Capitolul 1 : Revederea

3.4K 101 1
                                    

Jessica's P.O.V

Eram in camera mea uitandu-ma la un film de actiune , iar din plictiseala , cand cineva lua la bateie pe alt cineva eu aruncam cu popcorn si il huiduiam . In pauza de publicitate , imi luam telefonul si castile si ascultam muzica .

Aud o ciocanitura in usa si spun :

- E deschis !

Era fratele meu mai mare Zayn , si da , locuiam cu el deoarece ai nostri erau in New York .

Se aseaza la coltul patului si imi spune :

- Ca sa.nu mai trag de timp , m-au sunat baietii si mi-au spus ca vor sa-si petreaca vacanta la mine acasa .

- Asa si ? spun cu o fata nepasatoare .

- Pai dupa ce te-am prins ca erai cu Harry

- Nu-mi mai aminti de el ! A fost in trecut ! Aveam 15 ani !

- Pai da ! Dar ati fost impreuna si mie nu mi-ai spus !

- Lasa asta ! Continua ce voiai sa spui .

- Da . Si in ultimul rand sa nu le mai faci farse ! Cand au intrat in casa , i-ai udat . Dupa ai facut farse pe rand : cand Niall a deschis frigiderul , a primit o placinta in fata .

- Si totusi a mancat-o ....

- Lui Liam i-ai pus linguri in toata camera ! Copilu ala era sa faca infart !

- Dar nu a facut ....

- Lui Harry i-ai indreptat parul si atunci aveam unconcert urmatoarea zi !

- Dar si l-a facut la loc !

- Si lui Louis i-ai ascuns toti morcovii !

- Dar i-a gasit pana la urma .

- Am plecat.dupa baieti .

- Bine . am raspuns sec .

Zayn's P.O.V

Ajuns unde trebuia sa ma intalnesc cu baietii , scot telefonul din buzunar si o sun pe Jessica .

Convorbire telefonica :

- Alo ! Jesica !

- Da !

- Ai facut curat in casa , mai ales in camera ta ?

- Da ! Nu ma mai dadaci ! Am aproape 18 ani !

- Exact ! Aproape . Adica peste 3 luni .

- .... esti imposibil

- Ma mandresc cu asta ! Hai ca au venit baietii ! Sa nu faci vreo farsa ! Pa !

- Pa ...

I-am luat pe baieti si cand am ajuns in fata casei , Jessica i-a luat in brate pe baieti .

-De cand nu ne-am mai azut ! Mi-a fost dor de voi !

- Si noua de tine ! spune Harry iar eu ma stramb .

- Haideti.in casa.si acolo sa.vorbiti nu aici ! tip si ei intra in casa.ajutandu-ma cu bagajele .

Jessica's P.O.V

Le puneam tot felul de intrebari baietilor acestia rasunzandu-mi cu zambetul pe buze . La un moment dat , Harry ma prinde de mana si.ma duce afara . Zayn era in bucatarie deci fir-ar nu poate sa-l opreasca .

- Mi-a fost dor de tine , Jess ! spune si eu schutez un mic zambet

- Si mie ! Dar ca prieten

- Mie nu mi-a fost asa dor de tine ! Mie mi-a fost dor de tine ca iubi-

- Nu mai sunt iubita ta !

- Ba da ! Doar ca nu vrei sa recunosti ! el incepea sa se apropie de mine , buzele noastre fiind la 3 cm distanta .

- Harry lasa-ma ! spun si incerc sa ma trag dar ma prinde si ma saruta .

- Haide ! Mai da-mi o sansa !

- Nu ! Mi-ai spus ca ai treaba si eu te-am crezut! Se pare ca aveai treaba cu o blonda ! toate acestea fiind spuse , ma duc in casa alaturi de baieti .

Hei ingerasi ! Asta e noua mea carte si sper sa va placa ! Vrau pareri sa stiu ce credeti voi despre carte si poate imi apuneti ce vreti sa se intanple , iar eu voi alege idea cea mai buna ! Va pup :*

Scuze ca.nu am postat cand trebuie dar nu stiu ce are telefonul asta ...

Love or Hate✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum