V

14 3 1
                                    

Yoongi deja se enerva la vorbele lui Namjoon care parea deja destul de serios.

-Crezi ca ma sperii daca vi cu unul dintre oameni tai?

- E-eu..

- Dar cine este , nu l-am mai vazut prin haita ta. Se pare ca de asta zicea J-hope. Isi zice Yoongi in gand.

- Asculta-ma , sa nu te puna dracu sa te atingi de Jimin , iti distrug palatul si pe toata lumea din el , incepand cu tine!

Yoongi incepe sa rada isteric.

-JImin zici , ha?

Yoongi se ridica si incepe sa se indrepte spre Jimin. Ochii acestuia se inrosesc direct.

- Se pare ca e vampir... Vei fi al meu candva , si la cum ma ameninta Namjoon .. o sa incep fix cu tine...

Jimin se inroseste tot , semn ca s-ar fi enervat, si isi scoate coltii.. se indreapta spre Yoongi care nu se misca din loc.
Atunci J-hope care se trezise incearca sa-l prinda pe Jimin, asta ar insemna ca Yoongi ar fi cu un pas inainte. Usile se deschid si Tae intra , sarind peste Namjoon si doborandul pe J-hope.

- Jimin , fugiii! spuse Namjoon

-Ce?

-Jk , ACUM!

- uuuuuuu , Namjoon , prinde!

Jk ii arunca o umbrela pentru Jimin. I-ar acesta sare pe draperii , deschizandule pe toate. Jk era acopesit cu o patura subtire , care sa nu ii blocheze privirea. Intre timp Jk spuse

- haide, repede , iesiti!

Tae il lasa pe J-hope , Namjoon il prinde pe Jimin, il ia pe sus si fuge.

- Yoongi , esti bine?

- Acel baiat trebuie sa fie al meu!

Yoongi de ridica , si J-hope trage orice fel de draperie.

- Cum adica?

- Nu mi-ai spus de mult ca Rm a muscat pe cineva .. acest baiat ...Jimin , prea repede si-a descoperit puterile , e ceva in neregula cu el.

POV JImin

-Namjin , lasa-ma jos , ma descurc.

- Bine bine , mi-ai mancat sufletul.. de cand am plecat ma tot lovesti cu cotul in coaste

In mintea lui Jimin era numai Yoongi. Ce vrea Yoongi de la el? De ce incepe fix cu el daca de abia s-a transformat . Totusi in mintea lui mai era ceva... "Ce frumos era.. si ce voce de barbat...."

- Namjin? Rade Tae, ai uitat ceva?

- Ce am uitat? Suntem toti ? Se uita Namjoon prin jur.

-Cine e baiatul?

- aaa , Jimin..

- Da , ce cauta pe aici? Spuse Tae

- Fac parte din haita, spuse Jimin

-Ce faci tu? Rade Tae

- De ce esti asa rautacios Tae , spuse Jk.

Lui V deja nu ii convenea , ca Jk vorbeste cu el .

- de ce l-ai mai salvat de Yoongi daca nu iti convince acum?

- Am crezut pur si simplu ca incearca sa-l tortureze , facem parte din binele suprem.

- De unde ati aflat ca suntem aici?

- Ne-a spuse Jin. Te cautam pe tine, din pacate dn-ul V-alba nu se simte bine. Spuse Jk

- T-tata?

-Taicatu? Se rasteste Tae

- Apropo ce ai la ochi, stai ce ? Taicatu?

- Foarte frumos Namjoon, aa scuze , Namjin , adui pe toti din familia lor in haita.

- Termina! Daca nu il muscam murea, facem parte din binele suprem , am facut-o sa nu moara. Sa nu te mai aud, aduc pe cine vreau in haita!

- Daca parerea mea nu mai conteaza , nu ai de cat sa mai aduci.. eu ma retrag.

Tae sare , si pleaca imediat.

-Iubituleee, spuse Jk. Dar Tae disparuse deja.

- Imi pare rau ca va certati din cauza mea ..

- Nu-ti face griji , o sa-i treaca , haide acasa.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Un capitol destul de lung
Cuvinte: 584
Necorectat.

HAITA // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum