2. Mă exciți!

324 27 6
                                    

După ce ne-am tachinat și m-am udat ca o pofticioasă încontinuu, am făcut schimb de numere de telefon. Avem pasiuni comune și pe lângă faptul că mă atrăgea sexual, o făcea și intelectual. Era inteligent, cu vorbele la el și înfipt rău. Ce altceva și-ar mai putea dori o femeie?
Simțeam fiori în tot corpul de fiecare dată când îmi scria. Simțeam nevoia să mă masturbez fără oprire. Bărbatul ăsta devenise motivul principal pentru toate poftele mele animalice și nu mai suportam, trebuia să mă fută și să-mi calmeze tensiunea sexuală. Părea că el nu mi-o domolea, ci mi-o intensifica!
— Am dat peste un tip! spusei încercând să nu mă excit. Mă face foarte fericită!
Încercările mele erau în zadar, focul dintre coapsele mele mă chinuia deja.
— Și, cum e? mă întrebă Dana curioasă, sorbind din cana cu lapte. Cu ultimul nu s-a terminat deloc bine, Maria!
— Care din ei? am râs. Aveam vreo patru!
— Vorbesc de dealer!
Am înghițit în sec. Dealerul mă rănise și două săptămâni nu mai fusesem capabilă să mă ridic din pat. Acel dealer este printre cei mai îngrozitori tipi pe care i-am întâlnit. Voia să mă folosească, să mă racoleze și să mă trimită la produs. Dracu' m-a pus să-l ațâț și pe ăla! Era pervers și obsedat sexual, dar nu ieșea cu nimic în evidență față de restul. Părea că numai gura era de el. Nu merita să-i țin minte numele, care rima cu pulă mică și moartă.
          — Mda, nu m-a putut avea nici ăla la pat și începuse să mă bârfească ca o pizdă! am râs în timp ce-mi verificam telefonul, să văd dacă mi-a scris acel el.
          „Sună-mă, vreau să scot tot untul din tine în noaptea asta!"
          M-am ridicat imediat de pe scaun simțind adrenalina cum îmi curge prin vene.
          — Acum voi pleca! am spus rânjind. Noapte bună, Dana!
         Începui să alerg ca o disperată spre camera mea. De când așteptam să mă distrez toată noaptea cu el! Am încuiat ușa și m-am aruncat în pat. Mă lovisem la genunchi, dar nerăbdarea, extazul și pofta sexuală făcură lovitura să treacă neobservată. Ce-aș mai fi vrut să mă lovească în pizdă!
          L-am apelat și am activat difuzorul. Sună de câteva ori, timp în care mi-am mușcat buza de jos până la sângerare. Voiam să sângerez și între picioare, iar el să fie unicul vinovat, care m-a dezvirginat brutal până la durere!
          — Ce face curvulița mea nesătulă?
          Am tăcut. Nu știam ce să spun. Mă simțeam mică și supusă în fața unui bărbat care atunci când era excitat, vorbea gutural și animalic. Puteam jura că avea pula mult mai groasă decât vocea.
          — Cred că am greșit numărul, spuse, la reve...
          — Nu! Stai!
          Atât îmi mai trebuia, să-mi închidă și să mă lase excitată, să mă descurc, de una singură, cu tensiunea sexuală provocată de el.
          — Nu ai greșit numărul! Mă exciți al dracului de tare! Nu mai sunt rațională în preajma ta! Cum să-mi închizi? Tăcerea e un răspuns, mă lași pur și simplu fără cuvinte!
          Râse și mă excită și mai tare.
           — Credeam că vrei să dai înapoi. Voiam să te blochez, iubito, dar mă bucur că îți pierzi cuvintele cu mine, oricum voiam să te scap de ele odată cu chiloțeii!
          — Nu ai idee ce-mi faci! am spus trăgându-mi pantalonii jos și aruncându-i undeva prin cameră. Nu mă scăpa doar de chiloți, scapă-mă și de virginitate!
          — Nu te cred! De ce minți că ești virgină? râse. O tipă așa porno ca tine nu poate fi virgină!
