʟ ᴘᴇɴᴇ ᴅᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ, sɪᴇɴᴅᴏ ᴇsᴛɪᴍᴜʟᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴜs 2 ʟᴀᴅᴏs.
ꔛ┆🧊┆: " ᴅ .. ᴅɪᴍᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ .. ǫᴜᴇ sᴇ sɪᴇɴᴛᴇ ᴇsᴛᴀʀ sɪᴇɴᴅᴏ ғᴏʟʟᴀᴅᴏ ᴀʟ ᴍɪsᴍᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴍᴀsᴛᴜʀʙᴀɴ ? " -
ᴅɪʀɪ́ᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴇɴ ᴜɴ sᴜsᴜʀʀᴏ ᴄᴏɴ ᴠᴏᴢ ʀᴏɴᴄᴀ ᴘᴀʀᴀ ʟᴜᴇɢᴏ sᴇɢᴜɪʀ ᴄᴏɴ sᴜs ᴇᴍʙᴇsᴛɪᴅᴀs, ʟᴀs ᴄᴜᴀʟᴇs ᴇʀᴀɴ ʙʀᴜsᴄᴀs ʏ ᴛᴏsᴄᴀs, ᴀʟ ᴛᴇɴᴇʀ ᴜɴ ᴛᴏǫᴜᴇ ᴅᴇ ᴄᴇʟᴏs, ʏᴀ ʟᴜᴇɢᴏ ᴅᴇ ᴜɴ ʀᴀᴛᴏ ᴄᴏᴊɪᴇɴᴅᴏ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ʏ ᴛɪᴇʀʀᴀ ʟʟᴇɢᴀʀᴏɴ ᴀʟ ᴄʟɪ́ᴍᴀx ᴊᴜɴᴛᴏs, ᴀsɪ́ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴍᴀɴᴄʜᴀɴᴅᴏ ʟᴀs ᴘᴀʀᴇᴅᴇs ᴅᴇ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴅᴇ ʙʟᴀɴᴄᴏ ʏ ᴛɪᴇʀʀᴀ ᴍᴀɴᴄʜᴀɴᴅᴏ sᴜ ᴀʙᴅᴏᴍᴇɴ ᴄᴏɴ sᴇᴍᴇɴ.
ꔛ┆🧊┆: " ᴛᴇ ᴀᴍᴏ ᴛɪᴇʀʀᴀ .. " -
sᴏʟᴛᴀʀʟᴀ ɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ ᴇɴ ᴜɴ ᴛᴏɴᴏ ᴄᴀɴsᴀᴅᴏ, ᴀᴜ́ɴ ʀᴇᴄᴜᴘᴇʀᴀ́ɴᴅᴏsᴇ ᴅᴇ ᴇʟ ᴀɴᴛᴇʀɪᴏʀ ᴏʀɢᴀsᴍᴏ.
ᰔ┆🌎┆: " ʏᴏ ɪɢᴜᴀʟ ᴛᴇ ᴀᴍᴏ ɴᴇᴘ .. "-
____________________________
OLAAAA, PERDON X DESAPARECER X TANTO TIEMPOOOOO, igual chikillo gracias x las 1K de lecturas y los 100 votos, los kiero:33
(Mjr edite esto xq dijieron k no s podia copiar KSJFJSJ)
ESTÁS LEYENDO
- " 𝚄𝚗 𝚊𝚖𝚘𝚛 𝚊 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚒𝚊.. " (ᴛɪᴇʀʀᴀxɴᴇᴘᴛᴜɴᴏ)
Romance𝚎𝚜𝚝𝚊 𝚑𝚒𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚊 𝚝𝚛𝚊𝚝𝚊𝚛𝚊 𝚍𝚎 𝚞𝚗 𝚊𝚖𝚘𝚛 𝚊𝚕𝚐𝚘 𝚒𝚖𝚙𝚘𝚜𝚒𝚋𝚕𝚎 𝚢𝚊 𝚚𝚞𝚎 𝚜𝚎𝚛𝚒́𝚊 𝚍𝚎 𝚞𝚗 𝚊𝚖𝚘𝚛 𝚍𝚎 𝙽𝚎𝚙𝚝𝚞𝚗𝚘, 𝚞𝚗 𝚐𝚒𝚐𝚊𝚗𝚝𝚎 𝚑𝚒𝚎𝚕𝚘 𝚎𝚕 𝚌𝚞𝚊𝚕 𝚗𝚘 𝚝𝚎𝚗𝚒́𝚊 𝚞𝚗𝚊 𝚜𝚞𝚙𝚎𝚛𝚏𝚒𝚌𝚒𝚎 𝚜𝚘́𝚕...