Capitolul 44: Sfarsitul ...

844 44 5
                                    

    Harry's P.O.V

     - Am gasit ! striga Ed spre mine.
    - Ce ?
    -" Hotelul teroare " . Se pare ca Louis a dus-o pe Jessica la un hotel fitos din centrul Australiei .  Si ... stau in camera ... 24 , etajul 7 .
     - Bun . Cand aterizam ?

      Nu a apucat sa zica un cuvant , ca avionul a si aterizat .

      - Acum .

       Iesim din avion si chemam un taxi . Ii dam adresa si ii spunem sa se grabeasca .
       Trebuie sa o gasesc ! Daca i-a dacut rau ? Daca o chinuie , sau daca o tine inchisa in camera fara apa si fara mancare ?

       - Hei , am ajuns ! imi atrage atentia prietenul meu .
 
        Ii dam banii tipului si intram imediat in hotel .

         - Esti sigur ca asta e locul ?
        - Mai sigur ca niciodata !

         Mergem apre receptie si il intrebam pe baiatul se acolo daca ne poate da cheile de la camera 24 . Se uita la noi si intreaba :

        - Cine sunteti ?
        - Niste prieteni de-ai lui . Vrem sa-i facem o surpriza ! ii zambesc fals baiatului .

         Acesta ne da cheile si imediat intram in lift si asteptam sa ajungem la etajul 7 .

        - Mi-e frica ... zic nelinistit spre Ed .
        - Tie ? Frica ? De mascariciul ala ? Nu te cred ! 
       - Nu mi-e frica de el ! Mi-e drica de ce i s-a intamplat lui Jess  . Adica , nu cred ca a tratat-o tot timpul asta ca o papusa de portelan .

       Jessica's P.O.V

       Louis s-a dat jos de pe mine si s-a imbracat . Eu imi sterg lacrimile cu greu si ma imbrac , cu greu , deoarece imi tremurau mainile .

        - Imbrace-te mai repede ! Avem vizitatori .

       Ma uit in directia in care se uita el si vad  pe ecranul calculatorului doua persoane , care imi par cunoscute ... Oh , Doamne ! Harry ? Ed ?
       Nu pot sa cred ! Nu a uitat de mine !
       Ma uit la Louis si vad ca scoate un ... pistol ?! De unde l-a scos ? Ce face cu el ?

       - Asta cred ca e ultima ta zi , frumoaso !

        Fac ochii mari si ma uit la usa camerei care s-a deschis brusc . Pe ea intra Harry alaturi de Ed !
       In ochii mei s-au adunat lacrimi cand am vazut cum arata Harry ... Arata ca o epava ... Cearcane sub ochii sai vrezi si frumosi  , barba putin crescuta si fata palida .

       - Harry ... sopresc pentru mine , dar se pare ca m-a auzit , fiindca se indreapta spre mine .
        - Eu nu as face asta in locul tau ... striga Louis .
        - Calmeaza-te ! Lasa arma jos si ma lasi sa o iau . Nimic complicat ! isi inclesteaza Harry dintii .
        - Pf , sigur . Acum indeparteaza-te de ea !
         - Nici gand !

       Louis apasa pe tragaci si il nimereste pe Harry in umar . Harry geme de durere , iar  eu ma duc langa el sa il ajut cat pot sa opreasca sangerarea .

        - Jessica , da-te , daca nu vrei sa mori , desigur !
       - Mai bine mor decat sa stau inchisa aici !
      - Jessica ... se apropie  Ed de mine . Fa alegerea corecta .
      - Crede-ma , o fac !
     - Nu ... sopteste Harry .

         Se ridica de pe jos si se indreapta spre Louis .

        - Intelege idiotule ! Nu te iubeste ! Nu o vei avea niciodata !
        - Stii , daca eu nu o pot avea , nimeni nu poate !

      Acestea fiind spuse , indreapta pistolul spre mine si fara nici o emotie pe fata , trage in mine . Glontul ajunge in inima mea si am inceput sa strig si sa plang . Urmatorul glont a ajuns in abdomen , si cand a vrut sa-l traga pe al treila , Harry s-a pus in fata si l-a nimerit in piept .
        Amandoi am cazut pe jos si ne luptam pentru a  supravietui .

        Author's P.O.V

       Harry si Jessica au fost impuscati brutal de Louis si stiau ca aici si-au pus capat vietii lor .
      Ed nu a rezistat sa-si vada prietenul murind , dar stia ca nu mai are ce face , decat , sa-l pesepseasca pe faptas .
       Se ridica si isi scoate arma din spatele blugilor , si trage de nai multe ori in acesta pana e mort .
       In acest timp , Jess si Harry si-au spus ultimele cuvinte :

       - Te iubesc , Jessica ... Mai mult ca orice si sa nu uiti asta niciodata .
      - Si eu te iubesc , Harry . Si imi pare rau pentru tot ...

         O zi mai tarziu , toata lumea a aflat nenorocirea , dar nu au putut face nimic mai mult decat sa jeleasca peroanele pierdute ...

       Heei lume ! Scuze se finalul tragic , dar asa l-am vrut . Multumesc mult pentru sprijin la carte si pentru viz. , voturi si comentarii . Ly :* :* :* :*

Love or Hate✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum