II

17 5 0
                                    

Cand Jimin s-a trezit , tot corpul il durea in ultimul hal. Nu stia unde era, era intuneric si nici un sunet nu se auzeau. Jimin isi amintea faptul ca intr-o fractiune de secunda si-a pierdut controlul fata de motor si a vazut negru in fata ochilor.

Jimin speriat incepesa strige, intr-un moment i-a venit sa planga , dar cand a auzit o usa scartaind in spatele sau, lacrimile s-au retras , i-ar speranta a reaparut.

POV Namjoon

*Hei? , E cineva? Ma aude cineva?*

-Cred ca s-a trezit!

-La cum urla, cred si eu...

- Doar ti-am zis sa lasam ceva ce sa lumineze camera.

- Cum ii este ochiul?

- nu am reusit sa fac prea multe...

POv Jimin

Unde dracu' sunt? si de ce pula mea e asa intuneric? Meama ce ma doare abdomenul , mi-e foame dracu...
Heiiii, e cineva pe aici?

-

Usa se deschise larg, si in usa apare un om mare si masiv.  Jimin se ridica rapid si recunoaste imediat corpul lui Namjoon.

- Hai Jimin , aveam de discutat!

- Namjoon, ce s-a intamplat?

- Nu mai vorbi , hai mai repede , trebuie sa-ti arat pe cineva

Jimin se opreste si realizeaza ca nu vede, cel putin cu ochiul drept nu vedea... Jimin se opreste in fata unei oglinzi.

- Namjoon?

- da?

- De ce nu vad cu ochiul drept?

- Ce?

-Nu vad cu ochiul drept ! Urla Jimin 

- Nu mai urla, hai, trebuie sa vezi pe cineva..

- Namjin  (asa ii spunea Jimin cand era nervos :D ) stiu ca sti , de ce nu mai vad.

- Am ajuns!

Jimin inca era tulburat , inca striga la Namjoon cautand o explicatie.

- Il mai cunosti?

-Ce?

- Acest om.. iti spune ceva?

- NU.. eu vreau sa-mi spui.. Jimin a fost interupt

- Eu si mama ta nu am fost niciodata de acord sa dai de motor , stiam ce nebuneala e pe tine. Am facut tot ce am putut sa te fac bine , insa nu mai am puere sa iti repair ochiul. Ai dureri?

Jimin ii recunoscu imediat vocea tatalui sau , ramasese aceasi ca acum cativa ani.

- Tata?

- da , chiar el..

Jimin ii sare in brate plangand.

- stiam ca o sa-l recunosti imediat! 

- dar ... De ce esti asa batran?

- stai Jos , are multe sa-ti povesteasca!

- Sunt aici de cativa ani , sunt tamaduitor de magie alba. Au avut nevoie de un om care sa se priceapa la asa ceva pentru
toti ranitii din urma luptelor intre ei si  demoni...

Va las aici o poza cu Jimin  si ochiul lui.

                                                                     (Fara acele cicatrici , asa ca o mica paranteza.. :D )

Ceva mai scurt dar explicit
Ne vedem maine seara
Cuvinte: 438

HAITA // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum