1 saat boyunca o pozisyonda seviştikten sonra kendimi Parsın altında inlerken buldum.
Diğerlerine baktığımda,Demir Çelik'i,Atlas Bulut'u,Arda Efe'yi ve Kuzey'de Sarp'ı altına almıştı.
"Pars"dedim kışkırtıcı bir tonda.
"Efendim"dedi dahada azarken.
Bi anda onu altıma aldım ve bacaklarını ikiye ayırdım.Sertleşmiş ve dikelmiş penisi gözlerimin
önündeydi.
"Evet böyle daha iyi" dedim ve kendimi alıştırmadan Parsın penisine ittim.
Tek seferde arka delikten 30 cm almak zormuş.
"Aghghhh"diye inledim.
"Hadi bebeğim yaparsın"dedi Pars.
Bende biraz alıştıktan sonra üstünde zıplamaya başladım.
Kafamı çevirdiğimde herkes aynı tempoda hayvan gibi sevişmiyor sikişiyordu.
Parsın üstünde biraz daha zıpladıktan sonra boşalmıştım.Ama Pars hala dolu olduğu için Parsa sakso çekmeye başladım.Önce ucunu emmeye başladım.Sonra lolipop yalar gibi yalamaya başladım.Pars ise sadece inliyordu.
En sonunda ağzıma boşaldı.Pars kendini yan tarafa atmıştı.Ben hala azgın olduğum için Parsı bırakıp Kuzeyin yanına gittim.Sarpta yorgun olduğu için uyuya kalmıştı.Bende Kuzeyle öpüşmeye başladım.Alt dudağımı ısırınca daha çok tahrik oldum ve onu vahşice öpmeye başladım.En sonunda öpüşmemizi bitirdik.Kuzeyi domalttıktan sonra götüne şaplak atmaya başladım.Götü istediğim gibi kızarınca aalıştırmadan penisimi arka deliğine soktum.Böyle boşaldıktan sonra aynı şeyi o bana yaptı.İkimizde boşaldıktan sonra diğerleri de bizimle aynı anda bitirdiği için yatağa yatmıştık......................
Sabah duyduğum inleme ile uyanmıştım.Bulut ve Sarp sevişiyordu.Tanrım sabahın altısında dertleri neydi.
Kafamı yastığa gömdüm.Ama bana uyumak haram olduğu için bu seferde Pars beni uyandırmaya yemin etmiş gibi kulak mememi emmeye başladı.
"YA SABAHIN ALTISINDA SEVISME DERDINIZ NE AMINAKOYAYIM RAHAT BIRAKIN UYUCAM BEN" diye bağırdım.
"KULAGIMI SIKTINIZ AMINA KOYDUKLARIMIN AZ SESSIZ UYUCAZ SURDA" dedi Kuzey'de.
O sırada Bulut inledi.
"HAY SIKEYIM" diye kalktım ve altıma şortumu geçirip telefonumu aldım.
"Kuzey ben odaya gidiyorum uyumaya geliyormusun?"diye sordum.
Kafasını sallayıp altına şortunu geçirdi.
Otel koridoruna geçtiğimizde kızlar bizim karın kaslarımıza yiyecekmiş gibi bakıyorlardı.
Onları takmadan odaya geçtik ve kendimizi yatağa atmıştık.HELLUUUUUUUUU NASSINIZ GENCLIKKKK
BEN MUQUM NEYSE DIGER BÖLÜM KAOS OLSUN MU?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSELİLER VE ÜNİVERSİTELİLER 《bxbxbxbxbxbxbxb》
Conto"Sert mi? Yumuşak mı?"dedim. Bulut ise dudak büzüp"Her zaman sert seviyorum babacığım"dedi.