          — Nu am avut nimic sexual cu nimeni, i-am răspuns c-o voce pierdută, în afară de masturbat online și tachinat face to face. Poți râde cât vrei, dar când îți voi umple pula de sânge, să nu fii mirat!
          — De ce nu ai sărit în pulă până acum, iubito?
          La dracu', mă omoară bărbatul ăsta! Felul în care spune „iubito" este atât de senzual!
          — Am avut nenumărate ocazii, dar înainte de toate îi testez. Dacă sunt nenorociți sau blegi, de ce să-mi pierd timpul? Așteptam bărbatul care să mă domine total, dar să-mi fie și loial.
          — Tu chiar știi să citești oamenii!
Urmară câteva momente de tăcere.
          — De ce crezi că eu ți-aș fi loial? întrebă gânditor.
          — Pentru că te-am observat. Faptul că nu te mulțumești cu orice tipă banală și că inteligența, pentru tine, este un must have, îmi arată că ești în căutarea tipei pe care tu s-o domini sexual, iar ea să te domine mintal.
          — Unde ai fost până acum? întrebă hipnotizat. Regret că n-am sărit pe tine mai devreme!
          — Te așteptam pe tine, să mă dezvirginezi!
          — Vreau să te fac doar a mea! Ești idealul meu feminin!
          — Fă-mă, nu vei regreta!
          — Ai scăpat de chiloți, iubito? întrebă gutural. Vreau să-ți umplu noaptea de orgasme puternice!
          — Nu, nu am scăpat de ei!
          — Cum îți permiți să ai chiloți pe tine? Nu știai că nu ai voie să porți haine și că trebuie să ai degetele în pizdă, când vorbești cu mine?
          — Și, dacă nu vreau să mi le dau jos? am întrebat intrigată să-i aflu răspunsul.
          — Îți bag mâna-n gât și te iau brutal în pulă! Dezbracă-te în momentul ăsta! ordonă și mă făcu să mă ud ca o curvă.
          Mi-am dat repede toate hainele jos și le-am aruncat cât colo. Muream de nerăbdare să am orgasme pe vocea lui excitantă, fermă și groasă.
          — Te-ai dezbrăcat, iubito?
          — Mi-e puțin frig! am mărturisit.
          — Stai liniștită, că te încălzesc eu imediat! Vreau să transpiri în timp ce-ți freci clitorisul până-ți dai ochii peste cap!
          — Vorbește-mi murdar! Mor cu vocea ta! am mârâit atingându-mi clitorisul în erecție.
          Se auziră două bătăi în ușă.
          — Maria, poți ieși puțin? Am nevoie de ajutorul tău!
          — Fute-m-aș pe ajutorul tău! am mormăit încet, aproape neînțeles, iar el râse.
          — Cred că, spuse șoptind, a tras cu urechea și vrea și ea să se masturbeze.
          — Taci, că-s geloasă! am spus îmbrăcându-mă. Nu te împart cu nimeni! Revin în cinci minute! Să nu adormi! îl avertizai închizând apelul cu un regret imens.
          Unii oameni te deranjează tocmai în momentele fierbinți, în care vrei să profiți din plin de plăcere. Parc-ar face-o intenționat!

✦•·········• 𝐀𝐭𝐞𝐧ț𝐢𝐞 •·········•✦

Varianta integrală a cărții o găsiți în link-ul din profilul meu, pe Google Books!
Vă mulțumesc din inimă pentru sprijinul vostru și vă iubesc! ❤️
Cu drag, damariArt!

✦•·········• GIVEAWAY •·········•✦

           M-am gândit să fac și o surpriză plăcută pentru cei mai înfocați cititori și iubitori ai seriei JAMES și anume:
🔥Loyalty Reader Giveaway🔥
• Cele mai frumoase 5 recenzii/review-uri de pe Google Books vor primi GRATIS varianta integrală a cărții JAMES vol. 1.
• La sfârșitul fiecărei recenzii lăsați și adresa voastră de gmail sau contul de Wattpad pentru a intra în legătură cu voi să primiți premiul!
Pentru a lăsa recenzii, link-ul cărții îl găsiți în profilul meu. Vă aștept în număr cât mai mare! Succes tuturor!!!

JAMES: Volumul 1: SeducțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum