1. Seducție

399 33 36
                                    

          Navigam excitată pe aplicație și un profil mi-a captat atenția, ceea ce rareori se întâmpla. Am intrat imediat pe el. Avea postări referitoare la sedus – activitatea mea preferată – și mi s-a înfierbântat și mai tare jucăria dintre picioare.
          Vreau să mă seducă! Bărbatul ăsta trebuie să fie diferit! m-am gândit începând să-i scriu hotărâtă un mesaj. Mă intriga, voiam să-l am cu disperare, nu mă linișteam până nu-l făceam al meu. Dă-le dracului de preconcepții eronate! Femeia poate face primul pas, iar eu știu ce vreau și cum să obțin, nu mi-e teamă să-l curtez puțin, cât să-l determin să mă dorească și după să facă tot ce vrea din mine.
          „Zici că-ți place să seduci? Avem ceva în comun, arată-mi ce poți, îmi cam place să fiu sedusă!"
          Am trimis mesajul cu zâmbetul pe buze. Îmi plac jocurile de seducție, mă fac să trăiesc viața la maxim și cui nu-i place să simtă că viața îi atârnă de un fir de ață în flăcări?
          M-am ridicat din pat. Mă simțeam ca un copil fără stare, îmi voiam noua jucărie, voiam să fiu sedusă ca la carte de un bărbat adevărat. Restul m-au dezamăgit, erau mult prea fragili pentru mine, la naiba!
          După ultima experiență, ar trebui să fii lesbiană!
          Din fericire, visam prea mult la pulă, să renunț la ea, deși oricare fată, de-ar fi fost în locul meu, ar fi renunțat la tipi. Dădusem în ultimele luni de un smiorcăit, care voia să fie întreținut de iubita lui. Avea doi ochi albaștri, pe care m-aș fi pișat cu drag, și o creastă de cocoș turbat. Plângea că-l înșela, deși el îi trimitea iubitei lui toate conversațiile în care se masturba cu alte fete pe internet. Gagica, spre deosebire de el, a avut parte de distracție piele pe piele și-l rodea invidia.
          Speram ca tipul pe care-l abordasem excitată să fie diferit, să mă facă să-l doresc și să mă fută ca pe ultima târfă, fără să-i fie frică că mă va strica.
         Ești virgină, vrei să te dezvirgineze un necunoscut?
          Da! Normal că voiam asta, așa că am verificat dacă a văzut mesajul. Pe el îl voiam între coapsele mele. Intrai pe aplicație și începui să înjur, fusese online și nu mi-a răspuns. Poate mă refuzase, dar nu știam să accept un refuz. Niciodată n-am știut s-o fac, deși râdeam cu gura până la urechi respingând tipii.
          I-am mai scris un mesaj. Trebuia să-mi răspundă, altfel aveam să-i umplu notificările cu mesaje, ca o disperată obsedată.
          „Nu mă face să aștept, hainele astea nu se vor da singure jos!"
          Conversațiile păreau să-i crească la profil, ceea ce însemna că era foarte căutat și eu nu eram singura disperată care-l căuta de zori. Iubesc concurența, iubesc să pun mâna pe ce nu-i al meu și să-l fac doar al meu. Ființa mea este predestinată să obțină ce-i mai bun, nu accept rebuturile lăsate de alte femei.
          Deși aveam optsprezece ani și nu avusesem niciodată contact sexual, citeam bărbații ca pe niște cărți deschise. Majoritatea sunt lăudăroși, dar nu-s buni de nimic. Întotdeauna mi-a fost teamă să mă ofer cuiva, care nu era în stare să-mi ofere plăcerea pe care o meritam. Sexul fără plăcere de ambele părți, este de prost gust. O știam și nu voiam să mă arunc cu capul înaintea oricărui tip, pe care l-ar fi ținut cel mult zece minute.
          El, care m-a făcut disperată să-l gust și să-l simt între coapsele mele, a fost singurul bărbat care m-a acaparat total și m-a făcut să acționez pur instinctual, să las deoparte rațiunea și să-mi înfig colții în ființa lui. Asta face un bărbat adevărat, asta voiam de la ei și nu mi-au oferit niciodată.
          „Mă intrigi! Dacă nu-mi spuneai că-ți place seducția, să fii sedusă, nu ți-aș fi răspuns!"
          Am zâmbit, îmi răspunsese. Așadar, i-am tastat grăbită înapoi: „Mai avem un lucru în comun. Știm cât oferim, tocmai de aceea nu ne mulțumim cu puțin."
          „Tu sigur nu mă cunoști?" întrebă nesigur. „Mă citești prea bine!"
          „I am craving for you!" am spus lingându-mă pe buze. „Este de ajuns să fiu atentă în întregime la tine."
          „Fii fetiță ascultătoare și dă-mi user-ul tău, dacă vrei să te urc pe toți pereții!"
          Cu sufletul la gură, i l-am trimis așteptând un răspuns de la el. Nu aveam fotografii cu mine, dar dădeam de înțeles că vreau să fiu luată pe sus și spartă bine. Eram misterioasă, la fel ca el.
          „Sigur ești tu asta? Sigur nu mă minți?"
          „De ce-aș minți? De ce întrebi?"
          „Pentru că mi-ai atras atenția zilele astea și ți-am salvat user-ul. Astăzi mă pregăteam să îți scriu, să văd ce-i de capul tău, dar mi-ai luat-o tu înainte."
          Nu eram sigură de vorbele lui. Putea fi o tactică de manipulare. Care ar fi fost șansele să simțim amândoi, unul pentru celălalt, aceeași atracție sexuală?
          „Ce te-a atras la mine? De ce nu mi-ai scris?"
          Eram curioasă, râvneam după el, dar detestam să fiu mințită. Eram totuși conștientă că îmi plăcea să fiu sedusă, să fiu manipulată frumos până curgea miere pe degetele mele. Simțeam că, alături de el, aveam numai de câștigat și pentru prima dată aveam încredere deplină în cineva. Era nebunesc ce mi se întâmpla.
          „M-a atras vibe-ul incitant, pe care l-am simțit la tine. User name-ul tău – AripiLascive – m-a făcut să-mi doresc să aflu de ce ai ales numele ăsta, cât de perversă ești și cât reziști la pula mea. Nu ți-am scris, pentru că am vrut să-ți urmăresc profilul, să văd câți tipi îți scriu și cu ce persoane te înhăitezi. Mă poți numi vinovat, recunosc că sunt, dar de acum înainte nu mai scapi de mine! Te voi seduce până faci bale la gură!"

✦•·········• 𝐀𝐭𝐞𝐧ț𝐢𝐞 •·········•✦

Varianta integrală a cărții o găsiți în link-ul din profilul meu, pe Google Books!
Vă mulțumesc din inimă pentru sprijinul vostru și vă iubesc! ❤️
Cu drag, damariArt!

✦•·········• GIVEAWAY •·········•✦

           M-am gândit să fac și o surpriză plăcută pentru cei mai înfocați cititori și iubitori ai seriei JAMES și anume:
🔥Loyalty Reader Giveaway🔥
• Cele mai frumoase 5 recenzii/review-uri de pe Google Books vor primi GRATIS varianta integrală a cărții JAMES vol. 1.
• La sfârșitul fiecărei recenzii lăsați și adresa voastră de gmail sau contul de Wattpad pentru a intra în legătură cu voi să primiți premiul!
Pentru a lăsa recenzii, link-ul cărții îl găsiți în profilul meu. Vă aștept în număr cât mai mare! Succes tuturor!!!

JAMES: Volumul 1: SeducțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum