3. Obsesia mea

331 28 13
                                    

          Am descuiat ușa supărată. Chiar când voiam să mă masturbez, s-a găsit Dana să mă întrerupă. Totuși nu voiam să fiu o prietenă rea, poate avea nevoie de ajutorul meu, iar eu eram egoistă și mă gândeam doar la nevoile mele sexuale.
          — Ce s-a întâmplat? am deschis ușa fără chiloți pe mine. Ce dorești?
Aveam noroc că tricoul era lung, însă dacă s-ar fi strecurat o mână pe sub el, și-ar fi udat leoarcă degetele.
          — Am nevoie de geaca ta roșie! spuse dând buzna în cameră și îndreptându-se spre șifonier.
          Îmi vine s-o înjur!
          — Ia ce vrei și pleacă naibii din camera mea! Data viitoare te las la ușă, că mă deranjezi din nimicuri!
          — Nu am vrut să-ți întrerup masturbarea! spuse îmbrăcându-se.
          — Perfect, mai și asculți la ușă!
          — Am auzit fără să vreau, Maria! De ce exagerezi? N-ar trebui să te deranjeze!
          Bineînțeles că mă deranjează. Nebuna asta le-a spus alor mei că-s obsedată sexual, că am nevoie de tratament specializat, pentru a scăpa de pornirile mele sexuale și că sug pula ca o curvă, deși nu i-am zis niciodată asta.
          Făcea pe sfânta în fața lor și pe mine mă scotea drept târfă ordinară. Nu știam asta pe atunci, deși ar fi trebuit să aflu ce se vorbea pe la spatele meu, însă nimeni nu îmi lua partea. Cert este că nu eram singura obsedată sexual din casă, având în vedere interesul dezgustător pe care-l avea ea față de activitățile mele porno.
          După ce a plecat din camera mea, am lăsat ușa descuiată. Dacă voia să mă deranjeze cineva, măcar să intre peste mine în timp ce eram cu o mână la clitoris și cu cealaltă-n vagin.
          Oare o fi adormit?
          „am chef să ne masturbam! hai la web, vreau să-ți fac păsărica să curgă"
          Primisem mesaj, însă nu de la el. Era un tip cu care mă distram ocazional. Nu-l suportam, ce-i drept, dar era și el bun de ceva când mă plictiseam.
          „Nu pot, sunt ocupată!"
          Credeam că înțelegea, dar situația a luat o întorsătură urâtă:
          „DACĂ NU FACI CUM ÎȚI CER, TRIMIT NUDURILE CU TINE TUTUROR COLEGILOR TĂI!"
          — Al dracului nenorocit!
          Nu eram o fire care să pună botul la astfel de aberații, dar nici nu voiam să se uite tot liceul la fotografiile mele intime, să fiu de râsul tuturor.
          — Se pare că nu ai adormit! am răspuns la apel zâmbind.
          — Credeam că tu ai adormit, până te-am văzut online.
          — Ai început să mă urmărești? Ești un stalker sexy și dat naiba!
          — Ești în regulă? Pari stresată, așa simt din tonul vocii tale!
          Am suspinat. Îmi displăcea că stările mele interioare erau evidente și ușor de citit. Mă simțeam vulnerabilă.
          — Mă amenință cineva...
          — Spune-mi de unde să te iau! Vin acum!
          — Nu pot face asta! Ești nebun?
          — Nu sunt nebun, asta ar face orice bărbat cu ambele coaie intacte! Dă-mi adresa, că urc acum la volan! Dacă nu faci cum spun, înseamnă că vrei s-o terminăm definitiv!
          Era dus cu pluta și îmi plăcea la nebunie. Mă făcea să mă simt ca și cum trăiam o poveste de dragoste erotică.
          Poate dacă ne vedem, se lasă cu sex!
          Eram conștientă de ceea ce-mi doream. Muream să am un bărbat hotărât care să mă domine total, și atunci când era vorba de persoana mea, dar și atunci când îmi îndesa pula pe gât. În sfârșit, primeam ce-mi doream, un bărbat cu toate țiglele pe casă, fără fițe de fetiță sau pretenții de copil.
          Îl așteptam la intrarea parcului Orășelul Copiilor. Eram neliniștită, entuziasmată, nici eu nu mai știam. Nici măcar nu mă epilasem pe piciorușe, părul îmi ținea de cald la mijlocul lui ianuarie. Oricum numai băiețeii se sperie de o femeie naturală.
          Din întuneric, cu zgomot de motor, se ivi un far ce lumina puternic asfaltul. Puteam vedea plăcuța de înmatriculare, ce se termina în PJR. Avea o motocicletă de colecție, roșie aprins.
          — Te voi urca și pe tine aici! spuse dându-și casca de protecție jos. O să te fut pe ea!
          Pentru că nu-i puteam distinge chipul în întuneric, am înaintat spre el. Imediat cum i-am zărit fața, începui să-mi imaginez cum s-ar simți spinii bărbii lui dese pe sfârcurile mele întărite.
          Chiar trebuie să mă excit atât de puternic în preajma ta?
          Am ajuns aproape de chipul lui și i-am simțit respirația caldă și mentolată. M-a apucat brusc de talie, lipindu-și buzele cărnoase de ale mele, flămând și fără milă. Limba lui mi-a intrat printre buze, dominând-o pe a mea cu mișcări rapide, care-mi făceau inima și pizda să tresalte.
          Dacă sărută așa, mă întreb cum face sexul oral!
          I-am luat mâna grea și i-am pus-o pe sânii mei fără rețineri. A gemut când a început să-i simtă în palme, să-i strângă cu putere.
          Telefonul meu începu să sune din nou și m-am depărtat speriată de el. Până să-și facă el apariția, a sunat de cinci ori insistent. Eram hărțuită de un dobitoc care avea chef să se masturbeze cu mine și căuta să obțină asta cu forța. Ce nenorocit!
          — El este, nu-i așa?
          Întrebarea lui fu directă. Își dăduse seama singur că eram amenințată de un tip. Îmi luă pur și simplu telefonul din buzunar, ca și cum el era proprietarul și glisă la dreapta, răspunzând apelului.
          — Stai! m-am împotrivit, însă își încolăci brațul stâng în jurul trupului meu și mă ținea captivă la pieptul lui agitat.
          — Dacă îmi mai ameninți o singură dată iubita sau îi faci vreun rău, pe lângă că te duc la poliție și îți fac dosar penal, te voi găsi și te voi tranșa de viu, ai înțeles? O să mă joc cu mațele tale de parcă-s luminițe de Crăciun! Împodobesc casa cu intestinele tale, băi fraiere!
          Urmă un moment de tăcere.
          — A închis prostul! râse dându-mi drumul din strânsoarea lui. Nu cred că mai are vreo treabă cu tine, poți sta liniștită! Dar ce-ți făcu, cu ce te amenință?
         — Mi-a zis că dacă nu mă masturbez cu el, trimite nudurile mele colegilor mei!
          — Și, de ce nu te-ai masturbat cu el, iubito? întrebă prinzându-mi delicat bărbia.
          — Pentru că doar pe tine te vreau! i-am mărturisit. Ești obsesia mea!

✦•·········• 𝐀𝐭𝐞𝐧ț𝐢𝐞 •·········•✦

Varianta integrală a cărții o găsiți în link-ul din profilul meu, pe Google Books!
Vă mulțumesc din inimă pentru sprijinul vostru și vă iubesc! ❤️
Cu drag, damariArt!

✦•·········• GIVEAWAY •·········•✦

           M-am gândit să fac și o surpriză plăcută pentru cei mai înfocați cititori și iubitori ai seriei JAMES și anume:
🔥Loyalty Reader Giveaway🔥
• Cele mai frumoase 5 recenzii/review-uri de pe Google Books vor primi GRATIS varianta integrală a cărții JAMES vol. 1.
• La sfârșitul fiecărei recenzii lăsați și adresa voastră de gmail sau contul de Wattpad pentru a intra în legătură cu voi să primiți premiul!
Pentru a lăsa recenzii, link-ul cărții îl găsiți în profilul meu. Vă aștept în număr cât mai mare! Succes tuturor!!!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 30 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

JAMES: Volumul 1: SeducțieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum