IV

19 1 0
                                    

J-hope se intoarce de unde a plecat.. Ca sa se inteleaga, pe teritoriul varcolacilor si a  vampirilor , era un mare palat. Un mare palat. Te pierdeai in atatea camere , care erau imense. J-hope de aceasta data indrazneste sa se apropie mai tare de palat, stand fix langa poarta.

Pov Jimin

-Namjoon? Mai am persoane sa cunosc?

-Sigur ca da! Il mai ai pe Jk , pe Tae inclusiv pe Hyungjin.

-Numele Tae mi se pare foarte interesant, spuse Jimin cu un zambet larg.

-Taehyng, aahhh, proasta alegere , de Tae e indragostit Jk. E innebunit dupa el , odata mi-a spus ca vrea sa-l ceara de sot, si sincer se auzea  sinceritatea din voce. Ti-as sugera sa tu te pui cu el , e unu dintre cei mai buni din haita noastra.

-Serios? Atunci il las balta pe Tae.. nu vreau sa ma pun rau cu Jk.

-Mai ai multe intrebari? se vede dupa fata ta cam cat de nedumerit esti!

-Chiar asa? Da.. chiar am multe intrebari...

-Te ascult!

-Ce scop avem noi?

-Imi place ca ai spus " noi". Scopul nostru e binele, multi oameni strabuni ziceau ca vampirii sunt cele mai rele fiinte care exista. Si asta e adevarat , ca exemplu vreau sa ti-l dau pe bunicul lui Jk, care era ingrozitor de rau.

-Mai e in viata?

-Din fericire nu. A omorat multi oameni. Femeile erau prada lui. Avea si o haita , cu multi barbati. Aproape toti au murit , inafara unuia , care a trait vreo 100 de ani dupa moartea prietenului sau. Dar a fost  omorat de Yoongi. Demonul care ne da teroare de peste 50 de ani.

-Y-yoongi? dar de ce?

-Sutem vampiri si tot odata si varcolaci , suntem o haita care incearca sa ajute binele . Insa  demonii care ne vaneaza vampirii  sustin ca vampiri nu au ce colabora cu varcolacii. De la inceputul inceputurilor demonii nu se inteleg cu varcolacii.

-De ce vampirii au ales sa stea cu voi , daca ei defapt nu au voie?

-Buna intrebarea ta.. Cand bunicul lui Jungkook a murit , care sa sti ca a fost omorat chiar de propriiul sau fiu, care a vazut lumea diferit de toata lumea din familionul vampirilor, a vrut sa faca parte din binele suprem , si nu era singurul. Au fost multi care erau cu el . Si sti tu ... dupa ce a reusit sa omoare capul haitei care facea rau oamenilor.. a avut loc o batalie intre vampiri , multi au fost omorati, iar restul au facut o haita, unde eu sunt liderul.

Dar daca tatal lui Jk era de partea binelui .. atunci el ce manca?

-Se hranea doar cu sangele animalelor salbatice. Care ar putea rani omenia.  Dupa ce si-a cunoscut iubirea si  l-a facut pe Jk a fost omorat...

-De cine?

-J-hope...

-Cine este?

-Mana dreapta a lui Yoongi ... a fost prima sa victima ,  presupun ca sub ordinul lui Yoongi. Si el a fost in haita noastra (J-hope), dar dupa o cearta cu chiar Jk a plecat. S-a in haitat cu grupul demonilor , si pe noi ne-a tradat. S-a vorbit cu Yoongi , care i-a propus ca-l ia sub aripa lui daca il ajuta. S-a intors , dupa ce le-a spus tot demonilor, a venit sa ne afle planul , sa il spuna lui Yoongi. Tot ce a spus ne-a demoralizat foarte mult , si am pierdut multi din haita noastra.

- Cum v-ati dat seama ca nu mai e de al vostru?

-Intr-o lupta , acolo si-a aratat adevarata fata. atunci l-a omorat pe fostul nostru lider. Jhon.. tatal lui Jk. Atunci ne-a parasit pentru ei , lovindu-ne unde ne doare cel mai tare. Ultimele lui cuvinte au fost rugamintea de a tine haita in viata.
-Dar haide , ai multe persoane de cunoscut, o sa mai discutam alta data de trecutul haitei.

-Ok.. cine e babatul de la poarta palatului , e din haita? il pot cunoaste pe el primul?

-Cine?  Namjoon se uita pe geam , si il observa pe J-hope , care chiar fuma o tigara.  J-hope?

Namjoon , sparge geamul trecand prin el, scotadusi ghiarele , si alunecand pe perete pana jos.  Sare si il doboara pe J-hope imediat.

-Ce cauti aici?

-Ce avem noi aici.. Usor puiule , am venit sa te vad.. incepe J-hope sa rada.

-Am intrebat ce cauti aici?

Intre timp ajunge si JImin care il vede pentru prima data pe J-hope.  J-hope il da jos pe Namjoon.

-Ti se pare normal sa sari asa pe mine? te excitti cand ma vezi , este?

Acesta il zareste pe Jimin.

-Deci el este frumuselul care a fost salvat , ha?

J-hope inceararca sa se apropie de Jimin . Ochii acestuia se inrosesc i-ar Namjoon maraie brutal.  J-hope intande mana zambaret si se prezinta.

-Buuunaaaa , eu sunt  Hope , tu esti Hope , sunt J-hope... incantat!

Jimin intinde mana dar J-hope il refuza.

-Ce zici Rm , imi faci un tur al palatului?

-GATA CU PROSTIILE , CE CAUTI AICI , CE VREI SI CE URMARESTI?

-Vaaaiii dar ce rau esti... am venit sa va cunosc noul membru. Se intoarce spre Jimin. am fost sin eu candva.

Namjoon il ataca si il loveste cu putere, pana j-hope cade lat.

-Hai cu mine , cu ocazia asta il cunosti pe Yoongi , viitor cosmar.

Jimin tocmai ce isi descoperea noile abilitati. Pana la palat a ramas uimit de ceea ce poate sa faca.

Ajunsi acolo Rm inra atat de linistit in palat , pana in biroul lui Yoongi , unde e sigur  ca il gaseste.

- Ce cauta omul tau pe teritoriul meu?

- Ce vizita placuta , dragul meu varcolacel.. nu stiu .. nu eu l-am trimis.

-Ati face bine sa nu mai calcati pe teritoriul varcolacilor . O sa va zdrobim ca pe niste gandaci!!

_________________________________________________________________________

Sincer, am liptit ceva.. va dau un
capitol de 976  de cuvinte  :)
Necorectat             

HAITA // YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum